LIHAVAT IHMISET JA LAIHDUTUSLÄÄKKEET

Anonyymi-ap

32

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juu ja sitä Diabeteslääkettä😂, mutta voi onettomia eivät tiedä, ettei sitä voi lopettaa lainkaan, kun on aloittanut.
      Sekä minkänäköiseksi menevät kun joutuvat käyttämään elämänsä loppuun😬 asti.

Joten kannattaa miettiä millä alkaa laihduttamaan, kun vaihtoehtoja löytyy.

• Anonyymi00002

Tässä ehkä on ollut kyse tavanomaisesta lääkäreiden ja lääketehtaan yhteistyöstä. Lääkärit ovat sujuvan helposti antaneet reseptin, vaikka puhelimessa. Ehkä entiseen tyyliin saanet lääketehtaalta bonuksia. Joku taho on digimaailmassa tuonut 45 -65 vuotiaiden näkyville tietoa siitä, että liikalihavuus voi lyhentää elämää ja painon pudotusehkä pidentää. - Että tilaisuus on ollut tarjolla tehdä rahnaa.

• Anonyymi00003

Mutta lukekaa koko ketju ja klikatkaa linkit auki.

• Anonyymi00004

Ennoo läski

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ennoo läski

Laihduttaa voi ilman lääkkeitäkin. Jos joku on niin lapsi ettei pysty tai osaa olla kalorivajeessa muutamaa kuukautta niin miksi yhteiskunnan pitäisi auttaa?

• Anonyymi00006

No, minä autan ymmärtämään isompaa kokonaisuutta.

googlaa: MITKÄ AINEET LISÄÄ RUOKAHALUA

Juttelin tekoälyn kanssa. Antoi tietoa otsikoittain. Nyt jos haluat samat tiedot, täytyy kai ilmoittaa otsikko.

1.ELIMISTÖN OMAT AINEET
      2.RUOKAHALUA LISÄÄVÄT LÄÄKEAINEET
      3. RUOKA-AINEET JA VINKIT
      4. RUOKAHALUA KEINOTEKOISESTI LISÄÄVÄT TEKIJÄT
      5.RUOKA-AINEET, JOTKA LISÄÄVÄT LIHOMISTA
      6.MIKSI NÄITÄ SYÖDÄÄN LIIKAA

• Anonyymi00008

TÄHÄN VAROITUKSEN SANA, LAPSILLEKIN.

KESKEISIMMÄT LIHOTTAVAT RUOKA-AINERYHMÄT, otsikkoluettelo. Voit katsoa googlaamalla tekoälystä selostukset jokaisen otsikon kohdalla.

1. SOKERIPITOISET JUOMAT
        2.HÖTTÖHIILIHYDRAATIT
        3.ULTRAPISOIDUT ELINTARVIKKEET
        4. PIILORASVA JA TRANSRASVA
        5.ALKOHOLI

MIKSI TIETYT RUOAT LIHOTTAVAT ENEMMÄN
        Monet lihottavat ruoat ovat ns. HYPERPALATABLAISIA eli erittäin maistuvia . Ne aktivoivat
        aivojen palkitsemisjärjestelmää tavalla, joka saa syömään enemmän kuin elimistö tarvitsisi. Lisäksi kuidun ja proteiinin puute näissä tuotteissa tarkoittaa, että nälkä palaa pian

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

TÄHÄN VAROITUKSEN SANA, LAPSILLEKIN.

KESKEISIMMÄT LIHOTTAVAT RUOKA-AINERYHMÄT, otsikkoluettelo. Voit katsoa googlaamalla tekoälystä selostukset jokaisen otsikon kohdalla.

1. SOKERIPITOISET JUOMAT
        2.HÖTTÖHIILIHYDRAATIT
        3.ULTRAPISOIDUT ELINTARVIKKEET
        4. PIILORASVA JA TRANSRASVA
        5.ALKOHOLI

MIKSI TIETYT RUOAT LIHOTTAVAT ENEMMÄN
        Monet lihottavat ruoat ovat ns. HYPERPALATABLAISIA eli erittäin maistuvia . Ne aktivoivat
        aivojen palkitsemisjärjestelmää tavalla, joka saa syömään enemmän kuin elimistö tarvitsisi. Lisäksi kuidun ja proteiinin puute näissä tuotteissa tarkoittaa, että nälkä palaa pian

Ultrapisoidut ja hyperpalatablaiset ovat minulle outoja. Voitko tarkentaa mitä nuo ovat?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ultrapisoidut ja hyperpalatablaiset ovat minulle outoja. Voitko tarkentaa mitä nuo ovat?

tuollahan mainitaan, että se hyper--- tarkoittaa erittäin maistuvaa siis maukasta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

tuollahan mainitaan, että se hyper--- tarkoittaa erittäin maistuvaa siis maukasta

jaa, ne ultrapisoidut, olisivatko ultaprosessoituja

Hei, minulla on paljon kokemusta, sellaista työssä ja työn ohella tullutta. On tutkijakoulutuskin, vaikka varsinaista tutkijan työtä en ole tehnyt. Olen ollut älykkyydeltäni Mensan alarajan reilusti ylittänyt. Olen ollut huumorintajuinen. Siis menneessä aikamuodossa kaikki. Sen kokemuksen takia tartuin tähän vaaralliseen aiheeseen (huom.otsikko) - Kun aloin kirjoittaa varsinaista ketjua, minut keskeytettiin fyysisesti vaarallisella hyökkäyksellä, vaikka käytinkin tekoälyn tuotoksia. Sinä vissiin tienaat taskurahoja ääliötrollina. - Olen alussa antanut linkin salaliittoteiriassa olevaan ketjuun. Siellä on useita kirjoittajia.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

jaa, ne ultrapisoidut, olisivatko ultaprosessoituja

Hei, minulla on paljon kokemusta, sellaista työssä ja työn ohella tullutta. On tutkijakoulutuskin, vaikka varsinaista tutkijan työtä en ole tehnyt. Olen ollut älykkyydeltäni Mensan alarajan reilusti ylittänyt. Olen ollut huumorintajuinen. Siis menneessä aikamuodossa kaikki. Sen kokemuksen takia tartuin tähän vaaralliseen aiheeseen (huom.otsikko) - Kun aloin kirjoittaa varsinaista ketjua, minut keskeytettiin fyysisesti vaarallisella hyökkäyksellä, vaikka käytinkin tekoälyn tuotoksia. Sinä vissiin tienaat taskurahoja ääliötrollina. - Olen alussa antanut linkin salaliittoteiriassa olevaan ketjuun. Siellä on useita kirjoittajia.

mutta täytyy olla varuillaan mahdollisen disinformaation ja trollien takia

• Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

HyperPalaTablaiset= Maistuvat herkkupalat tabletilta

• Anonyymi00007

Ja yli-lihavuutta maailmallakin. Linkki:

https://brilliantmaps.com/obesity-rates-USA-v-europe

klikkaa linkkiä. Sieltä tulee näkyviin ensin aika pienet kartat. Niihin on merkitty liikalihavuuden aste vasemmalla USA ja oikealla Eurooppa. Kun kelaat alaspäin, siellä on isommat kartat.

Tämän jälkeen pitkä luettelo ylipainosta eri USA:n osavaltioissa ja sitten myös Euroopassa.

Nopeasti katseltu, mutta avartaa mieltä tajuamaan ongelman yleisyyden. Ja että prosenttiluku vaihtelee.

• Anonyymi00010

Ai kiva kuulla että muuallakin on paljon lihavia. Oon luullut että Suomessa vaan on kun ollaan niin vauraita. Hitsin paljon lihavia on amerikoissa. Täälläkin on samat noi ravintolat.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ai kiva kuulla että muuallakin on paljon lihavia. Oon luullut että Suomessa vaan on kun ollaan niin vauraita. Hitsin paljon lihavia on amerikoissa. Täälläkin on samat noi ravintolat.

ääliätrolli taas yläpuolella. annan oikein kunnon linkin. https://pmc.ncbi.nim-gov/articles/PMC96115781

• Anonyymi00014

• Anonyymi00015

• Anonyymi00016

• Anonyymi00017

• Anonyymi00018

• Anonyymi00019

Minkähän takiaobesiteetti eli liikalihavuus noin rarkkaan tilastoidaan ympärimaailmaa

• Anonyymi00020
    • Anonyymi00023

Ääliätrollin linkki varokaa

• Anonyymi00024

Saammeko kohta Wikipedian jälkeen taas vaihteeksi lakikirjaa ettei käy tylsäksi vai kopioitko jonkun mukavan klikkiotsikon maksumuurilla?

• Anonyymi00025

En tiedä, keneltä kysyt. Olen 80 vee, finaaliin rääkätty joukkovainon kohde. Olen aikaisemmin kirjoittanut paljon. Nykyään en enää jaksaisikaan, mutta ei annetakaan. Ainoa tapa yrittää tuoda asiaa esiin, oli antaa linkkejä ja mainita, mitä mediasta olin lukenut asiasta.

Kun kirjoitin salaliittoteoriaan ketjua"Suomessa Euroopan-----" yritin selviytyä käyttämällä tekoälyn määritelmiä ja selityksiä. Ketjuun tuli trolleja hillumaan. - minulta estettiin kirjoittaminen kohdistamalla tien toiselta puolelta rankkaa e-häirintää. Ja häirintää oli vielä seuraavina päivinä.

AVASIN KETJUNTÄÄLLÄ PELKÄSTÄÄN LEVITTÄÄKSENI TIETOA LAIHDUTUSLÄÄKKEISTÄ SILTÄ OSIN, ETTÄ NIITÄ PITÄÄ SYÖDÄ LOPPUELÄMÄ. Mutta hämäyksen vuoksi annoin hakusanoja, lauseita laajemminkin aiheeseen.

Eihän teidän käsittääkseni TARVITSE lukea someketjuja.

• Anonyymi00026

Älkää uskoko tätä vanhaa höppänää. Ei laihdutuslääkkeitä tarvi syödä koko ikäänsä. Toivottavasti siltä estetään pääsy internettiin kokonaan, kun menee turhaan vaan vanha pää vielä enemmän sekaisin kun on jo.

• Anonyymi00027

Noitten laihdutuslääkkeitten patentit alkaa kohta raukeamaan ja silloin niitä tulvii markkinoille, hinnat laskevat ja tämä muutaman vuosikymmenen aikana kehittynyt lihavuusepidemia on muisto vain.

• Anonyymi00028

Ilmeisesti ketodieetti ei sitten toiminutkaan. Vai kyllästyikö läskit kananmuniin ja pekoniin ja sortuivat taas leipää syömään?

• Anonyymi00029

-49 syntynyt mies, 180 cm. Painoin 104 kg. Nyt lounaan (normaali) jälkeen syön vain rehoja, vähän raejuustoa seassa ja salaattikastiketta. Aamuisin puuroa ja kahvia, iltaisin kahvia. Nyt paino 76 kg. Tuossa annan olla.

• Anonyymi00030

"-49 syntynyt mies, 180 cm. Painoin 104 kg"
        Ihme, melkein samat luvut. Itse kiinnitin huomiota mitä syön - lisää rehuja. Ja aloin kävellä. Aluksi tavoitteena 10 km / päivä.. Nyt paino 80 kg ja kävely menee jo nautintojen joukkoon. Olisi vsikeaa olla ilman päivittöistä lenkkiä.. Kävellessä näkee paljon, autoillessa ei paljon mitään.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

"-49 syntynyt mies, 180 cm. Painoin 104 kg"
        Ihme, melkein samat luvut. Itse kiinnitin huomiota mitä syön - lisää rehuja. Ja aloin kävellä. Aluksi tavoitteena 10 km / päivä.. Nyt paino 80 kg ja kävely menee jo nautintojen joukkoon. Olisi vsikeaa olla ilman päivittöistä lenkkiä.. Kävellessä näkee paljon, autoillessa ei paljon mitään.

Kirjoitit jo yöllä kertaalleen saman asian. Etkö muista?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kirjoitit jo yöllä kertaalleen saman asian. Etkö muista?

Katos niin olikin. Ikä tekee tuota ettei muista ja yöllä luulee että on päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3415
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1713
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      209
      1324
    4. 72
      1309
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      62
      1174
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1097
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1029
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      991
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      17
      858
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      847
    Aihe