Välillä ihan selkeästi vastailet mulle ja taas välillä et vastaa mitään. Käyt kuitenkin varmasti paljon täällä.
Olet outo mies.....
29
427
Vastaukset
- Anonyymi00001
J
O
O- Anonyymi00020UUSI
Yahoo P?!
- Anonyymi00002
Elä sekoile,vastailen mihin sattuu. Ei hän täällä käy,ei merkkiäkään sellaisesta.
- Anonyymi00003
Mielummin sitä vastailisi toiselle ihan oikeassa elämässä.
- Anonyymi00004
Narsiati aina vaan kuvia
- Anonyymi00005
Helvettiäkö niitä levittelet
- Anonyymi00006
Korean dates aina välissä .....
- Anonyymi00007
Miksi ihmeessä etsit niin erikoista tyyppiä?
- Anonyymi00008
Harhat tulilla sinulla. Tunnetko hänet niin kuin hän olisi lähelläsi koskaan?
- Anonyymi00024UUSI
Joo 🙈 -Sivu
- Anonyymi00009
Outo mies osaa kaiken se riitää
- Anonyymi00010
Siinä outoutta
- Anonyymi00011
Käyn harvemmin. Joskus vastaan jos tuntuu siltä.
Tänään olin teatterissa: Armi Aavikko -siinä välissä olin elossa.
Hyvää ja levollista yötä 💫 - Anonyymi00012
Tätä teatteria on todella halua. Suhteeni tiedän ja muuta en halua
- Anonyymi00013
Millainen vammasi on?
- Anonyymi00014
Ei täällä kukaan sinua tunnista.
- Anonyymi00015
Miten tänne eksyy näitä harhaisia naisia jotka kuvittelevat juuri heidän kaipaamansa miehen vastailevan heille? Surullisia tapauksia kun alkavat kuvittelemaan niin ja viettävät siksi useita vuosia täällä.
- Anonyymi00016
Riippuu keneltä kysyy. Kohta tulee "t-nainen" eli Seppo kertomaan miten kaikkien kirjoitusten takana on yksi ja sama, one and only eli
PalstaGubbe. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Riippuu keneltä kysyy. Kohta tulee "t-nainen" eli Seppo kertomaan miten kaikkien kirjoitusten takana on yksi ja sama, one and only eli
PalstaGubbe.Vataaja on kyllä totisesti våinåhåråinen
- Anonyymi00018UUSI
Sulle vastailee kuka sattuu. Kuvittelet muuta.
- Anonyymi00019UUSI
Ja sie nainen oot outo lintu.
- Anonyymi00023UUSI
yeppppis
- Anonyymi00021UUSI
Täs tää datatulva törsyää vähän yli laitojen.
- Anonyymi00025UUSI
Joko nukkumassa? Perässä tullaan pian
- Anonyymi00026UUSI
Kunnossa
- Anonyymi00027UUSI
No ihan selkeesti, usko jo!
- Anonyymi00028UUSI
kuin isoisäsikin oli Valtion Petturi
- Anonyymi00029UUSI
En vastaile siksi kun en usko olevani kenenkään kaivattu täällä. En usko että nainen jaksaisi kuunnella minun höpinöitäni.
- Anonyymi00030UUSI
En ole ap mut jos olet mies jonka höpinään vastasin papapapaa kiireisellä hetkellä niin minä ainakin kaipaan sinua ja jaksan kuunnella sinua. Taidat kaivata täällä jotain toista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010