🤔🤔🤔🤔
Miksi et uskalla ottaa häneen yhteyttä?
52
700
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen ottanut ja saanut vastaamattomuuden.
- Anonyymi00003
Eräs ainakin on laittanut eston!!
- Anonyymi00002
Hän keksi tekosyyn miksi hän ei voi minua lähestyä. Hän ei siis tykkää.
- Anonyymi00004
Uskallusta ei täältä osoitteesta puutu. Joten vastaus lienee sitten kunnioitus muita kohtaan samanarvoisina. Kaikkia osapuolia kohtaan. Jos on varustettu ydinpommilla, olisi aika kusipää jos käyttäisi sitä saadakseen itse mitä haluaa.
- Anonyymi00022
Mikä pommi sinulla on?
- Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mikä pommi sinulla on?
Sex bomb or love bomb
- Anonyymi00005
Varmaan sen takia, että jos ottaisin yhteyttä, se olisi vahvistus siitä, että kaikesta kuluneesta ajasta huolinatta, en ole osannut unohtaa, vaan edelleenkin elättelen kiusallista pakkomiellettä hänestä, ja se edelleen herättäisi ikäviä kysymyksiä mielenterveydestäni, elämänhallinnastani ja moraalistani jne. Se ei ole kovin kevyt lähtökohta, vaikka kysyisi vain että mitä kuuluu. 😅
- Anonyymi00006
Kannattais edes kokeilla!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kannattais edes kokeilla!
Niin kauan kuin haaveilen vain täällä, homma on jotenkin hallinnassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvin sanottu,pätee myös itseeni. Tuosta alempaa..
- Anonyymi00010
Juuri sitä toivon, että kysyisit.
- Anonyymi00011
Oon ottanut tuollaisessa tilanteessa yhteyttä. Siksi mulla on lapsia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oon ottanut tuollaisessa tilanteessa yhteyttä. Siksi mulla on lapsia.
Varoittava esimerkki.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Varoittava esimerkki.
😂😂
- Anonyymi00023
Eli ego siinä on esteenä, jos suurin este on pelko paljastumisesta muille ihmisille. Mietipä ihan rauhassa. Onko rakkautta vai ei?
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eli ego siinä on esteenä, jos suurin este on pelko paljastumisesta muille ihmisille. Mietipä ihan rauhassa. Onko rakkautta vai ei?
Huh, melkein jo pelästyin, mutta kiitos valistuksesta, hyvä tietää että se ei olekaan sitä pelottavaa ärrällä alkavaa vaivaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Huh, melkein jo pelästyin, mutta kiitos valistuksesta, hyvä tietää että se ei olekaan sitä pelottavaa ärrällä alkavaa vaivaa.
Ai ripuli vai?
Sen kyllä huomaa, voin kertoa. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ai ripuli vai?
Sen kyllä huomaa, voin kertoa.Ilmeisesti kokemuksen syvällä rinta.. eiku.. peräsinäänellä?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ilmeisesti kokemuksen syvällä rinta.. eiku.. peräsinäänellä?
😂😂 Kyllä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00008 kirjoitti:
Teillä kellää mtn ole
- Anonyymi00051
Anonyymi00042 kirjoitti:
Teillä kellää mtn ole
Onhan tämä parempi vaihtoehto kuin ahdistella oikean elämän puolella.
- Anonyymi00007
Hän on perheellinen,luultavasti varattu. Minä myös. Työn puolesta on oltava,tai paremminkin saa olla, joskus tekemisissä. En ota sitä riskiä että hän kiusaantuu/ahdistuu lähestymisestäni.
- Anonyymi00013
Kun ei ehdi!
- Anonyymi00015
Ei ole uskaltamisesta kiinni. Tapanani ei ole lähestyä varattuja.
- Anonyymi00035
Oletko varma, että hän on varattu?
- Anonyymi00046
Anonyymi00035 kirjoitti:
Oletko varma, että hän on varattu?
Se on tuoreimman keskustelumme mukainen tieto.
- Anonyymi00016
Viimeisen junan pelko
- Anonyymi00019
🤔 Kuulostaa jotenkin hlvetin typerälle 😂
- Anonyymi00043
Sudden death or what?
- Anonyymi00017
Ollaan kumpikin varattuja.
- Anonyymi00018
Pelkään että kertoisi kollegoilleen. Muuten olisin jo ottanut yhteyttä kaikin keinoin.
n>m- Anonyymi00049
Rakastan sinua. Mitä muuta kerrottavaa mulla olisi? m>n
- Anonyymi00020
En tiedä hänestä tarpeeksi, siksi. En halua antaa väärää kuvaa ihmiselle joka ei ehkä ole tarkoitettu minulle.
- Anonyymi00021
Typerää... Tavallaan.
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
Typerää... Tavallaan.
Sinkuillahan tuo ei haittaa,varatuilla taas vähän... tavallaan että miksi leikkiä tulella jos ei ole varma.
- Anonyymi00024
Hän kyllä tietää miksi!
- Anonyymi00025
Varovaisuus on tiedostettua!
- Anonyymi00034
Koska sinä pelkäät. Siksi.
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
Koska sinä pelkäät. Siksi.
Onko näin netin verkkopaimen? Sivusta heh
- Anonyymi00026
En halua että ottaa yhteyttä millään tavalla.
- Anonyymi00031
Hänellä toinen tärkeämpi, eikä siitä tapahtumien jälkeen tulisi enää mitään kaunista. En voisi luottaa, se on suurin syy!
- Anonyymi00032
Ei niinkään se, että en uskaltaisi. Viimeiset sanat oli vaan aika lopullisen oloiset, ehkä ei tarkoittanut niitä niin, en tiedä. Jäi tunne, että tunteita oli paljon, mutta kaikki meni vähän pieleen. Ympäristö sotki kaiken meiltä. Toivon, että hänellä kuitenkin menee hyvin ja ympärillä on hyviä ihmisiä. Ajattelen häntä.
- Anonyymi00033
En tarkoittanut sanoja lopullisiksi, enkä halunnut niin.
Tuntui vain siltä, että oli vetäydyttävä pois kaiken sen jälkeen. - Anonyymi00045
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tuntui vain siltä, että oli vetäydyttävä pois kaiken sen jälkeen.Käytä sitä add- korttia
- Anonyymi00048
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tuntui vain siltä, että oli vetäydyttävä pois kaiken sen jälkeen.Voitko kertoa mihin asia liittyi.
- Anonyymi00050
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tuntui vain siltä, että oli vetäydyttävä pois kaiken sen jälkeen.Joskus aikalisä on ihan hyvä. Toisaalta parhaat asiat ja ihmiset tulee monesti elämään kun sitä vähiten odottaa. Riippuu mistä asiaa katsoo. Usein hoksaan itse vasta jälkikäteen mitä olisi voinut sanoa tai että olisi voinut ehkä heittäytyä enemmän, en tiedä. Suora puhe paras, mutta ei se aina ole niin yksinkertaista.
- Anonyymi00037
Ollaan toisiimme nähden vähän sellaisessa asemassa ettei kumpikaan taida kehdata. Pitäisi edetä kasvokkain mutta ei olla nyt nähtykkään.
- Anonyymi00038
Harmi jos rakkaus pääsee valumaan sormien välistä kuin rantahiekka.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Harmi jos rakkaus pääsee valumaan sormien välistä kuin rantahiekka.
Pittäis jutella.
- Anonyymi00044
Yes i am sure you all about a taboo, mate
- Anonyymi00039
No vaikka koska on aivan liian thug minulle🥱
- Anonyymi00052
no kyllä on otettu yhteyttä, mutta ei vastetta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920