Tällaista asiaa tuli uutisiin asti. Alkoi kiinnostaa. 45 - 65 vuotiaat olivat 2025 ostaneet laihdustuslääkettä huomattavasti enemmän kuin edellisenä vuonna.
Avasin ketjun salaliittoteoriaan. https://keskustelu.suomi24.fi/t/19322430/suomessa-on-euroopan-lihavimmat-ihmiset--miten-se-on-saatu-aikaan
ketjussa on pari hyvää linkkiä, joissa asiaa tarkastellaan maailman laajuisesti tai ainakin laajemmin
salaliittoteoria on ihan oikea paikka ketjulle
LIHAVAT IHMISET JA LAIHDUTUSLÄÄKKEET
32
440
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu ja sitä Diabeteslääkettä😂, mutta voi onettomia eivät tiedä, ettei sitä voi lopettaa lainkaan, kun on aloittanut.
Sekä minkänäköiseksi menevät kun joutuvat käyttämään elämänsä loppuun😬 asti.
Joten kannattaa miettiä millä alkaa laihduttamaan, kun vaihtoehtoja löytyy.- Anonyymi00002
Tässä ehkä on ollut kyse tavanomaisesta lääkäreiden ja lääketehtaan yhteistyöstä. Lääkärit ovat sujuvan helposti antaneet reseptin, vaikka puhelimessa. Ehkä entiseen tyyliin saanet lääketehtaalta bonuksia. Joku taho on digimaailmassa tuonut 45 -65 vuotiaiden näkyville tietoa siitä, että liikalihavuus voi lyhentää elämää ja painon pudotusehkä pidentää. - Että tilaisuus on ollut tarjolla tehdä rahnaa.
- Anonyymi00003
Mutta lukekaa koko ketju ja klikatkaa linkit auki.
- Anonyymi00004
Ennoo läski
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ennoo läski
Laihduttaa voi ilman lääkkeitäkin. Jos joku on niin lapsi ettei pysty tai osaa olla kalorivajeessa muutamaa kuukautta niin miksi yhteiskunnan pitäisi auttaa?
- Anonyymi00006
No, minä autan ymmärtämään isompaa kokonaisuutta.
googlaa: MITKÄ AINEET LISÄÄ RUOKAHALUA
Juttelin tekoälyn kanssa. Antoi tietoa otsikoittain. Nyt jos haluat samat tiedot, täytyy kai ilmoittaa otsikko.
1.ELIMISTÖN OMAT AINEET
2.RUOKAHALUA LISÄÄVÄT LÄÄKEAINEET
3. RUOKA-AINEET JA VINKIT
4. RUOKAHALUA KEINOTEKOISESTI LISÄÄVÄT TEKIJÄT
5.RUOKA-AINEET, JOTKA LISÄÄVÄT LIHOMISTA
6.MIKSI NÄITÄ SYÖDÄÄN LIIKAA- Anonyymi00008
TÄHÄN VAROITUKSEN SANA, LAPSILLEKIN.
KESKEISIMMÄT LIHOTTAVAT RUOKA-AINERYHMÄT, otsikkoluettelo. Voit katsoa googlaamalla tekoälystä selostukset jokaisen otsikon kohdalla.
1. SOKERIPITOISET JUOMAT
2.HÖTTÖHIILIHYDRAATIT
3.ULTRAPISOIDUT ELINTARVIKKEET
4. PIILORASVA JA TRANSRASVA
5.ALKOHOLI
MIKSI TIETYT RUOAT LIHOTTAVAT ENEMMÄN
Monet lihottavat ruoat ovat ns. HYPERPALATABLAISIA eli erittäin maistuvia . Ne aktivoivat
aivojen palkitsemisjärjestelmää tavalla, joka saa syömään enemmän kuin elimistö tarvitsisi. Lisäksi kuidun ja proteiinin puute näissä tuotteissa tarkoittaa, että nälkä palaa pian - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
TÄHÄN VAROITUKSEN SANA, LAPSILLEKIN.
KESKEISIMMÄT LIHOTTAVAT RUOKA-AINERYHMÄT, otsikkoluettelo. Voit katsoa googlaamalla tekoälystä selostukset jokaisen otsikon kohdalla.
1. SOKERIPITOISET JUOMAT
2.HÖTTÖHIILIHYDRAATIT
3.ULTRAPISOIDUT ELINTARVIKKEET
4. PIILORASVA JA TRANSRASVA
5.ALKOHOLI
MIKSI TIETYT RUOAT LIHOTTAVAT ENEMMÄN
Monet lihottavat ruoat ovat ns. HYPERPALATABLAISIA eli erittäin maistuvia . Ne aktivoivat
aivojen palkitsemisjärjestelmää tavalla, joka saa syömään enemmän kuin elimistö tarvitsisi. Lisäksi kuidun ja proteiinin puute näissä tuotteissa tarkoittaa, että nälkä palaa pianUltrapisoidut ja hyperpalatablaiset ovat minulle outoja. Voitko tarkentaa mitä nuo ovat?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ultrapisoidut ja hyperpalatablaiset ovat minulle outoja. Voitko tarkentaa mitä nuo ovat?
tuollahan mainitaan, että se hyper--- tarkoittaa erittäin maistuvaa siis maukasta
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
tuollahan mainitaan, että se hyper--- tarkoittaa erittäin maistuvaa siis maukasta
jaa, ne ultrapisoidut, olisivatko ultaprosessoituja
Hei, minulla on paljon kokemusta, sellaista työssä ja työn ohella tullutta. On tutkijakoulutuskin, vaikka varsinaista tutkijan työtä en ole tehnyt. Olen ollut älykkyydeltäni Mensan alarajan reilusti ylittänyt. Olen ollut huumorintajuinen. Siis menneessä aikamuodossa kaikki. Sen kokemuksen takia tartuin tähän vaaralliseen aiheeseen (huom.otsikko) - Kun aloin kirjoittaa varsinaista ketjua, minut keskeytettiin fyysisesti vaarallisella hyökkäyksellä, vaikka käytinkin tekoälyn tuotoksia. Sinä vissiin tienaat taskurahoja ääliötrollina. - Olen alussa antanut linkin salaliittoteiriassa olevaan ketjuun. Siellä on useita kirjoittajia. - Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
jaa, ne ultrapisoidut, olisivatko ultaprosessoituja
Hei, minulla on paljon kokemusta, sellaista työssä ja työn ohella tullutta. On tutkijakoulutuskin, vaikka varsinaista tutkijan työtä en ole tehnyt. Olen ollut älykkyydeltäni Mensan alarajan reilusti ylittänyt. Olen ollut huumorintajuinen. Siis menneessä aikamuodossa kaikki. Sen kokemuksen takia tartuin tähän vaaralliseen aiheeseen (huom.otsikko) - Kun aloin kirjoittaa varsinaista ketjua, minut keskeytettiin fyysisesti vaarallisella hyökkäyksellä, vaikka käytinkin tekoälyn tuotoksia. Sinä vissiin tienaat taskurahoja ääliötrollina. - Olen alussa antanut linkin salaliittoteiriassa olevaan ketjuun. Siellä on useita kirjoittajia.mutta täytyy olla varuillaan mahdollisen disinformaation ja trollien takia
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
HyperPalaTablaiset= Maistuvat herkkupalat tabletilta
- Anonyymi00007
Ja yli-lihavuutta maailmallakin. Linkki:
https://brilliantmaps.com/obesity-rates-USA-v-europe
klikkaa linkkiä. Sieltä tulee näkyviin ensin aika pienet kartat. Niihin on merkitty liikalihavuuden aste vasemmalla USA ja oikealla Eurooppa. Kun kelaat alaspäin, siellä on isommat kartat.
Tämän jälkeen pitkä luettelo ylipainosta eri USA:n osavaltioissa ja sitten myös Euroopassa.
Nopeasti katseltu, mutta avartaa mieltä tajuamaan ongelman yleisyyden. Ja että prosenttiluku vaihtelee.- Anonyymi00010
Ai kiva kuulla että muuallakin on paljon lihavia. Oon luullut että Suomessa vaan on kun ollaan niin vauraita. Hitsin paljon lihavia on amerikoissa. Täälläkin on samat noi ravintolat.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ai kiva kuulla että muuallakin on paljon lihavia. Oon luullut että Suomessa vaan on kun ollaan niin vauraita. Hitsin paljon lihavia on amerikoissa. Täälläkin on samat noi ravintolat.
ääliätrolli taas yläpuolella. annan oikein kunnon linkin. https://pmc.ncbi.nim-gov/articles/PMC96115781
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
ääliätrolli taas yläpuolella. annan oikein kunnon linkin. https://pmc.ncbi.nim-gov/articles/PMC96115781
virhe tietenkin. jos seuraava yritys ei onnistu, käy siellä salaliittoteoriassa.
https://pmc.ncbi.nim.gov/articles/PMC9611578/ - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
virhe tietenkin. jos seuraava yritys ei onnistu, käy siellä salaliittoteoriassa.
https://pmc.ncbi.nim.gov/articles/PMC9611578/juu, ei toimi
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
juu, ei toimi
VIELÄ KERRAN
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC96115781/ - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
VIELÄ KERRAN
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC96115781/vielä kerran
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC96115781/ - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
vielä kerran
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC96115781/ei toimi minua estetään
- Anonyymi00019
Minkähän takiaobesiteetti eli liikalihavuus noin rarkkaan tilastoidaan ympärimaailmaa
- Anonyymi00020
täällä voit käväistä
https://fi.wikipedia.org/wiki/ultraprosessoitu_ruoka - Anonyymi00023
Ääliätrollin linkki varokaa
- Anonyymi00024
Saammeko kohta Wikipedian jälkeen taas vaihteeksi lakikirjaa ettei käy tylsäksi vai kopioitko jonkun mukavan klikkiotsikon maksumuurilla?
- Anonyymi00025
En tiedä, keneltä kysyt. Olen 80 vee, finaaliin rääkätty joukkovainon kohde. Olen aikaisemmin kirjoittanut paljon. Nykyään en enää jaksaisikaan, mutta ei annetakaan. Ainoa tapa yrittää tuoda asiaa esiin, oli antaa linkkejä ja mainita, mitä mediasta olin lukenut asiasta.
Kun kirjoitin salaliittoteoriaan ketjua"Suomessa Euroopan-----" yritin selviytyä käyttämällä tekoälyn määritelmiä ja selityksiä. Ketjuun tuli trolleja hillumaan. - minulta estettiin kirjoittaminen kohdistamalla tien toiselta puolelta rankkaa e-häirintää. Ja häirintää oli vielä seuraavina päivinä.
AVASIN KETJUNTÄÄLLÄ PELKÄSTÄÄN LEVITTÄÄKSENI TIETOA LAIHDUTUSLÄÄKKEISTÄ SILTÄ OSIN, ETTÄ NIITÄ PITÄÄ SYÖDÄ LOPPUELÄMÄ. Mutta hämäyksen vuoksi annoin hakusanoja, lauseita laajemminkin aiheeseen.
Eihän teidän käsittääkseni TARVITSE lukea someketjuja.
- Anonyymi00026
Älkää uskoko tätä vanhaa höppänää. Ei laihdutuslääkkeitä tarvi syödä koko ikäänsä. Toivottavasti siltä estetään pääsy internettiin kokonaan, kun menee turhaan vaan vanha pää vielä enemmän sekaisin kun on jo.
- Anonyymi00027
Noitten laihdutuslääkkeitten patentit alkaa kohta raukeamaan ja silloin niitä tulvii markkinoille, hinnat laskevat ja tämä muutaman vuosikymmenen aikana kehittynyt lihavuusepidemia on muisto vain.
- Anonyymi00028
Ilmeisesti ketodieetti ei sitten toiminutkaan. Vai kyllästyikö läskit kananmuniin ja pekoniin ja sortuivat taas leipää syömään?
- Anonyymi00029
-49 syntynyt mies, 180 cm. Painoin 104 kg. Nyt lounaan (normaali) jälkeen syön vain rehoja, vähän raejuustoa seassa ja salaattikastiketta. Aamuisin puuroa ja kahvia, iltaisin kahvia. Nyt paino 76 kg. Tuossa annan olla.
- Anonyymi00030
"-49 syntynyt mies, 180 cm. Painoin 104 kg"
Ihme, melkein samat luvut. Itse kiinnitin huomiota mitä syön - lisää rehuja. Ja aloin kävellä. Aluksi tavoitteena 10 km / päivä.. Nyt paino 80 kg ja kävely menee jo nautintojen joukkoon. Olisi vsikeaa olla ilman päivittöistä lenkkiä.. Kävellessä näkee paljon, autoillessa ei paljon mitään. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
"-49 syntynyt mies, 180 cm. Painoin 104 kg"
Ihme, melkein samat luvut. Itse kiinnitin huomiota mitä syön - lisää rehuja. Ja aloin kävellä. Aluksi tavoitteena 10 km / päivä.. Nyt paino 80 kg ja kävely menee jo nautintojen joukkoon. Olisi vsikeaa olla ilman päivittöistä lenkkiä.. Kävellessä näkee paljon, autoillessa ei paljon mitään.Kirjoitit jo yöllä kertaalleen saman asian. Etkö muista?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kirjoitit jo yöllä kertaalleen saman asian. Etkö muista?
Katos niin olikin. Ikä tekee tuota ettei muista ja yöllä luulee että on päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847