Nyt suututtaa enemmän...
Oon kiukuttelija ollut aina...
17
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
niinhän sä olet juu🤣 olevinaan pysy siellä pirkoissa vaan
- Anonyymi00002
kelpaa kun saa ilmaiseksi
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
kelpaa kun saa ilmaiseksi
väitätkö sinä että minä riippurinta saan vain maksullisilta??,, voi jymäläytä
- Anonyymi00003
Se on semmottis. Kärsivälliset ihmiset kyllä ymmärtää erilaisia luonteita, ja näkee jokaisessa sydämet silmissä luonteen kauneuden. Pitää vaan nähdä syvälle. <3
- Anonyymi00004
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi00005
vähä tuntuikin et sulla nyt huono päivä, pitääkö tulla paijaan <3 kerro mikä harmittaa
- Anonyymi00006
Kukaan ei tiedä miltä musta tuntuu...
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerro se tänne niin tietää
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tunnisteet tunnistaa kieliasusta ja sanomasta, sen vuoksi ne on muotoiltu jäljittelemättömäksi. Tämmöisillä palstoilla kannattaa olla todella tarkkana, ettei tee virhepäätelmiä, ja astu kenenkään urpon naamiaisjuhliin. <3
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
kiukkuiselta tuntuu
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kannattaisi etsiä joku sellainen joka ymmärtää tunteesi... selkeästi ei ympärilläsi ymmärretä kun kiukuttelet.
- Anonyymi00011
Sen kun kiukuttelet yksinäsi
- Anonyymi00012
Kaipaamani nainen tuomitsisi minut varmaan nukkumaan sohvalle usein, mutta heltyisi kun kuulisi minun itkevän. Mieheltä.
- Anonyymi00014
Voi söpö sua 🫂
- Anonyymi00013
Kiukuttelija ei ole sama kuin temperamenttinen vaikka olet niin pienessä mielessäsi kuvitellut.
- Anonyymi00015
Miksi olet suuttunut?
- Anonyymi00017
Johtuuko siitä kun sisarukseesi kiinnitettiin jo pienenä enemmän huomiota ja kehuttiin kaikesta mitä hän teki? Ja samaa näit tapahtuvan muualla sinun ympäristössä pienenä? Et keksinyt enää muuta kuin kiukutella siitä ja ihmetellä miksi et itse saa niitä kehuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n712289Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt751658- 1051533
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321254Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134