mutta lähes joka päivä, kun olen ihmisten ilmoilla joku toisen sukupuolen edustaja lähestyy tai jututtaa minua. Mutta, mutta.. minulla on ajatukset edelleen menneessä, enkä pääse eteenpäin. Jumitan haavekuvissa ja ihan turhaan.
Haluaisin rakastua ja antaa uudelle ihmiselle tilaisuuden, mutta en vain pysty. Edelleenkään.
Kuulostaa, että valehtelen,
22
369
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän tuossa ole mitään ongelmaa. Turhaan vatvot koko asiaa.
- Anonyymi00002
Potentiaaliset ihmissuhteet ei pääse edes alkamaan. Kivoja ihmisiä on tullut vastaan, mutta tämä ikävöinti estää mitään tapahtumasta.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Potentiaaliset ihmissuhteet ei pääse edes alkamaan. Kivoja ihmisiä on tullut vastaan, mutta tämä ikävöinti estää mitään tapahtumasta.
Niin? En ymmärrä mikä tuossa on ongelma. Läheisriippuvainenko olet vai mitä mättää?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin? En ymmärrä mikä tuossa on ongelma. Läheisriippuvainenko olet vai mitä mättää?
Ongelma on, että jumitan ikävässäni mahdottomaan ihmiseen, enkä voi olla sen takia kenenkään muunkaan kanssa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ongelma on, että jumitan ikävässäni mahdottomaan ihmiseen, enkä voi olla sen takia kenenkään muunkaan kanssa.
En edelleen näe tuossa mitään ongelmaa. Ei tarvitse olla parisuhteessa tässä elämässä kenenkään kanssa. Miljoona tapaa tehdä elämästä merkityksellinen ilman parisuhdettakin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
En edelleen näe tuossa mitään ongelmaa. Ei tarvitse olla parisuhteessa tässä elämässä kenenkään kanssa. Miljoona tapaa tehdä elämästä merkityksellinen ilman parisuhdettakin.
Minä haluan parisuhteen ja seksiä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä haluan parisuhteen ja seksiä.
Aina ei saa sitä mitä haluaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aina ei saa sitä mitä haluaa.
Antsaitsen parisuhteen ihan yhtä paljon kuin muutkin ihmiset.
Miksi olet ikävä-palstalla jos et ikävöi ketään? - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi olet ikävä-palstalla jos et ikävöi ketään?En ole puhunut itsestäni mitään. Ihmettelen vain tuota lapsellista asennetta ja vinkumista täällä siitä, että muka olet johonkin niin ihastunut mutta silti kiinnität joka hetki muihin huomiota. Jokin ei täsmää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole puhunut itsestäni mitään. Ihmettelen vain tuota lapsellista asennetta ja vinkumista täällä siitä, että muka olet johonkin niin ihastunut mutta silti kiinnität joka hetki muihin huomiota. Jokin ei täsmää.
Ihmiset lähestyy minua, ei voi olla huomaamatta.
En nauti siitä, vaan ahdistun. - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi olet ikävä-palstalla jos et ikävöi ketään?Täällä voi ikävöidä, vaikkei tavoitteena olisikaan parisuhde kaivatun kanssa. Uskon että täällä on useitakin, joilla se ei ole tavoitteena.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Täällä voi ikävöidä, vaikkei tavoitteena olisikaan parisuhde kaivatun kanssa. Uskon että täällä on useitakin, joilla se ei ole tavoitteena.
Haluaisin rakastua juurikin uuteen ihmiseen ja ajatukset "vanhasta" pois.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihmiset lähestyy minua, ei voi olla huomaamatta.
En nauti siitä, vaan ahdistun.Kasva aikuiseksi, herran jumala.
- Anonyymi00020
Toi varmaan kuvittelee sut joksikin tutukseen jolle on katkera ja kateellinen tai sitten muuten vaan noita. Sivusta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Haluaisin rakastua juurikin uuteen ihmiseen ja ajatukset "vanhasta" pois.
Sama.
- Anonyymi00005
Mihin naisesi meinaat laittaa, jos etsit uutta?
- Anonyymi00007
Ymmärsit aloituksen väärin.
- Anonyymi00010
Pitää vain tutustua niihin uusiin ihmisiin jotka näyttävät kiinnostusta ja antaa mahdollisuus. Voi olla että unohdat silloin varmasti menneet ja tapaat ihanan ihmisen rakkauden kera.
- Anonyymi00024
Miksi on pakko tutustua kun ei kiinnosta?
- Anonyymi00012
Se tuntuu niin väkinäiseltä...
- Anonyymi00021
Nätit kasvot ja hoikka olemus?
- Anonyymi00025
Siksi koska sä AP oot rakastunut siihen mielikuvaan vieläkin .
Sinun pitäisi kohdata hänen kaltaisensa
Nyt kohtaa jokapäivän Pirkko ja joussa ei oo sitä mitä hönnesdä oli ja hänessä näit..
Jotkin yksityiskohdat puuttuvat.
Etsin häntä kandonnutta kaikista muista.
Minun oma kohtaloni yhtä julma
Mies valehtelehtelu olevansa pitkä..
Nyt minä etsin sydän murtuneen sitä pitkää ja vaaleea erköö aivan ihanaa tulista ihmistä jota ei ollutkaan .
En näe muita miehiä muunlaisia yhtään minää.
Hän oli se mitä rakastin ja rakastan ..
Sattuu ihan helvetisti kun järki tajuaa kyllä mitä on tapahtunut
Mutta sydän ei ymmärrä
Miksi kaiken sen jälkeen mitä ilmassa oli
Olen taas niin yksin ja hylättynä.
Niin hirveä vääryys eikä siihen auta mikään.
Häntä en kestä sen epämielutyöbän todellisen olemuksen kanssa nähdä yhtövainuttuabkertaa ..
Minä haluan sen pitkän!!!
Sen mihin rakastuin..
Naiselta joka murtui. Valheen edesdä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o3404672Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3992794Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302549Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1792464Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2202426"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –421534Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5681428Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4461278Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121201Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v39992