Runkkailen punaisissa vaimon stringeissä.
Aaaah että on ihanaa.
Naisten stringit
42
603
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluisin saada koskettaa kulliasi niiden päältä ja ottaa suuhuni...
- Anonyymi00008
Mee sirkukseen pelle
- Anonyymi00002
Saisit tehdä niin minulle.olen ihan kiimassa
- Anonyymi00003
Kyrpä kovana ajattelen punaisissa stringeissä kulliasi. Haluan nähdä, kun kova kullisi tulee ulos
stringien lahkeesta, hieron omallani sitä. - Anonyymi00004
Saanko nussia stringi peppua takaapäin, mene kontilleen niin tulen taaksesi ja saat kunnolla isoa kovaa kullia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saanko nussia stringi peppua takaapäin, mene kontilleen niin tulen taaksesi ja saat kunnolla isoa kovaa kullia.
Voi antaisin mielellelläni sinun nussia minua,saanko pitää kuitenkin stringit ylläni.aaaah ai että kullisi tuntuisi hyvältä pepussani.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi antaisin mielellelläni sinun nussia minua,saanko pitää kuitenkin stringit ylläni.aaaah ai että kullisi tuntuisi hyvältä pepussani.
Juuri niin haluisi että olisit stringit päällä ja nussisin sinua niiden välistä, kullini seisoo täällä kun kuvittelen sinua punaiset stringit päälläsi, kohta tulen kulli jo sykkii siihen malliin...
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juuri niin haluisi että olisit stringit päällä ja nussisin sinua niiden välistä, kullini seisoo täällä kun kuvittelen sinua punaiset stringit päälläsi, kohta tulen kulli jo sykkii siihen malliin...
Menkääs nyt friikit sirkukseen nolaamaan ittenne
- Anonyymi00007
Sama täällä runkkailen koko ajan mut pitkitän orgasmia.kuvittelen että nussit minua kiihkeänä takaapäin samalla hivelet minun stringi peppua.nyt on lähellä orgasmi.aaaaaah ihanaaa
- Anonyymi00011
Orgasmin sain.mut kulli vaan seisoo.tahtoo lisää
- Anonyymi00012
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅
- Anonyymi00013
Sinisissä stringeissä nautin juuri nyt kalu kovana.voi kun joku tulisi suukottelemaan kaluani.
- Anonyymi00014
Ihanaa tulla suukottelemaan kulliasi, antaisin sinisten stringien päältä suukkoja sun kovalle kalullesi.
Imisin niin että ne tulisi kiimalimastasi märäksi.
Saanko työntää sormeni peppusi sisään... - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihanaa tulla suukottelemaan kulliasi, antaisin sinisten stringien päältä suukkoja sun kovalle kalullesi.
Imisin niin että ne tulisi kiimalimastasi märäksi.
Saanko työntää sormeni peppusi sisään...Voi se oöisi ihanaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voi se oöisi ihanaa
Olisi ihana tuntea kuinka poikapillusi supistelisi sormeani vasten kun imisin kovaa kaluasi stringien, voisit laueta niiden sisälle, voisin sitten nuolla spermat stringeiltäsi...
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olisi ihana tuntea kuinka poikapillusi supistelisi sormeani vasten kun imisin kovaa kaluasi stringien, voisit laueta niiden sisälle, voisin sitten nuolla spermat stringeiltäsi...
Olisi ihanaa.haluaisin että hinkkaisit kalullasi stringi vakoani takaapäin ja laukeaisit lastisi stringeilleni tuntuisi taivaalliaelta saada lämmin sperma pakaroille
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olisi ihanaa.haluaisin että hinkkaisit kalullasi stringi vakoani takaapäin ja laukeaisit lastisi stringeilleni tuntuisi taivaalliaelta saada lämmin sperma pakaroille
Olet ihana ja haluttava, kuvittelen että teen noin kullini seisoo jo valmiina, hieron sitä ihaillen samalla kiimaisena stringi peppuasi, nyt saat lämpimän satsin spermaasi stringeille ja pakaroillesi...
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet ihana ja haluttava, kuvittelen että teen noin kullini seisoo jo valmiina, hieron sitä ihaillen samalla kiimaisena stringi peppuasi, nyt saat lämpimän satsin spermaasi stringeille ja pakaroillesi...
Aaaah ihanaaa.kullisi tuntuisi ihanalle pakaroiden välissä ja se lämmin sperma hieroisit stringini aivan märäksi.olet ihana ihminen haluan sinua
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aaaah ihanaaa.kullisi tuntuisi ihanalle pakaroiden välissä ja se lämmin sperma hieroisit stringini aivan märäksi.olet ihana ihminen haluan sinua
Haluan pitää sinua ihana stringi peppuni hyvänä ja nauttia kanssasi salaa....
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Haluan pitää sinua ihana stringi peppuni hyvänä ja nauttia kanssasi salaa....
Olet minun salarakastaja.haluan olla sinun salatyttösi.olet ihana🥰
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olet minun salarakastaja.haluan olla sinun salatyttösi.olet ihana🥰
Kiitos, ihanaa että olet salatyttöni...haluan olla salarakastajasi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kiitos, ihanaa että olet salatyttöni...haluan olla salarakastajasi.
Onko minun salatyttöni jo herännyt ja minkä väriset stringit on päälläsi niin saisin nauttia sinusta. Kullini jo seisoo sinulle valmiina. T. Salarakastajasi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko minun salatyttöni jo herännyt ja minkä väriset stringit on päälläsi niin saisin nauttia sinusta. Kullini jo seisoo sinulle valmiina. T. Salarakastajasi.
Tyttösi on herännyt 🥰 mustat pitsi stringit on nyt minulla.tykkäisit varmaan nähdä nämä ja kosketella minun pakaroitani.kulli seisoo ajatellen sinua rakastajani.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tyttösi on herännyt 🥰 mustat pitsi stringit on nyt minulla.tykkäisit varmaan nähdä nämä ja kosketella minun pakaroitani.kulli seisoo ajatellen sinua rakastajani.
Ihanaa, haluisin nähdä sinut mustissa pitsi stringeissä, kosketella ja suudella sun pakaroitasi, hieroisin ja suukottelisin kulliasi pitsi stringien päältä, tuntea kuinka kullisi seisoisi ja sykkisi huuliani vasten, saat minut tosi kiimaiseksi salatyttöni, lopuksi saisit tuntea ison kovan kullini hierovan pepun vakoasi, saanhan laueta päällesi... T. Salarakas
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ihanaa, haluisin nähdä sinut mustissa pitsi stringeissä, kosketella ja suudella sun pakaroitasi, hieroisin ja suukottelisin kulliasi pitsi stringien päältä, tuntea kuinka kullisi seisoisi ja sykkisi huuliani vasten, saat minut tosi kiimaiseksi salatyttöni, lopuksi saisit tuntea ison kovan kullini hierovan pepun vakoasi, saanhan laueta päällesi... T. Salarakas
Olisi ihanaa tuntea kullisi hierovan peppuvakoani ja stringieni kostuvan kiimalimastasi.saanhan hiukan maistella sinun kaluasi, koskettelisin varovasti huulillani sinun ihanaa kullin päätä nuolisin sen vartta ja käteni olisi sinu pakaroillasi haluaisin ottaa koko kalusi suuhuni saanhan niin tehdä tuntea sykkivä ja kova kalusi.saat minut aivan valtavaan kiimaan.ajattelen vain sinua.ihana rakastajani🥰
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olisi ihanaa tuntea kullisi hierovan peppuvakoani ja stringieni kostuvan kiimalimastasi.saanhan hiukan maistella sinun kaluasi, koskettelisin varovasti huulillani sinun ihanaa kullin päätä nuolisin sen vartta ja käteni olisi sinu pakaroillasi haluaisin ottaa koko kalusi suuhuni saanhan niin tehdä tuntea sykkivä ja kova kalusi.saat minut aivan valtavaan kiimaan.ajattelen vain sinua.ihana rakastajani🥰
Saat tietenkin ja haluan sinua salatyttöni, kullini seisoo koko ajan kun luen mitä haluisit tehdä kanssani, haluan pitää sinua salaa omana tyttöäni,
Ota iso kullini suuhusi niin tunnet kuinka se sykkii sinulle, varo vain voin laueta kun nuolet ja imet terskani päätä, olet ihana tyttöilijä 🥰 t. Salainen rakastajasi... - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Saat tietenkin ja haluan sinua salatyttöni, kullini seisoo koko ajan kun luen mitä haluisit tehdä kanssani, haluan pitää sinua salaa omana tyttöäni,
Ota iso kullini suuhusi niin tunnet kuinka se sykkii sinulle, varo vain voin laueta kun nuolet ja imet terskani päätä, olet ihana tyttöilijä 🥰 t. Salainen rakastajasi...Olisi ihanaa saada tuntea sykkivä iso kullisi suussani.ja nimenomaan haluan että laukeat suuhuni.pidäthän käsilläsi päästäni kiinni kun laukeat,haluan että pidät minut väkisin siinä jotta saan kaikki spermasi varmasti suuhuni.ihanaa jos sanoisit minua pikku huoraksi siinä kohtaa,koska haluan olla sinun huorasi. Haluan että nautit minusta.teen mitä vain että sinä olet tyytyväinen,olen sinua varten.sinun vuoksesi puleudun stringeihin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olisi ihanaa saada tuntea sykkivä iso kullisi suussani.ja nimenomaan haluan että laukeat suuhuni.pidäthän käsilläsi päästäni kiinni kun laukeat,haluan että pidät minut väkisin siinä jotta saan kaikki spermasi varmasti suuhuni.ihanaa jos sanoisit minua pikku huoraksi siinä kohtaa,koska haluan olla sinun huorasi. Haluan että nautit minusta.teen mitä vain että sinä olet tyytyväinen,olen sinua varten.sinun vuoksesi puleudun stringeihin.
Sanoisin sinua ihanaksi pikku huora tytöksi rakas 🥰 Saat imeä kulliani ja niellä kaikki spermani, pidän niin kauan kiinni että olet kaiken niellyt. T. Salarakas
- Anonyymi00030
Olet ihana.alan rakustua sinuun.joudun nyt lähtemään.minkä väriset stringit haluat että laitan huomiseksi.hyvää päivän jatkoa rakkaani.🥰
- Anonyymi00031
Salarakas "tyttöni" valkoiset pitsi stringit olisi kivat 🥰 t. Sun salarakkaasi.
- Anonyymi00032
Ihanaa.laitan valkoiset pitsireunuksiset stringit illalla, ja olen aamulla valmiina ottamaan sinut viereeni. Rakas🥰
- Anonyymi00033
Onko minun stringi tyttöni jo herännyt 🥰 haluisin tulla viereesi ja ihailla samalla valkoisia pitsi stringejäsi, taikasormilla hieroisin sinua tyttö kultani, haluan tuntea miltä tunnut, välillä maistan ja tuoksutan kiimasi tuoksu stringeiltäsi, hieron isoa kovaa kulliani niitä vasten ja välillä pepun vaossasi, olen niin kiimassa sinuun salainen "tyttöystäväni" että kohta laukean sinulle, runkkaan kulliani ja esinahakani menee kiimalimasta märän terskani yli, nyt tulen stringisi tulee aivan spermaiseksi. Olet ihana tyttöilijä! T. Salarakas
- Anonyymi00034
Stringi tyttö on taas täällä.olin eilen niin kipeänä etten jaksanut viestejä kirjoitella.
Nyt olen mustissa sttingeissä odottaen sala rakastajaani.🥰 - Anonyymi00035
Stringit tyttöni haluisin hyväillä sinua 🥰 t. Salarakas
- Anonyymi00036
Kullini seisoo niin ihanasti stringeissäni.tahtoisitko suukotella sitä ja hiplailla pientä kolmiota pakaroistani.tuntuisi niin ihanalle.
- Anonyymi00037
Kyllä haluisin suukotella ja hiplailla sun kulliasi mustien strigien päältä, saanko ihan pikkuisen myös sormella koittaa sun vaostasi piukkaa pepunreikääsi, kullini seisoo sinulle kun kirjoitan tätä sinulle. t. Salarakas
- Anonyymi00038
Taas haluisin pitää stringityttöäni hyvänä 🥰 t. Salarakas
- Anonyymi00039
Täällä ei jostain syystä nyt toimi kaikki kommentoinnit. Olen odottanut sinua nyt pinkit pitsi stringit ylläni.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Täällä ei jostain syystä nyt toimi kaikki kommentoinnit. Olen odottanut sinua nyt pinkit pitsi stringit ylläni.
Ihanaa haluisin nähdä sinut pinkit pitsi stringit päälläsi. Kyllä kulli alkoi seisomaan sinulle kulta kovana 🥰 imisin ja nuolisin kiimaista kulliasi niiden päältä, hieroisin kulliani pepun vaossasi, tuntisit kuinka isoa terskani liukuisi kiimalimasta märkänä ihanasti peppusi vaossa.
Haluisin laueta tyttö kulta sinun stringeillesi. T. Salarakas
- Anonyymi00041
Stringi tyttöni, minkä väriset stringit nyt on päälläsi? Haluisin tuoksutella ja nuolla kulliasi niiden päältä, saanko samalla ihan pikkusen hieroa sormellani tiukkaa poikapilluasi. Minulla jo seisoo 17cm jortikka sinulle kovana! T. Salarakas 🥰
- Anonyymi00042
Punaiset hieman läpikuultavat pitsireunaiset stringit on nyt.kulli sykki heti kun luin viestisi.
Kullini kaipaisi kunnon käsittelyä juuri nyt.tekisitkö minulle jotain ihanaa.🥰- Anonyymi00043
Hei stringi tyttö kulta 🥰 haluisin imeä kulliasi stringien välistä, tuntea kuinka se sykkisi suussani, haluaisitko laueta suuhuni 😋 haluisin maistaa spermaasi, olen aivan kiimassa sinuun. T. Salarakas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk663992Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152097Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61857Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361224- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et9885Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70818Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.40774- 38700
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24664