oletko kertonut

Anonyymi-ap

Kysymys naisille. Jos ajattelet masturboidessasi jotain miestä, niin oletko kertonut asiaa hänelle?

Itse masturboin aina jollekin face to face tuntemalleni naiselle, jolta olen saanut ns. aihetta asiaan. Tunsin aikanaan yhden naisen jonka kanssa seksillä oli suuri rooli meidän kaveruudessa vaikkemme seksiä koskaan harrastaneet. KErroin hänelle kerran mitä olin miettinyt, hän kertoi kalvahteensa punaiseksi, mutta se ei vaikuttanut mitenkään meidän keskiseen kaveruuteen, päin vastoin.

Mutta pystyykö nainen kertomaan miehelle suoraan. Se on ihan eri kuin kertoa yleisellä tasolla.

14

673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä joskus.

• Anonyymi00002

Olen mies ja minulla oli 25v sitten avioliiton ulkopuolinen suhde hieman nuorempaan naiseen. Kerran tavatessamme hän näytti etusormeaan ja sanoi, että olet ollut tässä monta kertaa...

• Anonyymi00008

Tämä menee nyt vähän aiheen viereen, mutta kerran junassa näin kun vanhempi nainen näppäili puhelinta niin, että keskisormi teki varsinaisen näppäilyn ja muut sormet olivat sillain vähän pystyssä.

Ajattelin, että hän varmaan tyydyttää itseäänkin samalla tavalla, että keskisormi hieroo klitorista ja muut sormet ovat sillain vähän pystyssä.

Olen vaan joskus videolta nähnyt, kun itseään tyydyttävän naisen sormet ovat olleet juuri näin, siitä tuo ajatus tuli mieleen.

• Anonyymi00003

Spede se taas päästelee aivopieruja buaahaa

• Anonyymi00005

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi00009

Spede ei nuo aivopieruilta vaikuta. Mitäs sun aivot on perseessä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Spede ei nuo aivopieruilta vaikuta. Mitäs sun aivot on perseessä.

Sää mää ja bää se on tyhmä ku saapas buaahaa

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No varmasti olet. Ei sun olis tarvinnut itte siitä tulla kertomaan huomattu jo oltiin. Tuskimpa aivoilla jotka sun perseestä löytyy keskustelmaan pystyy.

• Anonyymi00016

Spede taas päästelee aivopierujaan buaahaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sää mää ja bää sulla tuo lääkitys on vieläkin perseellään.

• Anonyymi00004

Meillä eri lähtökohdat mieheni kanssa hän aisuri niin sanotusti. Seurustelu aikaan rakastelessa kiihoitti mua vierailla mihillä. Naimisiin mentyä aika pian mies ehdotti kutsuisimme vieraan miehen kotiamme. Siitä alkoi meidän ja eritoten minun nautinto ulkopuolisten kanssa, nykyään voisi kuvitella etten saisi vierasta koskaan enää.
      Harrastan omaa kivaa ja mieheni innoissaan kun tietää fantasioin jostakin miehestä samalla. T. Mirja 53v

• Anonyymi00012

Vitun rämesika kuvittelee omiaan

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vitun rämesika kuvittelee omiaan

Hähähää mitäs olet etkä vaan kuvittele. Buaahaa mikä rämesika buaahaa.

• Anonyymi00015

Oletko miettinyt sellaista, että masturboisit vaikka Skypessä tai muussa vieraan miehen kanssa ja miehesi saisi katsella myös?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      210
      5285
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      44
      4630
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      18
      3239
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      275
      3196
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3109
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      65
      2703
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      63