nyt tehdä meidän suhteen?
Mitä mun pitäisi
28
507
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan samaa mitä tähänkin asti eli ei mitään.
- Anonyymi00002
Suhteen
- Anonyymi00003
Et voi mitään tehdä, se aika meni jo.
- Anonyymi00004
Käyt kayneus salongeissa pileissä otat kuvia
- Anonyymi00017UUSI
Pitääkö pileisiinki mennä? Nou
- Anonyymi00005
Jos kysymys on minulle (kun nyt oli viimeinen työpäivä siellä), niin lähetä numerosi -jos siis haluat olla yhteydessä. Kommunikointi olisi hieman helpompaa. Tässä on ehkä voinut matkan varrella syntyä väärinkäsityksiä...🤔 Itse olen siinä käsityksessä, ettet välttämättä ole valmis jatkamaan tutustumista (kun en ole kuullut sinusta), mikä on ihan ok, mutta jos olen ymmärtänyt väärin, voitaisiin sitten sopia jotain. Tulen kyllä vielä käymään, huomenna nyt ainakin, kun täytyy vielä viimeiset hommat tehdä loppuun...😅 n>m
- Anonyymi00009
Muutto hommat vai listitkö jonku?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Muutto hommat vai listitkö jonku?
Muuttomiehen listin ei totellut oikkujani kato. Kuis sää itte pettymyksiin suhtaudut- ookko koskaan joutunu kokemaan vai onko aina lellitty että hyviä on muuvit summuut? TT
- Anonyymi00006
Ottaa yhteyttä irl
- Anonyymi00007
Hän voi tehdä melkein mitä vaan. Tuskin haluaa minua.
- Anonyymi00008
Hän tykkää sinusta,mitään muuta en tarvi.
- Anonyymi00020UUSI
Tarjositko minulle juuri rajattomuuden tunnekokemuksen ja tilan? Riskiläppä mutta
- Anonyymi00010UUSI
Minun täytyy olla siksikin aina saman naisen kanssa, kun minulla on niin noloja tarpeita. Ne on salassa pidettäviä, niin en voi jakaa niitä kuin yhden kanssa. Mutta naisen tulisi lempeästi rakastaa minua. Kertoisin hänelle kaikki salaisuuteni sitten ja olisin kiltisti. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00011UUSI
Olla rehellinen ja välittävä. Antaa vinkki tunteistasi.
- Anonyymi00012UUSI
Mietin ihan samaa. Mut oikeastaan ainut vaihtoehto on olla oma itsensä ja hyväksyä tunteensa. Mä tykkään hänestä, mutta en ole varma, mitä hän tuntee tai haluaa. Se pitää selvittää,jotta voin päästä eteenpäin.
- Anonyymi00014UUSI
Laitat viestiä tai tulet pyytämään kahvilletai treffeille huomenna. 💛 naiselta
- Anonyymi00023UUSI
Tule käymään kahvilla. Tuntomerkkini ovat vasta pesty auto pihassa. ->naiselle
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tule käymään kahvilla. Tuntomerkkini ovat vasta pesty auto pihassa. ->naiselle
Ei nyt oikein iso. Vaimosi ei arvostaisi sitä…. Että tulen yhtäkkiä paikalle. Hän saa tehdä jotain, toivottavasti pian. 😘 pallo hänellä
- Anonyymi00015UUSI
Älä nyt ainakaan puhu mitään!
- Anonyymi00026UUSI
Huonoin vinkki ikinä
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Huonoin vinkki ikinä
Ihanko totta 😉
- Anonyymi00021UUSI
Laita vaikka aloitusviesti puhelimeen, niin oikea tietää kuka kaipaa.
Kysy kuulumisia tai jotain utopiaa mitä mieleen tulee... - Anonyymi00022UUSI
No mitä tämä nyt on?
- Anonyymi00025UUSI
itse työnsiy minut jo ajat sitten pois käytökselläsi jotenkin katkera olit lapsellesi varmaan tiputiy mua lapsena
- Anonyymi00029UUSI
Varmasti tiedät ihan itse!
- Anonyymi00030UUSI
Lopettaa tajua lopettaa jo ennenkun siitä tehdään loppu. Naiselta
- Anonyymi00031UUSI
ei mitään. 😘 ansaitset hitsi onnen!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910