Kun olen käppäillyt esim. kaupassa, satunnaisesti joku nainen vilkaisee nopeasti ja kääntää katseensa heti pois. Sain youtube-videosta idiksen tehdä pullotuspränkin. Heppi puolitanaan ja muutama silikoninen penisrengas pitämään sen siinä. Laitoin myös hieman tiukemmat slim-fit byysat jalkaan. Pullotus näkyi sopivasti, ei liikaa, että menisi perveroilun puolelle. Johan oli ihan erilaista katsetta ja ilmettä. Katseet seilasi silmissäni ja etumuksessani välillä pitkäänkin. Hymyäkin irtosi melko herkästi. Minulla on löysänä aika pieni, eikä se näy päällepäin, eikä naamavärkkikään ole keskivertoa parempi, mutta kummasti vain hepin koko muuttaa asiaa. Koolla on väliä, näköjään.
On sillä väliä. Paljonkin.
9
747
Vastaukset
- Anonyymi00003
On sillä paljonkin. Itse olen suht ujo ja huono aloittamaan keskusteluja niin on ollut vaikea löytää seuraa esim. yökerhoista. Sitten tietyillä seuranhaku sivuilla kun on kulli esillä tai kertoo koon niin on saanut huomiota ja seuraa loytynyt.
M 49.- Anonyymi00004
Kullini on siis todella suuri.
M 49. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kullini on siis todella suuri.
M 49.Omasta mielestäsi suuri.🤣🤣😵💫😵💫.
Mikä se on miehillä kun alkavat kehuskella aisallaan. Lähes kaikilla miehillä on kalut samaa mittaluokkaa. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Omasta mielestäsi suuri.🤣🤣😵💫😵💫.
Mikä se on miehillä kun alkavat kehuskella aisallaan. Lähes kaikilla miehillä on kalut samaa mittaluokkaa.Lähes kaikki naiseni ovat sanoneet että isoin minkä on koskaan nähneet.
M 49. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lähes kaikki naiseni ovat sanoneet että isoin minkä on koskaan nähneet.
M 49.Eli kukaan ei ole sanonut noin, olet neitsyt ja täysin kokematon.
- Anonyymi00009
Kyllä iso kiihottaa. Noin vuosi sitten Lahdessa koulutuksessa. Sain kämppäkaveriksi nelikymppisen ukkomiehen. Upea kulli velttona, näin kun meni suihkuun. Pari päivää meni ennen kuin sain houkuteltua kokeilemaan miehen antamaa suuhoitoa yksipuoleisesti. Kyllä nautti ja niin nautin minäkin. Otin useammat spermat saman yön aikana ja kyllä muna mukavan turvonneena seisokin laskettua. Homma jäi siihen. Sanoi, että oli yksi kokeilu.
- Anonyymi00011
Aloittaja on säälittävä luuseri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2341270En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689