oletko kertonut

Anonyymi-ap

Kysymys naisille. Jos ajattelet masturboidessasi jotain miestä, niin oletko kertonut asiaa hänelle?

Itse masturboin aina jollekin face to face tuntemalleni naiselle, jolta olen saanut ns. aihetta asiaan. Tunsin aikanaan yhden naisen jonka kanssa seksillä oli suuri rooli meidän kaveruudessa vaikkemme seksiä koskaan harrastaneet. KErroin hänelle kerran mitä olin miettinyt, hän kertoi kalvahteensa punaiseksi, mutta se ei vaikuttanut mitenkään meidän keskiseen kaveruuteen, päin vastoin.

Mutta pystyykö nainen kertomaan miehelle suoraan. Se on ihan eri kuin kertoa yleisellä tasolla.

7

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä joskus.

• Anonyymi00002

Olen mies ja minulla oli 25v sitten avioliiton ulkopuolinen suhde hieman nuorempaan naiseen. Kerran tavatessamme hän näytti etusormeaan ja sanoi, että olet ollut tässä monta kertaa...

• Anonyymi00008

Tämä menee nyt vähän aiheen viereen, mutta kerran junassa näin kun vanhempi nainen näppäili puhelinta niin, että keskisormi teki varsinaisen näppäilyn ja muut sormet olivat sillain vähän pystyssä.

Ajattelin, että hän varmaan tyydyttää itseäänkin samalla tavalla, että keskisormi hieroo klitorista ja muut sormet ovat sillain vähän pystyssä.

Olen vaan joskus videolta nähnyt, kun itseään tyydyttävän naisen sormet ovat olleet juuri näin, siitä tuo ajatus tuli mieleen.

• Anonyymi00004

Meillä eri lähtökohdat mieheni kanssa hän aisuri niin sanotusti. Seurustelu aikaan rakastelessa kiihoitti mua vierailla mihillä. Naimisiin mentyä aika pian mies ehdotti kutsuisimme vieraan miehen kotiamme. Siitä alkoi meidän ja eritoten minun nautinto ulkopuolisten kanssa, nykyään voisi kuvitella etten saisi vierasta koskaan enää.
      Harrastan omaa kivaa ja mieheni innoissaan kun tietää fantasioin jostakin miehestä samalla. T. Mirja 53v

• Anonyymi00015

Oletko miettinyt sellaista, että masturboisit vaikka Skypessä tai muussa vieraan miehen kanssa ja miehesi saisi katsella myös?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1611
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1021
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      912
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      906
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      780
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      776
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      722
    9. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      721
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      717
    Aihe