Tämän hetkinen tunnetila

Anonyymi-ap

Oletko tällä hetkellä iloisesti kaipaamassa naista tai miestä?
Vai haikean surullisesti kirjoittelemassa tai kaipaamassa?

18

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Iloisella keväisellä tuulella menossa bilettää🥳Häntä tuskin näen, mutta olishan se hauska yllätys, nähdä edes vilaukselta. Noo, ei oo mahdollista.

• Anonyymi00002

Ja nainen oon, mies on kaivattu.

• Anonyymi00003

Aikainen herätys. Väsyttää. Olen syönyt. Raukea olotila. Makoilen huolettomana. Vaikka muutama päivä kuunneltu Sound of silence.Olotila on levollinen. Katson viereeni. Näen kasvosi. Ihanat silmäsi. Ihanat huulet. Hymyilet. Hymyilen. Vahva tunne tuo rakkaus❤️voittaa ikävänkin. Ajattelen sinua nainen🥰

• Anonyymi00009

Kolahti kappalevalintasi. Hänen kanssaan kuuntelin kyseistä biisiä. 🥰 Miksi et voi kertoa ääneen, jos sinulla mies on jotain naista ikävä?
        Itse kaipaan haikeansuloisesti yhtä miestä. Siitä on aikaa, kun olemme viimeksi nähneet.
        *sivusta, en ole Ap.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kolahti kappalevalintasi. Hänen kanssaan kuuntelin kyseistä biisiä. 🥰 Miksi et voi kertoa ääneen, jos sinulla mies on jotain naista ikävä?
        Itse kaipaan haikeansuloisesti yhtä miestä. Siitä on aikaa, kun olemme viimeksi nähneet.
        *sivusta, en ole Ap.

Jostain kumman syystä vihaan tuota kappaletta. Se on jotenkin tekemällä tehty hero-biisi.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jostain kumman syystä vihaan tuota kappaletta. Se on jotenkin tekemällä tehty hero-biisi.

Mene muualle vihaamaan.
        Ap

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

*sivusta, en ole Ap.

Kappale liittyy tähän ajankohtaan ja laulu on hyvä. Voin mä naiselle kertoa että ikävöin. Hän tietää sen vaikka en kertoisi. Toivottavasti näet miehen pian uudestaan😊

• Anonyymi00004

Itken sängynpohjalla. Olo on kun vois vaan lopullisesti hävitä maailmasta.

• Anonyymi00005

Eikä 🫂
        Mikä vetää mielen noin matalaksi?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eikä 🫂
        Mikä vetää mielen noin matalaksi?

Liikaa kaikea.Liikaa joutuu jaksamaan yksin. Ikinä ei riitä. Aina väärällainen. Olo on turvaton ja loppu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Liikaa kaikea.Liikaa joutuu jaksamaan yksin. Ikinä ei riitä. Aina väärällainen. Olo on turvaton ja loppu.

Jos olet oma itsesi, et voi olla vääränlainen. Joskus elämä voi olla pitkäänkin hyvin rankkaa ja joskus ajattelee, ettei jaksa, mutta jotenkin sitä vaan jaksaa päivän kerrallaan, kunnes helpottaa. Nimimerkillä kokemusta löytyy.
        Sinulla on joku kuitenkin sydämessäsi, niin uskallan väittää, että jaksat ja pärjäät!
        Mistä turvattomuus johtuu?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos olet oma itsesi, et voi olla vääränlainen. Joskus elämä voi olla pitkäänkin hyvin rankkaa ja joskus ajattelee, ettei jaksa, mutta jotenkin sitä vaan jaksaa päivän kerrallaan, kunnes helpottaa. Nimimerkillä kokemusta löytyy.
        Sinulla on joku kuitenkin sydämessäsi, niin uskallan väittää, että jaksat ja pärjäät!
        Mistä turvattomuus johtuu?

Varmaan kun mut kerta toisensa jälkeen jätetään hädän hetkellä pärjäämään yksin. Mun hätää ei oteta tosissaan. Sellainen olo ettei minulla merkitystä jos mulle sattuu jotain. Ne jotka välittää kaukana tai sitten en ilkeä pyytää.

• Anonyymi00007

Ihan helvetinmoinen ikävä ja kaipuu.

• Anonyymi00008

En ole kaivannut miestä ilolla pariin vuoteen… Ennen mukana oli odotusta, energiaa ja toivon paloa. Haikea ja surullinen ikävä kytee nykyään. Välillä utuisena, välillä viiltävänä, mutta koko ajan se kulkee mukana. Ei mene päivääkään ettenkö ajattelisi häntä moneen kertaan.

• Anonyymi00013

Sama naista kohtaan. Ilo ja toiveikkuus kyllä loppuu kun ei edes näe. Mutta mielestäkään ei saa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sama naista kohtaan. Ilo ja toiveikkuus kyllä loppuu kun ei edes näe. Mutta mielestäkään ei saa.

Niinhän se on. Toisaalta kertoo jostain, että ei voi unohtaa vaikka ei ole nähnyt aikoihin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Niinhän se on. Toisaalta kertoo jostain, että ei voi unohtaa vaikka ei ole nähnyt aikoihin.

Kertoo kyllä. Yleinen ärtymys vaan päällä muttei häntä kohtaan,pikemmin tilannetta kun ei voi unohtaa.

• Kyllähän sitä kaipaa, mutta ei oo kaipauksen kohdetta.

Voisko tekoäly...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      678
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56