Onko meidän yhteinen

Anonyymi-ap

tulevaisuus nyt tauolla, peruuntunut vai mikä on tilanne?

53

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näin myös mieheltä kysyisin. Omalta osalta ei. ❤️k

• Anonyymi00002

On. Heippa!

• Anonyymi00003

Mistä minä tiedän. Tuskin sitä tulee. En vain tiedä miten pääsen siitä kivusta mikä jäi jäljelle eroon. Muuten ehkä pystyn tätä elämää elämään.
      Herään öisin joskus ja silloin tunteet on aidoimmillaan.

• Anonyymi00004

siis mikä yhteinen tulevaisuus? olen niin outo nainen ja outoja naisia myös teen jotenka tähän sakkiin ei muita mahdu

• Anonyymi00047

Oh so sweet man, don’t they all get on crazy if chance to let’s be real

• Anonyymi00005

Sun pitää kysyä tuota siltä mieheltä suoraan. Täällä tunnisteettomasti kyseleminen on turhaa.

• Anonyymi00046

Sinulla tulee ilmeisesti jostain mustavalkoisesta putkesta nämä monipuoliset ajatukset veli

• Anonyymi00054
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Sinulla tulee ilmeisesti jostain mustavalkoisesta putkesta nämä monipuoliset ajatukset veli

"Yllätys", että mieheksiluulija luuli mieheksi naista jälleen...

• Anonyymi00006

No jaa. Oon hänen mielestä omituinen. Sen tajuaminen viimeistään sai mut järkiini.

• Anonyymi00007

Siis me ollaan edelleenkin tauolla.

• Anonyymi00009

Niin mekin, niin kun for evö js lukko kiinni ja avaimet aurinkoon.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin mekin, niin kun for evö js lukko kiinni ja avaimet aurinkoon.

Sepä hienoa. Kiva teille.

• Anonyymi00008

Ikävä on sua taas mutta ei se toimisi. </3 Faktat faktoina.

• Anonyymi00015

Ok. Sano toi sille suoraan vässykkä!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ok. Sano toi sille suoraan vässykkä!

Oletko muorisokäinem mies vai keski-ikänen jäärä piilojuntti jankuttamassa stooreja mitä ei ole? Tee

• Anonyymi00010

Miten itse näkisit jos olisit mun paikalla? Ei kukaan täysijärkinen halua takoa päätä seinään kerta toisensa jälkeen. Peruttu ennen kuin ehtii alkaa.

• Anonyymi00012

Ei ole sellaista unohda koko juttu.

• Anonyymi00013

Varovaisesti ehkä parempi, tosin vain moraaliselta kannalta.

• Anonyymi00014

Just tänään mietin, et mä Seuraan tilannetta. Mun tunteet on tallella, hänestä en tiedä. Tiedän kuitenkin, että näen sen hänestä. Jos hän ei enää välitä musta muuten kuin kaverina, mäkin varmasti pääsen yli.

• Anonyymi00016

Tulevaisuutta ei ole siltä vaikuttaa.

• Anonyymi00017

En jaksa toivoa, mutta en pysty luovuttamaan. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi00018

Ehkä kohtaamme erikoisessa tilanteessa ja paikassa, missä kumpikaan ei kuvitellutkaan näkevänsä toista.

• Anonyymi00019

Niin kuin tähänkin asti .

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin kuin tähänkin asti .

Ihmeellisiä yhteensattumia .

• Anonyymi00021

Jos kävis vielä kerran siellä.

• Anonyymi00022

On peruuntunut olet ilkeä ihminen en jaksa tuollaista pask naamaa katella

• Anonyymi00044

No jos ei edes ulkoisesti mitää kateltavaa gubbe niin lähe hankkeest helkattii

• Anonyymi00023

Me päädytään yhteen, jos niin on tarkoitettu.

• Anonyymi00024

1.7. saatte muut tapettua. ilman mitään syytä ootte hakannut minua vuosia, laittanut vaikka mitä paskaa jotta muut saa. nyt saiite minut tapettua. kirjoitan teille kirjeen toivottavasti omatunto edes vähän kolkuttaa

• Anonyymi00025

Minun silmissäni se on vain tauolla. m>n

• Anonyymi00027

Miksi tauko? Mikä tauon tavoite on?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En luonut taukoa, joten en tavoittele sillä mitään. Se voi kuitenkin olla hyödyksi, jos se kirkastaa ajatuksia.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Vahvistaa henkistä yhteyttä ehkä? Käkäkää

• Anonyymi00051
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En luonut taukoa, joten en tavoittele sillä mitään. Se voi kuitenkin olla hyödyksi, jos se kirkastaa ajatuksia.

VMP 😂

• Anonyymi00026

pääsee eroon teistä ja pääsee uuteen elämään. joka asiaa te hskkaatye ja yritätte jatkaa edelleen. joten se moro tämä nainen tappaa itsensä, teidän takia. ja nyt onnistun...

• Anonyymi00028

niin te sanoitte me uhrataan sit ja niin teitte tuhositte, murskasitte ja uhrssitte koko elämän. pian tämä on ohi ja minä pääsen pois tästä helvetistä. 1.7. tapan itseni niin kuin täällä kirjoitettiin me tapetaan sut 1.7.. saatte mitä haluatte.

• Anonyymi00041

Siun pittää gubbesetä seurata siun syränt

• Anonyymi00029

vastaan ei saa sanoa tai tulee turpaan, mitään ei saa tehdä tai tulee turpaan. kaikra ootte estänyt, hakannut ja, murskannut. kohta tämä on ohi ja pääsen pois tästä.

• Anonyymi00031

kyllä se karma teihin takaisin kiertää ja saatte kaikesta kaikkea inhottavaa takaisin. loppuelämäni hakkaan sitä teihin.

• Anonyymi00032

Meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta tiedossakaan, tiedät kyllä. Mikään ei ole kuitenkaan muuttunut tai peruuntunut, mutta minä olen ns. tauolla. En kylläkään vapaaehtoisella sellaisella..

• Anonyymi00033

nyt se paskaa valuu teille takaisin mitä tänne teitte..... ja joka asiaan mitä ootte tehnyt. eikä se vapaita teitä mistään vaan saatte juuri sitä takaisin mihin ootte vahinkoa aiheuttanut.

• Anonyymi00035

teillä ei ole oikeutta uhrata kenenkään ihmisen elämää jotta itse saatte, se tulee teille aina pahana takaisin.

• Anonyymi00037

Rules sucks right boss?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Rules sucks right boss?

Rules suck, ei sucks. Mikä on, että palstan innokkaimmat englanniksi kirjoittelevat ei koskaan ole niitä kyvykkäimpiä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Rules suck, ei sucks. Mikä on, että palstan innokkaimmat englanniksi kirjoittelevat ei koskaan ole niitä kyvykkäimpiä.

No mutta onneksi sinä olet täällä opettamassa kielioppia. Vuonna 2145 osa jo osaakin.

• Anonyymi00036

Kyllä voidaan todeta, että teidän joidenkin yhteinen todellisuus on ollut jo tovin tauolla. Tee Tee

• Anonyymi00048

Ihmettelisin, jos tämä voisi vielä korjata. Korjata sellaiseksi, että siitä tulisi vielä oikeasti ehjä ja hyvä.

• Anonyymi00052

On ihan eri tiet jatkossakin. Olen aina ollut vain pelkästään palstan arvoinen niin mitäpä sitä.

• Anonyymi00053

No niin. Näin pestään kädet omista teoista 😁

• Anonyymi00056

Tulevaisuutemme on tulevaisuudessa. On molemmista kiinni kuinka lähellä se on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2253
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      12
      1436
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1387
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1160
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      63
      1139
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1010
    Aihe