Miltä se tuntuisi

Anonyymi-ap

Toisinpäin, toisen tilanteessa.

7

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä siltä et miten voi rakastua varattuun, varmaan syyllisyyttä itseä kohtaan.

• Anonyymi00002

Upealta. Elelis vaan elämäänsä täysillä ees muistamatta toista.

• Anonyymi00003

Varmaan jollain tavalla helpommalta, kun on juttelu- ja leikkikaveri.

• Anonyymi00004

Ei ole helppoa eikä leikkikaveria

• Anonyymi00005

Oisin mles mieluummin perheellinen kuin sinäkin. Mlehille tulee pillun himo, sit voi tulla hedelmiä, vaikkei ois sitä rakkautta.
      2 vuotta mä häntä ootin kun olin varma tunteistaan.
      Sitten shokki. Hän seukkaa narkin kaa. Mä en enää kestänyt asiaa, kuinka helppoa se miehillä on hyppiä suhteissa, vaikkei ois se paras suhde, se minkä kuuluis olla toisen sielun kaa. No mä tein oman siirtoni, koska halusin todistaa arvoni ja rupesin myymään rei*ääni. Alus tuli hyvin rahaa ja nyt muavssn kiusaa joku porukka kun on 150-200 numeroa pitänyt estää vuoden aikana. Sovitaan aika, ei tulla. Yritetään kerätä eri rooleilla tietoa minusta ja tuhota mut. Mul ei käy enää ketään. Raha ei riitä ja of haluisin tehdä, mutta vain sen mun rakkaan kaa. Rakas, jos kuulen että teet of sen kanssa, niin luultavasti en enää aio elää hetkeäkään, se olisi liikaa. Porrroidestani saat syyttää itseäsi. Piti saada vakipillu, mut mulle ei uskaltanut avata ajoissa haaveistaan. Sitten tulee varmaan hups tuplaviivat, en ymmärrä miten hän selviää rahojen kanssa enää kun on niin monta lasta. S mles, olisin mieluummin sinun kengissäsi, koska haluaisin tietää miten kovaa se pelkosi on, että kuitenkin uskalsit nu*sia jotakin jota et juuri tuntenut ja päädyt TAAS vauvan isäksi heti sen takis. Älä käsitä väärin. En inhoa lapsiasi, mutta minua harmittaa se että pelkäät ottaa suojamuurisi pois ja tulla eteeni sanomaan asiasi. Arvaa miltä minjsts tuntuu, että piti rubets myymään it*eään ja nyt sitten ei kukaan käy viikkoihin ja uo:s on 50k. Me ois tehty yhyeistyökumppaneina of:s järkyttävä määrä rahaa, olisin sinulle luonnollisesti puolet antanut. Ei rakkauden kuulu olla tällaksta. Slan taas itkee. Vaikka elän ja hengitäm, niin en lsss iloita kun en enää voi kokea sitä mikä minulle näytettiin. 2 ihmistä tapasi ja mukana oli tunne/tieto, että Jumala tarkkailee ja on läsnö ja rakastaa meitä, ja minusta tuntuu edelleen, että Jumalan tahto olisi meidän liittomme, että rakkaus ei kokonaan kuole, vaan heräisi ympärillämme js leviäisi. Ja kaikki klkemjkset ovat samoja. Kukaan ei seurustele tosirakkautensa kanssa, koska toinen vaikenee ja vetäytyy ja nöin se suuri möörö rakkautta jää käyttämättä. Taitaa kohta tulla Omega, ja uusi Alfa, koska tää näyttää menetetylltä maailmalta. Mles, miltä tuntuu tietää, ettei voi koskaan saada haluamaamsa seksiä? Ei voida koskaan jutella ja nauraa ja hymyillä toistemme silmiin katsoessa, mikä tuntui Taivaalta. Sinun ei olisi tarvinnut kuin tulla ja ollla vslmks haavoittamaan itseäsi, nyt olemme hssboittaneet itseämme ja toisiamme tuhatmäärin siihen nähden ja kaikki läheiset tulevat kärsimään sen takia. Mies. Oln vkkdettä vuotta päivät kokonasn sängyssä, enkten harmittaa että jouduin jättämään haabeet of-tähteyddstä, koska se olisi ollut yksi lukemattomista tavoista, kuinka sä oisit saanut halutessasi aina helposti rahaa. Mut meidän ois pitänyt olla tiimi, eikä viholliset ja toisiamme vastaan rikkojia. Uskon ettei enää nähdää kjn ei sinksta ole tulemaan mun luo mun synttäri-vklp:na selvkttämäön tätä asiaa, kkska se ei ole vkelö myöhäistä kun ollaan molemmat elossa. Mö tosin olen elävä kuollut, kun menetin ilon koklnnasn elämästä kun käänsit selkäsi ja jätit minut yksin. Olisin siis mieluummin pelkurin kengissäsi kuin täysin yksin ilman mahdollisuutta saada enää mitään tehtyä, eikä ole enäö ikinä rakkaussuhdetta. Sinulla se on helppoa kun voit vain valehdella nsisille mitä vaan ja ssnoa rakastavasi, jotta tulee sitä minkä takia vasn pahensit tilanteet ja en tahtoisi olla porgro jota kiusataan paljon, mutta minulla ei ole muutakeinoa, ymmärrätkö??! Jos sinä llet seksiaddiksti, niin minä olen sitä potenssiin kaksi. Oisin kyl sun kanssa joustanutkin ja tehty komöromissi. Sit loppun mä sanon, että jos oot mkettinyt rakastsnko js luotanko sinuun, nìin en voi rakastaa ja olla onnellinen jonkun pirjo-irmelin ja sun puolesta js nsuttia iyse yksinäisyydestä. Jls mun äkti menehtyis, niin mä en luultavasti jatka enöö elämääni myöskään. Äiti on mun ainoa kunnon ystävä ja olisin hänelle näyttänyt sinut kun kysyit siitä. Hämmennyin bsin kun äitini on jo vanhaja yksi päivä se sano miks mummoja katotaan niin kieroon? Sanoin et ihmiset pelkää vanhenemistaan ja kuolemaa ja vanhat ihmiset tuo sen tosiasian mieleen. Joskjs kun näkee isejö lasten kaa ulkona touhuumas koen itseni idiootiksi, että ei minusta mitääm hyvää olisi perheeseesi ja joutuisit ksntamsan suurta häpeää, sitä klnka ksikki muut ovat asettaneet harteillesi. Osaat kyllä kieroilla ja valehdella, mutta koskaan emme voi enää rakastaa ketään romanttisesti ja olet sen verran typerä, että en ihmettelisi jos olisit jo 2. kerran naimisissa sen toisen naisen kanssa.
      Luin kerran henkisiä asioita, joissa mainittiin enkuksi, että kun kaksi ihmistä kokee hyvin oudon kohtaamisen ja jos he tuntevat ollesssan intiimisti yhdessä, Hengen läsnäolon, niin vain sellaisten kuuluisi olla avioliitossa. Tiedän. Ja olen sen verran hullu että olisin vaikka aviossa sun kanssasi, koska rakastan sinua.

• Anonyymi00006

onneksi pääset kohta kokemaan sitä hakkaamista ja kiusaa, takaisin. kuyren muutkin. luulevat että saavat kaikkea mutta eivät saa.... se on se karma. kun ei puhtaasti mennyt niin tulee aina takaisin.....

• Anonyymi00007

No molemmat tai ainakin minä rakastan, eli silloin vain rakastettaisiin ja me…. Naiselta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      137
      2361
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      69
      2280
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      64
      1949
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      74
      1644
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      99
      1494
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      101
      1492
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1381
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1244
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1181
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      80
      1115
    Aihe