Olen kertonut vaimolleni,että haluaisin joskus nähdä hänen saavan vierasta miestä. Alkuun hän ei innostunut ajatuksesta, mutta nyt jo selvästi ajatus kiihoittaa häntä. Eilen illalla kun taas häntä yllätin vaimo yllättäen lupasi suostua tietyin ehdoin. Hän päättäisi sen minkälainen mies mukaan otettaisiin. Minun pitäisi alistua vain katselemaan. Lisäksi hän vaatii myös saavansa nähdä kun Vieras imettää kaluaan minulla ja myös nai minua vaimoni nähden. Ajatus hieman jännittää,mutta myös kiihoittaa.
Mies alistuu.
17
426
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuulostaa kyllä hyvältä tarjoukselta
- Anonyymi00002
Joo voisi olla melkoinen kokemus, mutta miehen löytäminen tälläiseen juttuun on varmasti vaikeaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo voisi olla melkoinen kokemus, mutta miehen löytäminen tälläiseen juttuun on varmasti vaikeaa.
Kyllä haluaisin missä päin tällänen olisi mahdollista. Mies 60v.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä haluaisin missä päin tällänen olisi mahdollista. Mies 60v.
Turku
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Turku
Miten teihin saisi yhteyttä. Kertokaa hieman itsestänne. Itse olen 65kg 170cm pitkä hoikka siisti mies. Läheltä Turkua.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten teihin saisi yhteyttä. Kertokaa hieman itsestänne. Itse olen 65kg 170cm pitkä hoikka siisti mies. Läheltä Turkua.
N.164 62 63v M 183 96 65v. Siisti terve ja luotettava aviopari. Mitä haluaisit kansamme?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
N.164 62 63v M 183 96 65v. Siisti terve ja luotettava aviopari. Mitä haluaisit kansamme?
Menkääs laitospellet niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
- Anonyymi00008
Olis kyllä kiihottavaa saada sut polvilleen imemään mun kalua kovaksi kun samalla sun vaimo riisuis itseään ja tulis mun viereen kourittavaksi.
- Anonyymi00009
Siinä olisi vaimolle nähtävää.
- Anonyymi00010
Mitä muuta meille olisi tiedossa? T.O&J
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä muuta meille olisi tiedossa? T.O&J
Katselisit siinä polvillaan mun kalu suussa kun puristelen ja kourin sun alastonta vaimoa oikein huolella joka puolelta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katselisit siinä polvillaan mun kalu suussa kun puristelen ja kourin sun alastonta vaimoa oikein huolella joka puolelta.
Kiihoittavaa. Onko sinulla tämänlaisesta jutusta kokemusta? T.O&J
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiehtovaa olisi löytää tuollainen määrätietoinen hallitseva mies. T. O & J
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiehtovaa olisi löytää tuollainen määrätietoinen hallitseva mies. T. O & J
Samoin kiihottavaa olis paneskella sun vaimon kanssa kun hoitaisit nöyrästi apumiehen tehtäviä. Voisit myös kuvata videolle miten sun vaimoa pannaan ja runkata vieressä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Samoin kiihottavaa olis paneskella sun vaimon kanssa kun hoitaisit nöyrästi apumiehen tehtäviä. Voisit myös kuvata videolle miten sun vaimoa pannaan ja runkata vieressä.
Mitä ne apumiehen velvollisuudet olisivat? T. O & J
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä ne apumiehen velvollisuudet olisivat? T. O & J
Ensimmäisenä riisut vaimon minun edessäni alasti ja esittelet sen tissejä,persettä, pillua minulle ja kysyt että kelpaako ne minun käyttööni.
- Anonyymi00017
Samanlaisia vaatimuksia vaimoni esittää minulle. Lisäksi minulta olisi kaluni runkkaaminen ja laukeaminen täysin kielletty koko tapahtuman ajan. Tottelen ja palvelen vaimoa ja vierasta miestä siitä pitäisi piiska huolen. Vaimo kiihoittuu kunnolla kertoessaan mitä kaikkea tapahtuisi vierailun aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1094226Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302309Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj532088Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361474- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111243Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o171017Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471005Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7929