Yhtä paha tapaus kun makuutettiin muistisairasta 77 vuotiaista timoa Pidettiin 5 vrk TYKS. Akuutin käytävillä sidottuna lepo siteisiin, kun ei muka löytynyt paikkaa. Saako ihmistä pitää edes niin kauan lepo siteissä
Kyllä on mennyt terveydenhuolto alamäkeen,uskaltaako sinne enää mennä ollenkaan
Muistisairas timo
6
295
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
No voi perkele!😡😯Juu ei saa pitää lepareissa noin.
lajijasuris - Anonyymi00002
TYKS akuutin ylilääkäri Sergey sadov lupaa tutkia tämänkin asian, sanoi myös että ei saa pitää lepositeissä noin kauan.
Mahdettiinko häntä syöttää ja juottaakaan ollenkaan, kun Liedosta meni omaiset katsoonniin eivät olleet tunteneet timoo, oli mennyt niin huonoon kuntoon
Järkyttävää. Mitä ihmettä päivystyksessä oikein tapahtuu- Anonyymi00003
Osaako Sergei suomea? Onko lääkärin tutkinto ostettu Venäjältä, jossa niitä myydään. Hinta 200 - 500 euroa. 500 eurolla rekisteröidään yliopiston kirjoille.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Osaako Sergei suomea? Onko lääkärin tutkinto ostettu Venäjältä, jossa niitä myydään. Hinta 200 - 500 euroa. 500 eurolla rekisteröidään yliopiston kirjoille.
En tiedä, kyllä kai.
Mutta AVI on antanut jo TYKS päivystykselle monta huomautusta. Nyt vaan omaisten pitäs taas tehdä valitus, ei tää muuten etene - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Valehoitajia ja lääkäreitä on ollut paljon.
- Anonyymi00005
Muistisairailla pitäs olla kyllä saattaja aina mukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502