Minulle tampere oli paras huonoista vaihtoehdoista ja siksi muutin tampereelle. Ehkä tämän vuoksi on vetovoimaisin kaupunki.
Tampere on paras huonoista vaihtoehdoista
31
403
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi kaikki vaihtoehdot ovat sinulle huonoja?
- Anonyymi00008
Ne vain on. En viihdy suomessa missään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ne vain on. En viihdy suomessa missään.
Sitten vika on omassa päässäsi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sitten vika on omassa päässäsi.
Vika on suomessa. Paljon suvaitsemattomia asukkaita, homovastaisia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vika on suomessa. Paljon suvaitsemattomia asukkaita, homovastaisia.
En ymmärrä ollenkaan, miten suomi voisi olla syy ongelmiisi.
- Anonyymi00002
Jos haluaa muualle Pirkanmaalle, mitä vaihtoehtoja on?
- Anonyymi00004
Aloittajan asenteella, mikään ei ole hyvä vaihtoehto, koskaan.
Varsinkaan kun ei ole asunut eikä elänyt muualla, saati ulkomailla,
ei ymmärrä, ettei ymmärrä.- Anonyymi00009
Et tiedä minusta mitään. Olen asunut eri puolilla suomea ja ulkomailla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et tiedä minusta mitään. Olen asunut eri puolilla suomea ja ulkomailla.
Niin mutta, eri asia oletko vain "tuvan ja navetan" väliä tallonut,
moni on asunut ulkomailla, käynyt töissä ja hävennyt kotona, eikä ole elänyt saati oppinut mistään mitään, kokemus on täysin eri asia kuin siellä täällä asuminen, sitä voi elää ja nauttia paljon kaikesta, usein kun olen käynyt ulkomaille, olen viikossa käynyt enemmän kivoissa paikoissa ja asioissa missä siellä vuosia asunee eivät ole kuulleetkaan, sori. - Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin mutta, eri asia oletko vain "tuvan ja navetan" väliä tallonut,
moni on asunut ulkomailla, käynyt töissä ja hävennyt kotona, eikä ole elänyt saati oppinut mistään mitään, kokemus on täysin eri asia kuin siellä täällä asuminen, sitä voi elää ja nauttia paljon kaikesta, usein kun olen käynyt ulkomaille, olen viikossa käynyt enemmän kivoissa paikoissa ja asioissa missä siellä vuosia asunee eivät ole kuulleetkaan, sori.Et tiedä minusta mitään. Et ole ainoa joka on käynyt ulkomailla. Luuletko olevasi erityinen.
- Anonyymi00005
Tampereella ei ole diktatuureista pulaa.
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011879052.html
On nykyään kyllä niin ihmeellinen kylä. - Anonyymi00006
Ei mikään ihme tämä Tampere, mutta miten voi olla joku Kuopio, siellähän on vaan sitä rasittavaa savon murretta tyyliin "mittee työ tiette"
- Anonyymi00007
Tampereella sanotaan, että emmää tierä.
- Anonyymi00010
Sitä minäkin ihmettelin että miksi kuopio on suomeksi toiseksi vetovoimaisin. Se on keskellä ei mitään. Kaukana muista paikoista. Toisaalta jos vaihtoehtoina oulu, turku, jyväskylä ja helsinki niin ymmärtää, oulu missä ihmiset sairastuu vaikka heittää vauvan lattialle ja tekee itsemurhan niin mieluummin kuopio.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelin että miksi kuopio on suomeksi toiseksi vetovoimaisin. Se on keskellä ei mitään. Kaukana muista paikoista. Toisaalta jos vaihtoehtoina oulu, turku, jyväskylä ja helsinki niin ymmärtää, oulu missä ihmiset sairastuu vaikka heittää vauvan lattialle ja tekee itsemurhan niin mieluummin kuopio.
Minna Canth on yhteinen nimittäjä vetovoimaisimmille kaupungeille. Syntyi Tampereella ja vaikutti aikuisena Kuopiossa.
- Anonyymi00013
Millä nyt jonkun Kuopion onnellisuus mitataan, pieni kylä jossa vähemmän kivoja ihmisiä,
kateellisia v-mäisiä savolaisia joiden kanssa on pidemmän päälle aina paljon ja vaikeaa,
ja jos ei kokemusta, älä lässytä. - Anonyymi00029
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tampereella sanotaan, että emmää tierä.
Vegaanit on jo vallanneet koko paikan? Kukaan ei mene hällile ostamaan maggaraa?
- Anonyymi00014
minä olenkin asunut täällä aina 🙂
- Anonyymi00025
synnyin taysissa
- Anonyymi00017
Emmää oikein tiärä mommostao asua Kuopijossa.
- Anonyymi00026
kuopiolaiset tampereella ja tamperelaiset kuopiossa ???
- Anonyymi00018
Jokuhan siinä on kun on aina ykkönen ja vetovoimaisin suomessa,
vaikka mitä väännät ja käännät, ketään ei sinun mielipiteesi oikeasti kiinnosta.- Anonyymi00020
Sinun mielipidekö sitten kiinnostaa? Eikä tampereelle edes taita olla eniten nettomuuttoa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sinun mielipidekö sitten kiinnostaa? Eikä tampereelle edes taita olla eniten nettomuuttoa.
Ei kummankaan,
faktat,
sori. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei kummankaan,
faktat,
sori.Erikoisia olette. Minua kiinnostaa muiden mielipide. Mitä narsisteja olette.
- Anonyymi00021
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14d91a64-b77c-4ca0-848a-0ef9c9fbcd80
yksittäistapaus? - Anonyymi00027
meneekö kilo mustaamakkaraa ?
- Anonyymi00030
Tampere on huonoista vaihtoehdoista huonoin. Tämä on sammakkojen juoksukilpailu ja Kuopio on hypännyt aika äskettäin.
- Anonyymi00032
Miksei kalkkunoiden ja lehmien juoksukilpailu.
- Anonyymi00031
Jos pitää valita koleran ja ruton väliltä, niin joutuu pohtimaan, että kumpi on se vähiten haitallinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4562294Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661373Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371218
- 941208
- 1041073
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780