Kvanttifyysisessä filosofoinnissa on tullut ydinkysymyksen äärelle:
Jos Ikaalisissa on vain yksi homo, kenen kanssa hän homoilee? Toisin sanoen, tekeekö ajatus ihmisestä homon, vai teko?
Kvanttifyysisellä tasolla luomme ja toteutamme todellisuutta ajatuksen kautta, joten ainoan homon todellisuudessa saatamme kaikki olla homoja.
Ikaalinen-paradoksi
5
213
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Sekä että. Esimerkkihenkilömme ja sankarimme Jarmo homostelee ihan kybällä poikien ja miesten kanssa. Samalla hän ajattelee, että mistä löytyisi lisää homosteltavia. Lopulta tulee vain pesäpallomailaa ja isännöintiyhtiön omaisuutta pöllitään.
- Anonyymi00002
Jarmo haki aikoinaan badoosta 18-35 vuotiaita kundeja. Tosin hän otti ilmoituksensa pois, kun asiasta mainittiin tällä foorumilla.
- Anonyymi00003
Kun Jarmo muutti Tampereelle, loppuiko Ikaalisten homppelit? Kas, siinäpä kysymys.
- Anonyymi00007
Omassa todellisuudessani ei ole seksuaalifriikkejäja kaikki ovat löytäneet normaalin sukupuolensa sekä seksuaalisen identiteettinsä.
- Anonyymi00008
n homo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493