Kysymys naisille. Jos ajattelet masturboidessasi jotain miestä, niin oletko kertonut asiaa hänelle?
Itse masturboin aina jollekin face to face tuntemalleni naiselle, jolta olen saanut ns. aihetta asiaan. Tunsin aikanaan yhden naisen jonka kanssa seksillä oli suuri rooli meidän kaveruudessa vaikkemme seksiä koskaan harrastaneet. KErroin hänelle kerran mitä olin miettinyt, hän kertoi kalvahteensa punaiseksi, mutta se ei vaikuttanut mitenkään meidän keskiseen kaveruuteen, päin vastoin.
Mutta pystyykö nainen kertomaan miehelle suoraan. Se on ihan eri kuin kertoa yleisellä tasolla.
oletko kertonut
8
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä joskus.
- Anonyymi00002
Olen mies ja minulla oli 25v sitten avioliiton ulkopuolinen suhde hieman nuorempaan naiseen. Kerran tavatessamme hän näytti etusormeaan ja sanoi, että olet ollut tässä monta kertaa...
- Anonyymi00008UUSI
Tämä menee nyt vähän aiheen viereen, mutta kerran junassa näin kun vanhempi nainen näppäili puhelinta niin, että keskisormi teki varsinaisen näppäilyn ja muut sormet olivat sillain vähän pystyssä.
Ajattelin, että hän varmaan tyydyttää itseäänkin samalla tavalla, että keskisormi hieroo klitorista ja muut sormet ovat sillain vähän pystyssä.
Olen vaan joskus videolta nähnyt, kun itseään tyydyttävän naisen sormet ovat olleet juuri näin, siitä tuo ajatus tuli mieleen.
- Anonyymi00003
Spede se taas päästelee aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00005
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00004
Meillä eri lähtökohdat mieheni kanssa hän aisuri niin sanotusti. Seurustelu aikaan rakastelessa kiihoitti mua vierailla mihillä. Naimisiin mentyä aika pian mies ehdotti kutsuisimme vieraan miehen kotiamme. Siitä alkoi meidän ja eritoten minun nautinto ulkopuolisten kanssa, nykyään voisi kuvitella etten saisi vierasta koskaan enää.
Harrastan omaa kivaa ja mieheni innoissaan kun tietää fantasioin jostakin miehestä samalla. T. Mirja 53v- Anonyymi00007
Hehehee rämesika turskalla kuvittelee omiaan buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1073451- 2053119
Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1432927EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202487Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1331965Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2131913Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491762Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581279Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll2041174- 881155