Kyllä on menty tässä tuomaroinissa ja nämä selostajat vielä tehostavat tätä helsinkiläisten suosimista todella törkeetä ,olen kirjoittanut aikaisemmin tästä että jääkiekko tulee kärsimään tästä kaikkihan jotka katsovat tätä tuomarointia niin ei jää mitään epä selväksi ketä näissä peleissä on suosittu tilatkaa hame koko SM -Liiga ja tämä Helsinki keskeisyys on mennyt överiksi tuomarointi on mennyt todella ala arvoiseksi. SM liigako se käskee tuomaroida näin, missä tasa puolisuus.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Nyt kun hifki on kahden maalin johdossa nin tuomarit hyvittävät Kalpaa liian läpi näkyvää tähänkö on tultu eikö se ole sanottu että tuomareiden hyvitys jälkeen päin kertoo huonosta tuomaroinnista annetaan jäähyjä niin kuin oltais oltu tasa puolisia todella surkeata tuomarointia .
- Anonyymi00002
IFK tilasi Liigalta vastustajan ykkössentterille kahden ottelun pelikiellon playoff-sarjaan.
Liiga tottakai toimitti auliisti, ja media siunasi vielä päälle. IFK:lla tuli mitta täyteen sikailua, viisikkopelillisellä alamittaisuudella selvästi halvempaan vastustajaan nähden ei ollut tässä mitään merkitystä.
Todennäköisesti muut joukkueet alkavat nyt käyttää niille kuuluvaa pelikieltojen videohaasto-oikeutta vastaavasti. Liigan kurinpidolle hyvää Pro-tason testiä ja mielenkiintoinen kevät edessä.- Anonyymi00003
Toivotaan että sampolla riittää kohta hommia. Jatkossa pitää kaikilla olla asiantuntija joka käy läpi kaikki vastustajan koiruudet ja heti pupulle videot katsottavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684