🤔🚽🧻 Kirjoittelen pääsääntöisesti omissa aloituksissani ja yhdelle miehelle. Mikähän näissä houkuttelee kaikenmaailman epämääräisiä kommentteja?
Mulla on nyt omia huolia niin etten jaksa miettiä mahdollisimman neutraalia aloitusta, joka ei ärsyttäisi arvostelijoita. Se on ikävää!
En kyllä tajuu
15
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä välitä, täällä on näitä mielensäpahoittajia, haukkujia ja kirjoittajia jotka haluavat määrittää kuka saa olla täällä ja kuka ei. Lähteköön he jotka eivät kestä muiden kirjoituksia, ei oo pakko olla täällä.
Itse lähden pois täältä koska tämä on turhaa ollut aina ja annan mahdollisuuden oikeaan rakkauteen ja molemminpuolisuuteen.Fiksu päätös sulla. Eihän tämä palsta mitään edistä, etenkään jos kirjoituksissa ei ole tunnisteita. Ei yhtään tiedä kuka siellä anonyymin takana on.
- Anonyymi00003UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Fiksu päätös sulla. Eihän tämä palsta mitään edistä, etenkään jos kirjoituksissa ei ole tunnisteita. Ei yhtään tiedä kuka siellä anonyymin takana on.
Tiedän yhden ihmis-kissan. Miu!
- Anonyymi00004UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Fiksu päätös sulla. Eihän tämä palsta mitään edistä, etenkään jos kirjoituksissa ei ole tunnisteita. Ei yhtään tiedä kuka siellä anonyymin takana on.
"Taitaa tyttö tietää että seinän takaata on..."
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Punaiset urheiluhousut valkoisella raidalla. Häntäsi on viestitellyt monet kerrat s-sakaraa viettelevästi. Twitterissä tyyliuskollisesti muotosi kauniit ja silmäsi eloisat huulesi täyteläiset... <3
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mainoksesta "taitaa tyttö tietää että seinän takana ois patukkaa tarjolla"
- Anonyymi00005UUSI
🪠🤏🏼👀
🚽- Anonyymi00008UUSI
Tuu avaa mun vessa!!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuu avaa mun vessa!!
💣🤏😜
🚽 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
💣🤏😜
🚽Avasin jo. Olipa kauniit reidet huh-huh.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuu avaa mun vessa!!
Mullaki poljettas jo jalkaa... eeeh.... öööööööh....
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mullaki poljettas jo jalkaa... eeeh.... öööööööh....
Kop kop! https://www.amazon.co.uk/Microsoft-Viva-Pinata-Xbox-360/dp/B000F6W89U
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kop kop! https://www.amazon.co.uk/Microsoft-Viva-Pinata-Xbox-360/dp/B000F6W89U
Uuvessa se olikin ihan klassikko.
- Anonyymi00016UUSI
Se mies ei välttämättä lue niitä, saati tunnista sinua ja itseään. Mutta tyhmät sekä hullut uskoo tunnistavansa.
- Anonyymi00017UUSI
Prööt!Prööt!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895