Kyllä on menty tässä tuomaroinissa ja nämä selostajat vielä tehostavat tätä helsinkiläisten suosimista todella törkeetä ,olen kirjoittanut aikaisemmin tästä että jääkiekko tulee kärsimään tästä kaikkihan jotka katsovat tätä tuomarointia niin ei jää mitään epä selväksi ketä näissä peleissä on suosittu tilatkaa hame koko SM -Liiga ja tämä Helsinki keskeisyys on mennyt överiksi tuomarointi on mennyt todella ala arvoiseksi. SM liigako se käskee tuomaroida näin, missä tasa puolisuus.
Sääli pleijjarit kalpa-hifk
3
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt kun hifki on kahden maalin johdossa nin tuomarit hyvittävät Kalpaa liian läpi näkyvää tähänkö on tultu eikö se ole sanottu että tuomareiden hyvitys jälkeen päin kertoo huonosta tuomaroinnista annetaan jäähyjä niin kuin oltais oltu tasa puolisia todella surkeata tuomarointia .
- Anonyymi00002
IFK tilasi Liigalta vastustajan ykkössentterille kahden ottelun pelikiellon playoff-sarjaan.
Liiga tottakai toimitti auliisti, ja media siunasi vielä päälle. IFK:lla tuli mitta täyteen sikailua, viisikkopelillisellä alamittaisuudella selvästi halvempaan vastustajaan nähden ei ollut tässä mitään merkitystä.
Todennäköisesti muut joukkueet alkavat nyt käyttää niille kuuluvaa pelikieltojen videohaasto-oikeutta vastaavasti. Liigan kurinpidolle hyvää Pro-tason testiä ja mielenkiintoinen kevät edessä.- Anonyymi00003
Toivotaan että sampolla riittää kohta hommia. Jatkossa pitää kaikilla olla asiantuntija joka käy läpi kaikki vastustajan koiruudet ja heti pupulle videot katsottavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477