Tämän hetkinen tunnetila

Anonyymi-ap

Oletko tällä hetkellä iloisesti kaipaamassa naista tai miestä?
Vai haikean surullisesti kirjoittelemassa tai kaipaamassa?

18

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Iloisella keväisellä tuulella menossa bilettää🥳Häntä tuskin näen, mutta olishan se hauska yllätys, nähdä edes vilaukselta. Noo, ei oo mahdollista.

• Anonyymi00002

Ja nainen oon, mies on kaivattu.

• Anonyymi00003

Aikainen herätys. Väsyttää. Olen syönyt. Raukea olotila. Makoilen huolettomana. Vaikka muutama päivä kuunneltu Sound of silence.Olotila on levollinen. Katson viereeni. Näen kasvosi. Ihanat silmäsi. Ihanat huulet. Hymyilet. Hymyilen. Vahva tunne tuo rakkaus❤️voittaa ikävänkin. Ajattelen sinua nainen🥰

• Anonyymi00009

Kolahti kappalevalintasi. Hänen kanssaan kuuntelin kyseistä biisiä. 🥰 Miksi et voi kertoa ääneen, jos sinulla mies on jotain naista ikävä?
        Itse kaipaan haikeansuloisesti yhtä miestä. Siitä on aikaa, kun olemme viimeksi nähneet.
        *sivusta, en ole Ap.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kolahti kappalevalintasi. Hänen kanssaan kuuntelin kyseistä biisiä. 🥰 Miksi et voi kertoa ääneen, jos sinulla mies on jotain naista ikävä?
        Itse kaipaan haikeansuloisesti yhtä miestä. Siitä on aikaa, kun olemme viimeksi nähneet.
        *sivusta, en ole Ap.

Jostain kumman syystä vihaan tuota kappaletta. Se on jotenkin tekemällä tehty hero-biisi.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jostain kumman syystä vihaan tuota kappaletta. Se on jotenkin tekemällä tehty hero-biisi.

Mene muualle vihaamaan.
        Ap

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

*sivusta, en ole Ap.

Kappale liittyy tähän ajankohtaan ja laulu on hyvä. Voin mä naiselle kertoa että ikävöin. Hän tietää sen vaikka en kertoisi. Toivottavasti näet miehen pian uudestaan😊

• Anonyymi00004

Itken sängynpohjalla. Olo on kun vois vaan lopullisesti hävitä maailmasta.

• Anonyymi00005

Eikä 🫂
        Mikä vetää mielen noin matalaksi?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eikä 🫂
        Mikä vetää mielen noin matalaksi?

Liikaa kaikea.Liikaa joutuu jaksamaan yksin. Ikinä ei riitä. Aina väärällainen. Olo on turvaton ja loppu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Liikaa kaikea.Liikaa joutuu jaksamaan yksin. Ikinä ei riitä. Aina väärällainen. Olo on turvaton ja loppu.

Jos olet oma itsesi, et voi olla vääränlainen. Joskus elämä voi olla pitkäänkin hyvin rankkaa ja joskus ajattelee, ettei jaksa, mutta jotenkin sitä vaan jaksaa päivän kerrallaan, kunnes helpottaa. Nimimerkillä kokemusta löytyy.
        Sinulla on joku kuitenkin sydämessäsi, niin uskallan väittää, että jaksat ja pärjäät!
        Mistä turvattomuus johtuu?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos olet oma itsesi, et voi olla vääränlainen. Joskus elämä voi olla pitkäänkin hyvin rankkaa ja joskus ajattelee, ettei jaksa, mutta jotenkin sitä vaan jaksaa päivän kerrallaan, kunnes helpottaa. Nimimerkillä kokemusta löytyy.
        Sinulla on joku kuitenkin sydämessäsi, niin uskallan väittää, että jaksat ja pärjäät!
        Mistä turvattomuus johtuu?

Varmaan kun mut kerta toisensa jälkeen jätetään hädän hetkellä pärjäämään yksin. Mun hätää ei oteta tosissaan. Sellainen olo ettei minulla merkitystä jos mulle sattuu jotain. Ne jotka välittää kaukana tai sitten en ilkeä pyytää.

• Anonyymi00007

Ihan helvetinmoinen ikävä ja kaipuu.

• Anonyymi00008

En ole kaivannut miestä ilolla pariin vuoteen… Ennen mukana oli odotusta, energiaa ja toivon paloa. Haikea ja surullinen ikävä kytee nykyään. Välillä utuisena, välillä viiltävänä, mutta koko ajan se kulkee mukana. Ei mene päivääkään ettenkö ajattelisi häntä moneen kertaan.

• Anonyymi00013

Sama naista kohtaan. Ilo ja toiveikkuus kyllä loppuu kun ei edes näe. Mutta mielestäkään ei saa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sama naista kohtaan. Ilo ja toiveikkuus kyllä loppuu kun ei edes näe. Mutta mielestäkään ei saa.

Niinhän se on. Toisaalta kertoo jostain, että ei voi unohtaa vaikka ei ole nähnyt aikoihin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Niinhän se on. Toisaalta kertoo jostain, että ei voi unohtaa vaikka ei ole nähnyt aikoihin.

Kertoo kyllä. Yleinen ärtymys vaan päällä muttei häntä kohtaan,pikemmin tilannetta kun ei voi unohtaa.

• Kyllähän sitä kaipaa, mutta ei oo kaipauksen kohdetta.

Voisko tekoäly...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      926
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe