Kävi tämmöinen tapaus että olen 56 v ukm joka pitkään ollut yhdessä vaimon kanssa enkä ole häntä pettänyt. Nyt viime vuosina kuitenkin häneltä on loppuneet tyystin seksihalut , eikä hän ole välittänyt sen jälkeen enää minun haluistani piitata. Välillä kuitenkin minua on panettanut ja olenkin paljon ajamista sisältävän työni vuoksi keksinyt silloin tällöin poiketa joillakin levareilla joita siinä 300 km yhdensuuntaisen ajomatkan varrellee mahtuu monia. Levareilla olen harrastanut miestenvälistä seksiä, imenyt , runkannut ja itsekin antanut suihin. Persettä en ole kuitenkaan antanut , itse olen muutamaa kaveria peppuun vetäissyt. Nyt perjantaina kuitenkin tapahtui jotain odottamatonta ja ikävää kun kurvasin eräälle tutulle levarille seksi mielessäni. Huomasin heti sinne ajaessani että siellä olevan katoksen alla penkillä istui joku 2-kymppinen nuoripari. Molemmat tuijottelivat minua ikäänkuin turhan pitkään joka hiukan hermostutti minua. Ajattelin kuitenkin että taidan vaan kuvitella ja suotta hermoilla kun tämä levari oli yksi lähimpiä kotikaupungistani olevia. Jaloittelin alueella hetken kunnes huomasin Ford Transitin parkissa ja jonkun n. 40 vee miehen sen sisällä heilauttavan kättään minulle vaikken häntä tuntenutkaan . Hän myös kohta käänsi apumiehen aurinkolipan alas vaikka oli pilvistä, mikä on tunnettu merkinanto kiinnostuksesta gaypiireissä. Kun mielenkiintoni oli nyt keskittynyt häneen, unohtui mielestäni aiemmin minua pälyillyt nuoripari tyystin. Tämä Transitmies hänen luokseen päästyäni hymyili ja ehdotti että mentäisiinkö tuonne kuusimetsän reunaan röökille ja jotain muutakin. Näennäiseksi kulissiksi hän kaivoi norttiaskin nahkatakkinsa taskusta ja tarjosi tulta minulle ja itselleen röökeihin mikä oli hiukan hölmöäkin koska olin viimeksi polttanut yli 20 vuotta sitten. Röökiä kuitenkin vedimme kun käveltiin sinne kuusimetsän suojiin. Siellä hän röökatessamme kertoi omaa tarinaansa kuinka oli bi salaa ja kävi levareilla satunnaisesti tyydyttämässä halujaan. Minä siinä hiljaisella puheäänellä puolestani tarinoin hänelle haluttomasta vaimostani ja muitakin aika yksityisiä asioita molemminpuolisen luottamuksen nimissä. Kun oli tarpeeksi tarinoitu, päätimme yksissätuumin että eiköhän helpoteta toistemme paineita! No, minä ensin vedin häneltä housut alas ja aloin puolikovaa kalua runkata. Kaverilla oli himot kohdallaan eikä tarvinnut kauaa vedellä kun hänellä seisoi jo kivikovana. Hän veti nyt minulta verkkarit ja alushousut alas ja alkoi runkata myös jo seisovaa kaluani. Samalla hän pyysi minua jatkamaan omansa imemistä. Minä siinä sitä sitten imin ja hän minua runkkasi samalla niin pian jo hän karjaisi että nyt tulee ja veti kalunsa ulos suustani ja antoi lastin lentää pääni vierestä maahan. Minulle myös tilanne oli liikaa ja tunsin kuinka oma kaluni ilmoitti nytkähtäen että nyt sitä itseään tulee. Ja tulihan sitä runsaasti, kaveri antoi mähmän roiskua osin päällensäkin ja nauroi että on kiva kun kotimatkan ajan spermaa haisee pakun hytissä. Siinä muutama sana vielä vaihdettiin kunnes lähdettiin laahustamaan autoillemme. Niin silloin se sitten tapahtui: tämä kaverini tuli minua pari metriä perässä ja kun kännyin taaksepäin puhuakseni hänelle samalla, tajusin että alkuun näkemäni nuorenparin likka ilmestyi puiden takaa juuri sieltä suunnasta jossa olimme äsken touhunneet. Lehahdin ihan punaiseksi ja sanoin tuolle kaverilleni että ei vittu, onko meitä vakoiltu?!
Kaveri huomasi likan myös joka erkani nyt vähän eri suunnalle kiertäen ja kirosi myös ei nyt hemmetti, miksei me huomattu tai kuultu mitään!? Molemmat hermostuttiin aika tavalla kun ehdottomasti salaa olemme tällaista levarihommaa harrastaneet niin mitä jos likka kuuli meidän puheet ja näki mitä tehtiin. Siinä autojamme lähestyessä näimme miten likka kierrellen ehti edellemme kundikaverinsa luo ja he hyppäsivät samantien kundin prätkän päälle ja kaasuttivat paikalta pois. Jäimme hermona pohtimaan tilanteen mahdollista jälkipyykkiä. Ensin meitä lohdutti ajatus että vain likka yksin oli saattanut meidät nähdä ja kuulla kunnes sitten tajusimme että hän ja kundi olivat saattaneet ottaa autojemme rekkarit muistiin ja kenties vaikka kuvia niistä. Samalla kauhu lisääntyi: mitä jos likka oli kuvannut salaa meidän touhuja? Ja yksityistietoja sisältänyttä puhetta äänittänyt? Kuinka kaukaa kännykkä voi tallentaa hiljaisen puheen ja kuinka kaukaa sillä voi kuvata seksipuuhia niin että naamat voi tunnistaa? Ja eikö se ole laitonta jos salaa kuvaa toisten välistä seksiä ja yksityisasioita sisältävää puhetta? Ja mitä jos se/he levittää mahdollista materiaalia nettiin niin saako tekijät jäljitettyä ja materiaalin poistettua?
Voi saamari sentään että voi käydä paska tuuri, miksi piti olla liian varomaton! Nyt on tapauksen jälkeen se ollut koko ajan mielessä eikänpysty keskittymään oikein mihinkään. Muijakin jo huomasi tämän ja kysyi onko sattunut jotain niin enhän minä mitään voi sanoa kuin jotain epämääräistä viluista oloa syyttää ym. Mikä tässä neuvoksi?
Kärähdys levarilla
18
559
Vastaukset
- Anonyymi00001
On kyllä harmittavaa kuulla tälläisestä touhusta levareilla..
- Anonyymi00002
Se on ihan oikein noille akkojansa pettäville!
- Anonyymi00003
Ei mun mielestä. Se on miestenvälinen juttu jossa on kyseessä korvike sille mitä se oma akka pihtaa. Miehillä on mekanismit sellaiset että ne pussit on joskus tyhjennettävä jos muuten on vielä haluja ja vehkeet kunnossa. Jos olisi vieras nainen kyseessä, niin mun mielestä silloin se olisi tuomittavampaa.
Mutta kyllä jos nettiä myllää niin aika selväksi käy että ei ole salakuvaus eikä nauhoitus edes julkisilla paikoilla laillista jos tallentuu materiaalia joka voi aiheuttaa kohteelle haittaa / kärsimystä. Myös materiaalin levittäminen varsinkin on rikollinen teko josta rangaistaan ja tuomitaan korvauksiin.
minulla oli tänään kulli suussani ja kävi siinä joku tirkistelemässä , mutta en tullut ajatelleeksi että kuvasiko se siellä mitään
- Anonyymi00004
Missä käyt imemässä? Voisit imeä minuakin
- Anonyymi00005
Taidat olla turvassa jos pukeudut naisten kuteisiin noissa tilanteissa eikä sua pysty tunnistamaan?
Anonyymi00004 kirjoitti:
Missä käyt imemässä? Voisit imeä minuakin
täällä lahden alueella olen imenyt herkkuja 😋
- Anonyymi00006
kullityttö kirjoitti:
Onko Radiomäki vielä kova mesta siellä Lahdessa "niissä puuhissa"?
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko Radiomäki vielä kova mesta siellä Lahdessa "niissä puuhissa"?
on sielläkin vielä toimintaa , mutta vähemmän , itse kävin levon mastolla
- Anonyymi00007
kullityttö kirjoitti:
on sielläkin vielä toimintaa , mutta vähemmän , itse kävin levon mastolla
Okei, olisi hulppea temppu kiivetä kännykkämastoon ja veivata siellä kintaaseen heittäen mällit ilmojen halki.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Okei, olisi hulppea temppu kiivetä kännykkämastoon ja veivata siellä kintaaseen heittäen mällit ilmojen halki.
kovasti oli kyllä mällejä roiskittu sinne maastoon , vaikkei kukaan sinne mastoon nyt ole kiivennyt 😅
- Anonyymi00008
kullityttö kirjoitti:
kovasti oli kyllä mällejä roiskittu sinne maastoon , vaikkei kukaan sinne mastoon nyt ole kiivennyt 😅
Se olis Extreme Duudsoneille hyvä temppuidea.
Siellä ylhäällä kun saa orkun kulli toisessa ja puhelin toisessa kädessä niin voi tulla siementen lisäksi alas niiden ampujakin 🤣
Tolppakenkiä suositellaan käytettäväksi! Anonyymi00008 kirjoitti:
Se olis Extreme Duudsoneille hyvä temppuidea.
Siellä ylhäällä kun saa orkun kulli toisessa ja puhelin toisessa kädessä niin voi tulla siementen lisäksi alas niiden ampujakin 🤣
Tolppakenkiä suositellaan käytettäväksi!jos vaan pysyttäisiin maan pinnalla, olinhan minäkin polvillani siellä 😅
- Anonyymi00009UUSI
kullityttö kirjoitti:
Mikset mene Heinolaan imemään SEDÄN kikulia
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikset mene Heinolaan imemään SEDÄN kikulia
en tunne koko tyyppiä
- Anonyymi00010UUSI
kullityttö kirjoitti:
en tunne koko tyyppiä
Kannattaa tutustua
- Anonyymi00011UUSI
Mitäs oli päällä mastolla alkkareista takkiin olis kiva lukea.
ainakin sinne oli joku jättänyt spermatut stringit 😅 itsellä oli pvc housut ja paita , peruukki ja silikoonitissit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1692703Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens72676Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1052524- 1702309
Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi782109EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1381968Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki581675Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241624Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051617- 841301