Tänään on hyvä sää. Lähde terdelle käymään tässä keväällä tai kesällä? Voisi olla paljon juteltavaa puolin ja toisin.
A-woman....
17
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saatko sä näihin koskaan vastauksia siltä oikealta?
Mistä sinä tai kukaan muukaan voisi tietää olevansa oikea?- Anonyymi00003
Kuka haluaisi edes olla se oikea kohde tässä tapauksessa? Tuo tyyppi kirjoittelee ihan hirveitä täällä välillä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuka haluaisi edes olla se oikea kohde tässä tapauksessa? Tuo tyyppi kirjoittelee ihan hirveitä täällä välillä.
Niinpä! Kas kummaa että on aika hiljaista ilmoittautumisien kanssa...
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinpä! Kas kummaa että on aika hiljaista ilmoittautumisien kanssa...
Oon mä täällä myös Maijuakin ikävöinyt
- Anonyymi00010
Ihan hyvää vissiin. Kaunis nainen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan hyvää vissiin. Kaunis nainen.
No sehän on hyvä. Oletko yrittänyt tavoittaa mitään muuta kautta? Sun historia täällä, jos vanhoja viestejä katsoo, ei ehkä ole paras houkutin..
- Anonyymi00002
No mitäpä juteltavaa teilläkin olisi 😅 haluatko kertoa A-naiselle, että sulla on jenkkivaimo ja pari lasta, mutta että olet siitäkin huolimatta notkunut palstalla jo vuosilaudet epätoivoisesti ikävöimässä ja haukkumassa A-naista mitähän A-nainen tähän mahtaisi tuumata 🤣
- Anonyymi00004
Laita viestiä sit A naiselle
- Anonyymi00005
En laita
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
En laita
Mikä ettei? Jos on loppasuu ja olut maistuu, niin miksei innostuisi terassi-ideasta.
- Anonyymi00012
Mun mielestä oli kiva, kun hän kysyi terdelle joskus tammikuussa.
- Anonyymi00013
Voin lähteäkkin. Jos tämä on tarkoitettu a womanille? Vai onko A womanille?
- Anonyymi00014
Ilmeisesti joku Anni, ei varmaa tietoa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ilmeisesti joku Anni, ei varmaa tietoa.
Annillepa hyvinkin. Koskaan ei antanut minulle, niin siksi huutelen täällä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Annillepa hyvinkin. Koskaan ei antanut minulle, niin siksi huutelen täällä.
mistä ilmansuunnastapäin tämä Anni?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
mistä ilmansuunnastapäin tämä Anni?
Pohjoisesta
- Anonyymi00015
Lähden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67926
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895