Miten suhtautuisit jos selviäisi että kaivattusi

Anonyymi-ap

On polyamorinen?
Muuttuisiko käytöksesi häntä kohtaan?
Mitä ajattelet polyamoriasta?
Voisitko ajatella meneväsi mukaan polypalloon? Kerrotko vielä sukupuolesi.
T. polynainen

62

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juu, en edes mieti. Ei vaihtoehto millään tavalla... Ikinä.

• Anonyymi00004

Ja nainen olen.

• Anonyymi00002

Koetan jaotella ihmiset uskoviin ja ei-uskoviin. Jotenkin tämän elämän läpi pitäis navigoida.

• Anonyymi00003

Riippuu onko kiusaaja luonne se polyamorinen kumppaninsa.Heti hyllyyn jos on.

• Anonyymi00005

Ei ole juttuni. Turva ennenkaikkea. Eikä se toimi. Ei se jenkkiläinen Sisters Wivesin Kody ollut eikä ole ikinä tyytyväinen mihinkään. Eikä vaimot.

• Anonyymi00042

Eihän se sama juttu ole, kun tuossa on vaan yksi mies ja useampi nainen.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Eihän se sama juttu ole, kun tuossa on vaan yksi mies ja useampi nainen.

Meinaat, että nainen tulisi onnelliseksi polysuhteessa? Kuka sitä nyt monen kanssa jaksaa. Ja mitä olen katsonut joitakin tempparijaksoja, niin eivät ihmiset ole lopulta tyytyväisiä polysuhteissa. Aina toista viedään kuin pässiä narussa ja toinen loikkii tuolla. Mielestäni ihmiset eivät ole kypsiä parisuhteeseen.

• Anonyymi00006

Hän saisi puolestani olla polyamorinen kaikkien muiden paitsi minun kanssani. Olen monogaminen ja se on parisuhteen arvo, josta en jousta.

Nainen

• Anonyymi00007

Kaipaan naista jolle yksi mies on kaikki mitä hän miehestä tarvitsee ja se mies olen minä. En ymmärrä naisia joille yksi mies ei riitä, enkä aio enkä halua ymmärtää.
      Saavathan sarjamurhaajatkin rakkauskirjeitä vankilaan, eli maailmassa piisaa "rakkautta" pahoillekin. Jokainen vastaa omasta itsestään tuomion päivänä. Turha leikkiä että se ei olisi tulossa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008342916.html

• Anonyymi00008

en todellakaan jaksa semmoista pskaa!

• Anonyymi00009

Olen tiennyt kolmisen vuotta (ainakin). Eka ajatus oli, että hän (mies) on ehkä liian herkkä tällaiseen kuvioon. Luulin, että se oli ollut hänen naisensa idea.

Tieto siitä +omat tunteet vaikutti näköjään siten, että tuli käyttäydyttyä turhan impulsiivisesti, tunteiden viemänä ja ajattelematta.

Ajattelin silloin kolme vuotta sitten, että se on perheettömien kaupunkilaisten ihmisten tapa hankkia itselleen jännitystä ja lisää huolehdittavia ihmisiä elämään.Eli ei ainakaan mulle. Mutta periaatteessa positiivisen uteliaasti.

Polypallo? En ajatellut niin pitkälle koskaan, mutta sikäli kyllä, etten ole halunnut koskaan, että hän eroaa naisestaan. Mutta koska olen harmillisen hetero, en siten, miten joku voisi mieltää asian.

n56

• Anonyymi00014

Jäi epäselväksi, oletko itse siis polyamoristinen tai haluatko sellaiseksi?
        Sivusta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jäi epäselväksi, oletko itse siis polyamoristinen tai haluatko sellaiseksi?
        Sivusta

Kuten sanoin, minulle mahdoton kuvio, liikaa muita huolehdittavia elämässä. En siis ole. Jotain kertonee se, että sinä aikana kun olen kaivattuni tuntenut (vuosia), minulla on ollut seksiä ainoastaan yhden ihmisen kanssa.

• Anonyymi00022

"Ajattelin silloin kolme vuotta sitten, että se on perheettömien kaupunkilaisten ihmisten tapa hankkia itselleen jännitystä ja lisää huolehdittavia ihmisiä elämään". Onkohan sinulla vähän turhan viaton näkemys polyamoriasta?
        Sivusta vain

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

"Ajattelin silloin kolme vuotta sitten, että se on perheettömien kaupunkilaisten ihmisten tapa hankkia itselleen jännitystä ja lisää huolehdittavia ihmisiä elämään". Onkohan sinulla vähän turhan viaton näkemys polyamoriasta?
        Sivusta vain

On varmaan joo. Ehkä vähän sellainen vaaleanpunainen"naistenlehti- versio". En esim. ajatellut, että maksullinen seksi tai vastaava voisi mitenkään liittyä polyamoriaan, vaan olisi pikemminkin sen vastakohta. Eli ajattelin sitä nimenomaan polyAMORiana.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

On varmaan joo. Ehkä vähän sellainen vaaleanpunainen"naistenlehti- versio". En esim. ajatellut, että maksullinen seksi tai vastaava voisi mitenkään liittyä polyamoriaan, vaan olisi pikemminkin sen vastakohta. Eli ajattelin sitä nimenomaan polyAMORiana.

Jotenkin minulla on sellainen tunne, että AMORia polyamoriassa ei ole ollenkaan. Kyse on ennemminkin kyvyttömyydestä rakastaa ihmistä syvästi. Se on vain tekosyy olla useammassa avoimessa seksisuhteessa kerralla ilman, että täytyy oikeasti avata itseään kenellekään, eikä kukaan avaa sisintään aidosti myöskään sinulle.

• Anonyymi00010

Ei muuttuisi. Olen päättänyt tykätä hänestä kuin hän on.
      En ole varma, mitä polyamor on . Rakastaa montaa? Eihän se haittaa.
      Mihin mukaan?

• Anonyymi00011

Hän sanoi ettei todellalaan mihinkään sellaiseen halua kunnes alkoi vähän kaikki kiinnostamaan. Sen jälkeen olikin oikein halukas sellaiseen. Tosi epärehellisellä tavalla kun salasi ne muut eli ei ollut oikeaa polyamoriaa jossa ollaan avoimia siitä keiden kaikkien kanssa on ja mitä sutinaa. Inhottavaa kun ei voi kertoa vaikka itse olen ollut hänelle kaikesta avoin.

• Anonyymi00013

Oletko täysin varma, että muiden kanssa on jotain sutinaa?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

EIKÖ PIKKU KALLELLE MENE JO SINNE RATTAASEEN VIESTI PERILLE.HENKINEN YHTEYS TOISEEN NAISEEN ON PAHEMPI KUIN N*IMINEN.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

EIKÖ PIKKU KALLELLE MENE JO SINNE RATTAASEEN VIESTI PERILLE.HENKINEN YHTEYS TOISEEN NAISEEN ON PAHEMPI KUIN N*IMINEN.

LISÄÄN.Vieläpä ilkeeän,pahaan naiseen se yhteys sekä esittäminen ystävää.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00021 kirjoitti:

LISÄÄN.Vieläpä ilkeeän,pahaan naiseen se yhteys sekä esittäminen ystävää.

Sinä sekopää tulit väliin sivusta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hän on jäänyt kiinni jo niin monta kertaa monella tavalla ja osan myöntänytkin.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Hän on jäänyt kiinni jo niin monta kertaa monella tavalla ja osan myöntänytkin.

Okei, jos on myöntänyt harrastaneensa seksiä muiden kanssa, vaikka olette suhteessa, niin sitten aika selvä peli.

• Anonyymi00012

Ei kiinnosta. N

• Anonyymi00015

Ei mitään lutkahippikommuuni ja kiertokullihaaremi kuvioita elämääni kiitos

• Anonyymi00017

Tunteita pitää pystyä vapaasti jakamaan toisen kanssa. Se on kaiken hyvän olon perusta.

• Anonyymi00018

Mitä tarkoittaa tunteiden jakaminen tässä yhteydessä?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Toisen pitää olla todella ainutlaatuinen, että saa minut tuntemaan niin voimakkaasti, että mukana on paljon intohimoa….polyamoria ei siis ole itselläni todellakaan mikään lähtökohta.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ilmeisesti paneskelu useamman kanssa.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ilmeisesti paneskelu useamman kanssa.

Ei tarkoita vaan sitä että kertoo mitä haluaa. Itseä ei kiinnosta tuo.

• Anonyymi00019

Polyamoria ei, mutta sovittuja "syrjähyppyjä" sais olla eli jos tulisi tilaisuus seksiin niin ok, kunhan ei tee selän takana. Ketään ei voi omistaa. Naiselta.

• Anonyymi00024

En ymmärrä. Olkoon. Ei onnistuisi mun kanssa.

• Anonyymi00025

Näissä on aina joku ruma ylipainoinen nainen, joka haluaa lutkailla useamman kanssa omien mielihalujensa mukaan ja nössykkä mies, joka jostain syystä on päätynyt tällaiseen alistussuhteeseen. Nainen saa kikkeliä tai karvamaton nuolijaa aina, mutta mies joutuu elämään armopalojen ehdoilla. Pahimmassa tapauksessa katsomaan vierestä kun omaa muijaa lutkutetaan.

• Anonyymi00027

Jaa en ymmärrä näitä teidän polyja ja muita mu mä en omaani halua jakaa ni en edellytä että toinenkaan moiseen suostuisi sitä se mustasukkasuus teettää miksi olla kenenkään kanssa virallisesti jos ei pysty yhteen sitoutumaan

• Anonyymi00031

Vihervasemmistovammaisvittujen keksintö

Joko haluavat olla osa jonkun kiertokullin haaremia

tai

ovat itse koko kommuunin polkupyöriä

Hyi vittu kaikki polyamoria reikäpallerot.

• Anonyymi00034

Kiitos vastauksistanne. En tarkoituksella vastannut kenellekään, vaan seurasin keskustelua. Mielenkiintoisia näkemyksiä. Minä olen entisen "kaivattuni" kanssa nykyään polyamorisessa suhteessa ja siksi tämä kiinnosti. Aurinkoista ja rakkaudentäyteistä viikonloppua!❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🖤
      Aloittaja

• Anonyymi00040

Mittee sinä täällä vielä sitten kaipailet?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mittee sinä täällä vielä sitten kaipailet?

Varmaan lisää miehiä tai naisia siihen polypalloon vai mikä se on?

• Anonyymi00035

Ei vaikuttaisi käytökseeni mitenkään. En minä tälläkään hetkellä ole aikeissa lähestyä häntä.

• Anonyymi00036

Ei.
      Mn

• Anonyymi00037

Eli "polynainen" on kiertoilmaisu monien n*ssimalle ja pilatulle H*ORALLE😂

• Anonyymi00039

Luotaantyöntävää miten käytät tuollaista kieltä naisista julkisesti. Jotkut ajatukset voi pitää ihan vain omina ajatuksinaankin, ei tarvi kaikkea oks*ntaa someen.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Luotaantyöntävää miten käytät tuollaista kieltä naisista julkisesti. Jotkut ajatukset voi pitää ihan vain omina ajatuksinaankin, ei tarvi kaikkea oks*ntaa someen.

Miehet on niin tunteellisia, että tämäkin keskustelu meni tunteisiin, taas.

• Anonyymi00044

Olihan se paha pettymys. Toisaalta olen itsekin suhteessa, niin se varmaan tarkoittaisi, että häntä se ei haittaisi, vaan voisin jatkaa myös siinä, vaikka meille jotain tulisikin.

• Anonyymi00045

"Olisihan" piti sanoa. En ole tällaista kuullut tai nähnyt.

• Anonyymi00048

Totta kai voisit jatkaa. Eihän tuossa tilanteessa polyamoristi voisi sitä vaatia, että sinun pitäisi lopettaa oma suhteesi ja ryhtyä hänen kanssaan johonkin polysysteemiin.
        Sivu

• Anonyymi00047

Olisi pettymys. Ei toisaalta yllätys kun taustat tietää.
      Koska esimerkiks ihannoi sellaista boheemia elämää jossa kukaan ei omista mitään.

Sellainen toimii vain jos on toooodeeellla huono itsetunto ja on kiitollinen niistä murusista mitä yhteiseltä pöydältä putoilee.
      On toinen vaihtoeht että ollaan ihan pöllyissä koko ajan ja haetaan pelkkää nautintoa eikä oikeata peruselämää.
      Jälkimmäisellä ei yhteiskuntaa pidetä pystyssä.

• Anonyymi00049

Olen hetero eikä kiinnosta moiset polypalloilut. -nainenM-

• Anonyymi00050

Ei ole, onneksi.

• Anonyymi00051

Kiinnostus lopahtaisi, tulisi selväksi miten erilainen moraali meillä ja olisi helppoa jatkaa elämää ilman häntä. En arvosta polysuhteita enkä halua sellaisia tyyppejä mun lähipiiriin ja ystäviksi. Liika erilaisuus tärkeissä asioissa on vain liikaa.
      n-n

• Anonyymi00052

Ällöttävää on myös hierakkisuus ja mieskumppanin pitäminen ykköspallilla. Sekä kaksinaamaisuus ja hyvesignalointi, ikään kuin olisivat jotain korkeamman tason ihmisiä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ällöttävää on myös hierakkisuus ja mieskumppanin pitäminen ykköspallilla. Sekä kaksinaamaisuus ja hyvesignalointi, ikään kuin olisivat jotain korkeamman tason ihmisiä.

Lisäksi en pidä epävakaista ihmisistä, mitä noissa polyissa on tullut vastaan. Impulsiivisuus, ahneus ja ADHD -käytös jne. Ihastukset ei ole koskaan tuommosia.😏

• Anonyymi00053

No se loppuisi välittömästi siihen se kaipaaminen. Ei jatkoon.

• Anonyymi00054

Polyamoria ei ole mukavaa

• Anonyymi00058

Yliarvostettua, trendikästä ja sitä käyttää hyödykseen ihmiset jotka eivät omien ongelmien takia osaa olla parisuhteessa. Eli pohjimmiltaan pelkurien ja mt-ongelmaisten valinta, ei mikään "ylevä" valinta.🤔

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Yliarvostettua, trendikästä ja sitä käyttää hyödykseen ihmiset jotka eivät omien ongelmien takia osaa olla parisuhteessa. Eli pohjimmiltaan pelkurien ja mt-ongelmaisten valinta, ei mikään "ylevä" valinta.🤔

Iso ryhmä polyissa on bii-naiset, ja niin päin että miehet kumppaniksi, naiset viihdykkeeksi. Ikävän tosi stereotypia biinaisen käytöksestä, josta kannattaa olla tietoinen jos naisia tapailee naisena. Ahneus ja heteronormi. 😏

• Anonyymi00056

Siirtysin taigalle treenaamaan kostokropan.

• Anonyymi00060

saisi olla, kunhan ei minua häiritse enää mitenkään

• Anonyymi00063

Ei kannata antaa minkäänlaista positiivista signaalia tuollaiselle hömpälle.
        Perhe on se yksikkö joka on luonut länsimaisen kulttuurin. Perheen hajoittamalla hajoaa sekin.

Sitten haukkuu vain polyamoria yms koirat: wef wef wef

• Anonyymi00061

Laittaisin estot. Hyvä puoli olisi että ainakin tietäisi mitä on naisiaan.
      Tyydyttävää olisi heittää mälliämpäri biihårån päälle joka tulisi ehdottelemaan polyhommia. Harmi ettei se ole sopivaa käytöstä.😌
      -Nainen

• Anonyymi00062

Ei sen polysuhteen tarvi sisältää miehiä ja naisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe