Kyllä meissä on todella paljon samaa. Täysillä eläytyminen, tunteiden perässä heittäytyminen. Voimakas temperamentti, joka saattaa ilmetä hieman eri tavoilla.
Tällainen ihmistyyppi tarvitsee paljon harjoitusta ja tunnetyötä, jotta pystyy elämään tasapainoisesti aikuisten elämää. Itse olen tehnyt sitä todella paljon, hyvin pitkälti olosuhteiden pakostakin. Aavistelen tai arvaan, että et ole vielä niin pitkällä kuin minä joissakin henkisen kypsyyden osa-alueilla, jotka koskevat suurten tunteiden kohtaamista säilyttäen jonkinlaisen tasapainon. Epäsuhta tässä saattaa saada sinut epävarmaksi ja häikäistyneeksi. Toisaalta minullakin on paljon sinulta opittavaa, vaikka toisaalta jokaisen tie itsensä ja esteidensä ylittämiseksi on omanlainen, eikä kukaan voi toista suoraan opettaa tai taluttaa.
Minä uskon sinuun täysin. En millään mittarilla sano, että olisin täysin valaistunut, mutta tietäisitpä vaan, kuinka totaalisen ja naurettavan eksynyt olen aiemmassa elämässäni ollut. Niin totaalisen eksynyt ja muiden armoilla, hyvä jos edes ihmiseksi itseni laskin. Se, että kasvaa henkisesti, ei todellakaan ole pelkkää sanahelinää, vaikka se sitäkin joskus on.
https://www.youtube.com/watch?v=0YkKqfod4jo
Puoliskolleni
34
674
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole epävarma.
- Anonyymi00002
Luojan kiitos en ole puoliskosi.
- Anonyymi00003
Sama. En kyllä ole kenenkään puoliako vaan kokonainen itseni.
- Anonyymi00004
On se henkisesti uuvuttavaa ja energiat mitä vie.
- Anonyymi00005
Pelottavaa ....
- Anonyymi00006
En tunnista kaivattuani tuosta.
- Anonyymi00007
Olet se hyvää yötä-mies.
- Anonyymi00009
Eikö se ollut nainen? Ei kai kukaan mies kuuntele niin hirveää musiikkia kuin mitä sen linkit oli.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö se ollut nainen? Ei kai kukaan mies kuuntele niin hirveää musiikkia kuin mitä sen linkit oli.
Hän on mies. Jokainen voi kuunnella sellaista musiikkia, kuin haluaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hän on mies. Jokainen voi kuunnella sellaista musiikkia, kuin haluaa.
Tietenkin voi, kiinnitin vain huomiota siihen miten hömpsänaisen musiikkimaku kirjoittajalla oli.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tietenkin voi, kiinnitin vain huomiota siihen miten hömpsänaisen musiikkimaku kirjoittajalla oli.
Minkälainen musiikkimaku pitäisi olla?
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minkälainen musiikkimaku pitäisi olla?
Kaikki hirteen joka ei tästä tykkää
https://www.youtube.com/watch?v=WiHeJq3oq3E Anonyymi00018 kirjoitti:
Kaikki hirteen joka ei tästä tykkää
https://www.youtube.com/watch?v=WiHeJq3oq3E❤🥰❤😍❤
- Anonyymi00008
"Täysillä eläytyminen, tunteiden perässä heittäytyminen. Voimakas temperamentti, joka saattaa ilmetä hieman eri tavoilla."
Jotenkin epäsuomalaisen kuuloista? Mä en tsida tuntea ketään tuollaista ihmistä. Ja miten se temperamentti ilmenee "eri tavoilla", mä olen luullut että se on sitä että asiat lentää seinään, kun suututtaa?- Anonyymi00010
Pointti varmaan se, että tunteenhallinnan ongelmia on molemmilla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pointti varmaan se, että tunteenhallinnan ongelmia on molemmilla.
Ehkä, mutta hyvin abstraktia on edelleen, ei tuosta itseään tunnista.
- Anonyymi00017
Lyhyesti sanottuna, tuntee tunteet erittäin voimakkaasti ja niitä on paljon. Ei ole helppoa hallita sellaista ja voi aiheuttaa ongelmia monella tavalla, mutta toisaalta se on myös suuri siunaus ja antaa kokea asioita, joista moni ei edes tiedä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lyhyesti sanottuna, tuntee tunteet erittäin voimakkaasti ja niitä on paljon. Ei ole helppoa hallita sellaista ja voi aiheuttaa ongelmia monella tavalla, mutta toisaalta se on myös suuri siunaus ja antaa kokea asioita, joista moni ei edes tiedä.
Ymmärrän että tunnet toki itsesi, mutta miten voi tietää kenenkään toisen tunne-elämästä? Onko teillä ollut repiviä riitoja tms?
Itse suhtaudun aika epäluuloisesti siihen, mitä muiden henkisestä rakenteesta tai kokemuksesta voi päältäpäin päätellä. Kun siitäkään ei voi olla varma, puhutaanko ylipäätään samasta asiasta, vaikka sanat olisivat samoja, ehkä ne tarkoittavat eri asioita eri ihmisillen - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä voimakkaammin tuntee tunteet, sitä lähempänä on toista vaikka olisi kaukana.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitä voimakkaammin tuntee tunteet, sitä lähempänä on toista vaikka olisi kaukana.
Tuossa ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuossa ei ole mitään järkeä.
Kyllä se noin on, jos on tunneyhteys.
- Anonyymi00014
Tunnetko hänet hyvinkin?
- Anonyymi00025
Juu kyllä meillä on sielujen yhteys, meidän sielut rakastelee ny ei saa häiritä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Juu kyllä meillä on sielujen yhteys, meidän sielut rakastelee ny ei saa häiritä.
Kyllä.
- Anonyymi00015
Onko peräti käsien heilautuksetkin yhtä ”taiteellisia”.
- Anonyymi00021
Uskon mies meihin paljonkin. En ole kokonainen, koska et ole luonani. Pärjään kyllä, mutta sinä puutut elämästäni, olet se mitä haluan ja tarvitsen. 🙂 sitten olen onnellinen.
- Anonyymi00022
Niinhän se on. Kun avaan silmäni, elämäni paras asia ja tunne on nähdä sinut siinä fyysisesti ja käsinkosketeltavasti, eikä pelkästään jää sydämmiemme rakkaustarinaksi.
- Anonyymi00027
Samoin.
- Anonyymi00023
"Aavistelen tai arvaan, että et ole vielä niin pitkällä kuin minä joissakin henkisen kypsyyden osa-alueilla, jotka koskevat suurten tunteiden kohtaamista säilyttäen jonkinlaisen tasapainon."
Kyl` mä välillä `toivon`, että en kuole tähän. :/
https://www.youtube.com/watch?v=fMHy7t1-WpY&list=RDfMHy7t1-WpY&start_radio=1 - Anonyymi00026
❤️❤️❤️
- Anonyymi00028
Tykkään lukea kirjoituksiasi. Tänään tuli mieleen, etten ole nähnyt niitä pitkään aikaan. Toisaalta olen itse ollut viime aikoina kiireinen, enkä ole ehtinyt käydä täällä kovin paljon.
Kaikki eivät täällä ymmärrä, mitä kirjoitat, eikä ehkä tarvitsekaan.
Uskon, että ne, jotka ymmärtävät, tykkäävät ja arvostavat kirjoituksiasi. - Anonyymi00029
liskoteka
- Anonyymi00031
Onkohan tämä ap narsisti? Ainakin kuulostat sille.
- Anonyymi00032
Rakkaani. Olet ihan oikeassa siinä, että olet henkisesti mua edellä, mut perässä tullaan lujaa ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2517101SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2603732Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti293546"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2492458SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1511914Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401877Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1261728Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa231267Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm151234- 1311201