Sinua ja minua. Suren sitä että rakastuin ja petit minut
Suren meitä
17
432
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nooh miten se petti?
- Anonyymi00002
Niin pahasti
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin pahasti
Ei kai nyt sentään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kai nyt sentään.
Kyllä vain
- Anonyymi00005
Se on ympäristö joka on pettänyt sinut. Siksi niin helposti kuvittelet olemattomia tunteita jopa tuntemattomista ihmisistä jotka eivät ole koskaan edes kuulleet sinusta.
- Anonyymi00006
Kerropa miten sua on petetty.
Naiselta - Anonyymi00007
Älä syyllistä en ole halunnut edes tutustua.
- Anonyymi00008
Olet ymmärtänyt väärin..Se toinen on kuin pikkuveli, ei mitään muuta. Yhä kaipaan sinua.
- Anonyymi00014
Kuin pikkuveli? Enpä ole aiemmin tuommoista kuullut. Yleensä sanotaan, että ei se ollut tärkeä, ei se merkinnyt mitään...
- Anonyymi00010
Kuka ketä miksi mitä teit itse tai jätit tekemättä eikö ne niin normaalisti mene
- Anonyymi00011
Asiat kannattanee selvitellä oikeassa elämässä, jos ei ole kummempia esteitä.
Mietin sitä, että kuinka moni oikeasti lupaa kirkkain silmin jotain suurempaa, mihin ei ole kunnon pohjaa. Ja kuinka moni ei ole kumppaninsa ajatuksista, tunteista oikein ollenkaan perillä kommunikaation puutteen vuoksi.
Ja kuinka moni jättää kertomatta jotain oleellista, tai valehtelee kirkkain silmin.
Miten usein on kyse vain oletuksista. - Anonyymi00012
En tiedä mies mitenkään pettäneen sinua. Vain rakastanut koko sydämestäni.
- Anonyymi00013
Itseppähän taas jälleen pelleilit mä en käsitä miten voit olla noin tyhmä päästäsi
- Anonyymi00015
Rakas, se oli vain pikku s-hyppy. En tee toiste.
- Anonyymi00018
Surkea trolli.
- Anonyymi00016
Ei siinä ole mitään pettämistä jos ei tykkää toisesta yhtään.
Ihmeellistä miten valehtelet itsellesi uskotellen olleen minkäänlaista suhdetta, edes kaverillista.- Anonyymi00017
Tää voisi olla minulle yhdeltä älypäältä.
Vaikka aloitus ei ole minulta.
Koska siten meidän välisiin juttuihin tulisi
Järjellä suhtautua kummankin tahollaan.
Kysyä että paljonko valehtelemne itsellemme.
Siinä on tärkeä parannuksen siemen .
Minkä vuoksi kohtasimme tosenmne
Yhtään millään tavoin.
Pystymme haastamaan toisiamme kehittämään
Ihmisinä .
Ainoana koko massa..
Koska kunnioitamme soelunyhteyttämme
Vaikka pitääkin kulkea eri suuntiin jatkossa.
Naiselta miehelle
Sivusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910