Mietin https://www.nautintonurkka.com/products/fleshlight-girls-bonnie-blue-with-1k-texture-vagina?variant=57140889026942 ostamista mutta oma panostus hintaluokassa kuitenkin. Onko kyseinen tuote ostamisen arvoinen?
Onko Fleslight ostamisen arvoinen?
14
315
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä on !
- Anonyymi00002
Ostin aikonaan fletsun joka makso sillo n130 ekuu. Yllättävän aidon tuntunen. Saa tulla kokeilee. M58 02al
- Anonyymi00003
Laitoin tilaukseen, ilmoitan onko hyvä kun saapuu!
- Anonyymi00004
Kyllähän sillä mälli irtoaa.. ja sitten alkaakin flesun purkaminen, peseminen, kuivatus ja tarvittaessa talkitus.
Eli ei niin helppokäyttöinen kuin oikea pillu. Pillun omistaja pesee itse riemuröörinsä. Voihan siinä vapaaehtoisesti vähän nuolemalla alkusiivousta auttaa. - Anonyymi00005
On hyvä hankinta.olen ostanut monia vuosien varrella,vaikka olen parisuhteessa.joskus on kiva yksin nussia tekopimppaa.toki ihanaa kun vaimo liikuttaa fletsua joskus ja mä saan nauttia.joskus myös vaimo laittaa tosi tiukat fargut ja fletsu jalkoväliin,ihana samalla hivellä hänen tiukkaa persettä ja nussia
- Anonyymi00006
Tilasin itse myös tuon nautintonurkalta, olen ollut tyytyväinen. Puhdistus oma hommansa toki mutta fleslightit kyllä on laadukkaita joten hinta/laatusuhde on oikeasti hyvä
- Anonyymi00007
Kuinka pieni reikä tuollaisessa on? Aikoinaan ostin useita tekopilluja, mutta kaikki olivat liian pienireikäisiä, enkä päässyt yhteenkään sisälle. Terska ei mahtunut aukosta sisään
- Anonyymi00009
Fleshlightissä on hyvän kokoinen reikä. Minulla on paksu kyrpä ja minäkään en ole saanut mihinkään pienireikäiseen tekopilluun koskaan työnnettyä kulliani. Yleensä nuo pikkupillut ovat niitä joissa ei siis ole mitään erillistä koteloa, vaan sitä lötköä pidetään kädessä. Olikohan joku sellainen kuin fleshlight mini tms. Missä on kotelo mukana, Se on tiukka ja se oli kallis ja turha ostos. Siihen älä rahaa mene tuhlaamaan!
Tuo perus fleslight on kuitenkin ollut sopivan tiukka, joten voin suositella. Ja ihan satavarmasti tiedän ettei sinulla ole ainakaan kovin paljon paksumpaa penistä kuin minulla koska on vastaan tullut sellaisiakin naisia jotka ovat kieltäytyneet ottamasta minua edes suuhunsa, joten sen perusteella voin sinulle suositella fleshlightiä. Mutta, varoituksen sana. Katso tarkkaan millainen se sisus on. Minulla on ns. Vibro malli ja siin on sellaiset neliönmuotoiset nystyt. Oli pakko ostaa toinen vastaava koska ne neliöt tuntuivat ihan liian terävinä. Ostin sitten sellaisen missä on vähän pyöreämmät sisäosiot.
- Anonyymi00008
Nyt saapui tilaamani fleshlight. On laadukas ja hyvä, mukavan napakka myös. Suosittelen, tuostakin sain -10% alen uutiskirjeen tilaamalla joten järki hintaiseksi jäi
- Anonyymi00010
Juu tänään viimeks panin flesukkaa. On ollut hyvä hankinta. Pesukin on helppo homma, korkki auki ja kraanan alla pesu.
Saunapäivänä panon jälkeen pesuvadissa liotus ja pesu.
Tämä horo ei nalkuta ja on pitkässä juoksussa halpakin. - Anonyymi00011
Paljonko suuaukon halkaisija flesussa?
- Anonyymi00012
Kyllä se venyy kun silikonia on. M59
- Anonyymi00013
Mutta paljonko ilman että venyttää?
- Anonyymi00014
Onkohan jotain puolitoista senttiä halkaisija ja se itse materiaali on löysää. Siksi se purkki pitääkin sitä kasassa, mutta pystyt myös sillä lötköllä vetelemään halutessasi, jos oikein löysästä tykkäät ja pituutta riittää niin että ei se ihan heti sieltä takareijästä tule terska esille.
Mutta, se halkaisija myös vaihtelee. Heti siinä huulilla se on kapeampi, tiukempi kohta, mutta sisällä, riippuen muotoilusta voi olla tiukkoja tai löysiä kohtia.
Katso niitä halkaisija kuvia niin niistä voit päätellä onko joku sisus sinulle sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten641982Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363841640Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241454Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73885
- 27879