Huomenta nainen

Anonyymi-ap

Olen sua miettinyt ja ollut ikävä. On kuitenkin aika varmaa että joskus nähdään. Yritän sitten tulkita merkitsenkö sulle yhtään vai onko tämä vain yksipuolista. Yhteydenotto mahdollisuuttahan meillä ei ole. Ainakaan mulla mutta ei oikein sullakaan. Olen toki yrittänyt. Voisitpa kirjoittaa tähän vastauksen käsin;)

20

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En usko että nähtäisiin. Tuskin sä uskallat.. haavat vain aukeaisi. Teit selväksi etten tarpeeksi merkitse

• Anonyymi00002
      UUSI

Yritin laittaa yhdelle miehelle viestin ennen joulua sovinnon merkiksi, mutta hän ei vastannut mitään.

En ole ehtinyt pitämään yhteyksiä ihmisiin, kun on ollut tässä kaikkea. Kaikki muu vie nyt mehut.

Toisaalta en halua olla tyrkky ja epätoivoinen. Varmasti löytyy satoja naisia, jotka ovat parempia.

• Anonyymi00003
      UUSI

Huomenta!
      Miten olet yrittänyt? Hmm... Toivon myös että joskus nähdään. 😊

• Anonyymi00004
      UUSI

Tahtoisin nähdä, mutta en koskaan näe.

• Anonyymi00005
      UUSI

Huomenta mies - vaikka minun onkin vaikeaa uskoa että olisit hän, koska on vaikeaa kuvitella hänen olevan sunnuntaiaamuna noin aikaisin hereillä..?! :/ Ja en minä vastausta varpaillanikaan voi kirjoittaa, tai se vois olla sitten mielenkiintoinen vastaus se :D . Ja sinun ei tarvitsekaan saada minuun yhteyttä muulla tavoin kuin täällä..

Ei olla nähty aikoihin, oon pitänyt hiljaiseloa jne ja se jatkuu varmasti vielä, syynsä siihenkin on. Varmastihan me vielä joskus nähdään ja jos tilanne sallii, voidaan hakeutua juttusille. Muuten pelkkä hymy ja moikkaus. Kyllä sun pitäis tietää että sydämessäni on paikka sulle, vaikka ei tämä juttu tästä tule koskaan etenemään, ja senkin sinä kyllä tiedät. Tiedän kuitenkin myös sen että kun pitkästä aikaa taas joskus näen sinut, niin sydämessä se tuntuu, jos sinä katsot minua sillä tavalla taas. Helpompaahan se minulle olisi jos kääntäisit katseesi pois ja pakoilisit minua, kuten silloin joskus. Silloin sut on helppo unohtaa.

• Anonyymi00006
      UUSI

” On kuitenkin aika varmaa että joskus nähdään. Yritän sitten tulkita merkitsenkö sulle yhtään vai onko tämä vain yksipuolista.” you go homie hih

• Anonyymi00007
        UUSI

Älä ainakaa porukalla

• Anonyymi00014
        UUSI

Mistä päättelet että näette varmasti jossain? Onko joku pikkukylä missä molemmat asutte?

• Anonyymi00008
      UUSI

Jos laitan sulle joskus viestiä lähtisitkö kahville ?

• Anonyymi00009
        UUSI

Lähtisin kyllä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Riippuu siitä kuka pyytää. Tuntomerkit on ap:ltä jääny taas kokonaan laittamatta 🤨 enkä nyt ihan kaikkien ikävöitsijöiden kaa haluu kahvittelemaan. Vain yksi tietty vois olla ok.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lähtisin kyllä.

Mennään kahvittelee vaikka puistoon tai sitten kahvilaan,voidaan jutella

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Riippuu siitä kuka pyytää. Tuntomerkit on ap:ltä jääny taas kokonaan laittamatta 🤨 enkä nyt ihan kaikkien ikävöitsijöiden kaa haluu kahvittelemaan. Vain yksi tietty vois olla ok.

Laita vinkkiä
        T. Tummahiuksinen nainen

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Laita vinkkiä
        T. Tummahiuksinen nainen

Toi edellinen viesti oli naiselta ei ap:ltä. 😂

• Anonyymi00015
      UUSI

Mutta sitten voisi käydä niin että vastauksesta ei saisi mitään selvää. 😄

• Anonyymi00016
        UUSI

Keiju-Helunan molotuksesta ei kyl puheenaka saanu selvää. -sivu

• Anonyymi00017
        UUSI

Taisin kirjoittaa avauksen vähän hassusti,ajatukset ei taivu tekstiksi sanoista puhumattakaan. Olet oikeassa että vaikka nähtäisiin,ei siinä varmaan viisaammaksi tulisi😄

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Taisin kirjoittaa avauksen vähän hassusti,ajatukset ei taivu tekstiksi sanoista puhumattakaan. Olet oikeassa että vaikka nähtäisiin,ei siinä varmaan viisaammaksi tulisi😄

No ei varmaan, ku anatomiankirurgillakin oot jo ryntäitäs, lärviis ja nenääski muotoillu. Plastiikkakirurgikshan sitä ei voi sanoo, ku et sitäkään oo omilla minigripmuoveillas maksanu. ;)

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No ei varmaan, ku anatomiankirurgillakin oot jo ryntäitäs, lärviis ja nenääski muotoillu. Plastiikkakirurgikshan sitä ei voi sanoo, ku et sitäkään oo omilla minigripmuoveillas maksanu. ;)

Siis onko ap mielestäsi nainen?? Osaatko lukea? Kyllä siellä ap:n tekstissä selvästi puhutaan jo heti otsikossa että ”Huomenta nsinen!”

Ootko vähän 😵‍💫 tai taidat olla kun vielä varsin ilkeästi kirjoitat ja pakko kysyä onko sulla jotain mielenterveysongelmia mahdollisesti?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siis onko ap mielestäsi nainen?? Osaatko lukea? Kyllä siellä ap:n tekstissä selvästi puhutaan jo heti otsikossa että ”Huomenta nsinen!”

Ootko vähän 😵‍💫 tai taidat olla kun vielä varsin ilkeästi kirjoitat ja pakko kysyä onko sulla jotain mielenterveysongelmia mahdollisesti?

Ethän sä ap oo, sullehan mä kommentoin enkä tolle aplle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      926
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe