Voisitko mies

Anonyymi-ap

Ottaa mut syliin, kun seuraavan kerran näen sut 😉☀️

38

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Halata saa niin pitkään kuin on tarve. Pois en työnnä ketää kuka sitä tarvitsee, eikä tarvitse kysyä edes lupaa. <3

• Anonyymi00023

😲😲😲 Tämä sopii. 😊

• Anonyymi00004

Tuskimpa. -sivu

• Anonyymi00006

Sivu on kaunis sana. Kuin ohut herkkä paperilehti, missä on paljon tekstiä sielun ruuaksi. Kuulostaa kuin kihara- ja punahiuksinen nainen lukisi kirjaa syksyllä puiston penkillä. Kirjan sivun hellästi humistessa tuulessa, punertavien vaahteran lehtien pudotessa maahan. Pisamat näyttävät kauniilta kasvoilla kun nainen hymyilee itsekseen. <3

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sivu on kaunis sana. Kuin ohut herkkä paperilehti, missä on paljon tekstiä sielun ruuaksi. Kuulostaa kuin kihara- ja punahiuksinen nainen lukisi kirjaa syksyllä puiston penkillä. Kirjan sivun hellästi humistessa tuulessa, punertavien vaahteran lehtien pudotessa maahan. Pisamat näyttävät kauniilta kasvoilla kun nainen hymyilee itsekseen. <3

Itserakkaus kyllä paistaa toistenki sivuilla. Mitenkä se niihin kansiin onkaan päätynyt? -sivu

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Itserakkaus kyllä paistaa toistenki sivuilla. Mitenkä se niihin kansiin onkaan päätynyt? -sivu

Jonkin kirjan sivuja on revitty liikaa, jotta eivät luota itseään enää kenenkään käsiin luettavaksi. Vaatii varmaan sellaisen jolla on silkkihansikkaat, mutta myös niin elämän parkkiinnuttamat kädet että ei paperihaavat tunnu edes hanskojen läpi. Jotkin haluaa kauniit opukset korjata, maksoi mitä maksoi. <3

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jonkin kirjan sivuja on revitty liikaa, jotta eivät luota itseään enää kenenkään käsiin luettavaksi. Vaatii varmaan sellaisen jolla on silkkihansikkaat, mutta myös niin elämän parkkiinnuttamat kädet että ei paperihaavat tunnu edes hanskojen läpi. Jotkin haluaa kauniit opukset korjata, maksoi mitä maksoi. <3

Kun puhutaan kirjoista, niin puhutaan kirjoista, eikä naisten ulkoisista ominaisuuksista jotka pitävät kirjaa taulussa. Luodulla kuvalla saatetaan kertoa ihan jotain muuta, mitä ensin olettaa. <3

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kun puhutaan kirjoista, niin puhutaan kirjoista, eikä naisten ulkoisista ominaisuuksista jotka pitävät kirjaa taulussa. Luodulla kuvalla saatetaan kertoa ihan jotain muuta, mitä ensin olettaa. <3

Kikattavan kesonaaman "Evolla kerrang"- kuvakirjassahan ei oo mitään muuta ku toisten kuvia. Ja jos siinä kirjoitusta olis, ni sekään ei olis kaunista luettavaa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kikattavan kesonaaman "Evolla kerrang"- kuvakirjassahan ei oo mitään muuta ku toisten kuvia. Ja jos siinä kirjoitusta olis, ni sekään ei olis kaunista luettavaa.

Toisten kuvia museossa katsoessa, ihmiset kohtaa penkillä, kun juttelevat siitä mitä kuvassa itse näkevät. <3

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Toisten kuvia museossa katsoessa, ihmiset kohtaa penkillä, kun juttelevat siitä mitä kuvassa itse näkevät. <3

Rikosmuseoon harva haluu omasta tahdostaan, sen enempää ku kukkapenkkiskä alle.
        -lasitetta

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Rikosmuseoon harva haluu omasta tahdostaan, sen enempää ku kukkapenkkiskä alle.
        -lasitetta

Museon ystävät kävelee kaikissa museoissa kuin kotonaan. <3

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Museon ystävät kävelee kaikissa museoissa kuin kotonaan. <3

Mun "kotimuseoihin" sulla eikä muillakaan oo mitään asiaa. Ei edes Stenkan paita päällä mun papereita näyttämällä. ;)
        -SepätLukossa

• Anonyymi00005

No jos olet melkein ollut jo tulossa ja sitten - hetkinen pieni ja olet ollut jo pois menossa. Minun pitää vaan orientoitua tilanteeseen. Voin tykästyä niin siihen, etten enää irti päästä. Tarkoitin kyllä kauniimpaa sukupuolta ja takapuolta.

• Anonyymi00007

Saat tulla ja haluaisin, että tulet.

• Anonyymi00008

Voin mä ihan perseesenki vetää.

• Anonyymi00009

Ettehän te rotat mitään muuta keskenään teenkään.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ettehän te rotat mitään muuta keskenään teenkään.

ei sulla oo y-tunnusta idiootti, päädyit fiksumpien orjaks

• Anonyymi00011

Jos pussaat mua vaan suoraan😘

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

Voin tietenkin jos olet hän.

• Anonyymi00014

Jo vain.

• Anonyymi00017

Jos kuiskaat sen korvaan, varmasti teen sen, silloin tiedän sinun haluavan sitä. Tietenkin jos olet ihan lähellä, käsin kosketusetäisyydellä, silloin meidän etäisyys on jo alle 50 cm ja pieni tahaton sipaisukin on mahdollista.

• Anonyymi00020

Ei me nähdä.

• Anonyymi00022

Mua ei haittais vaikkei nähtäiskään, kunhan oisit edes oven takana.

• Anonyymi00024

Aika selvät merkit pitäs olla että työasioissa liikuessa alkaisin halailla.

• Anonyymi00027
    • Anonyymi00029

ei multa

• Anonyymi00031

Multa oli ja tiedät mitä tarkoitin

• Anonyymi00033

Ei onnaa jätin nostokurjen kotiin.

• Anonyymi00034

Voisin ottaa sut mielelläni syleilyyn ihana Inksu saattaisit myös saaada pusuja.

• Anonyymi00035

M naisen ottaisin syliin ja suutelisin mikäli hän sitä haluaisi? Maanantaina olisi ehkä tähän seuraavan kerran mahdollisuus, tule luokseni niin toteutetaan tää ihanuus.

• Anonyymi00038

Ehkä? Kerro, kun ei ole enää ehkä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ehkä? Kerro, kun ei ole enää ehkä.

Itse olen paikalla, sinusta en ihana osaa sanoa mutta toivoisin, että olisit.

• Anonyymi00036

Kuka kenet ei mua vastaan ole kävelly kuin yksi joka halata haluaisi ekalla kerralla olisi kenties pusun halunnu

• Anonyymi00037

Jos kaikki olisi mennyt toisin olisit ollut sylissäni jo kauan.

• Anonyymi00039

Miten se olisi pitänyt mennä?

• Anonyymi00040

Sulaa ja aika ottaa eka pommihyppy.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      262
      4214
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      116
      2277
    3. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      52
      2237
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2187
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      129
      2144
    6. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      191
      1867
    7. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      75
      1822
    8. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      55
      1443
    9. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      397
      1303
    10. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      147
      1220
    Aihe