Voi sinua löhestyä ja tuskin se sinäkään uskallat
Enhän mä enää
32
494
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuliko kirjoitusvirhe??
- Anonyymi00010
Ei tuollaisia lasketa. Näit varmasti, mitä siinä luki. Kaikilla tulee välillä kirjoitusvirheitä, mitä siitä. On paljon isompiakin virheitä.
- Anonyymi00002
Miksi et uskalla??
- Anonyymi00003
No miksi et voi? Tekosyy vain.
- Anonyymi00004
No periaatteessa ei ole mitään menetettävää ja hyvällä tuurilla saat ystävän tai jotain muuta.
- Anonyymi00007
Mitä se jotain muuta on?
- Anonyymi00008
Seksisuhteen
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Seksisuhteen
Ei ikinä uskalleta tuohon asti vaikka halutaan
- Anonyymi00022
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä se jotain muuta on?
Seurustelusuhdetta ajattelin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Seurustelusuhdetta ajattelin.
Ai luulin että halua psuhdetta
- Anonyymi00005
Ei ole kyse uskaltamisesta.
- Anonyymi00009
Viimeksi kun näin miehen,hän selvästi pelästyi!!
- Anonyymi00011
en mä ketään halua
- Anonyymi00013
Voit, minä en enää yritä lähestyä.
- Anonyymi00015
En yritä minäkään
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
En yritä minäkään
Asia on sitten loppuunkäsitelty. Piste.
- Anonyymi00014
Yritin jo liikaakin. Hän yrittää vuorostaan jos tahtoo.
- Anonyymi00016
no ei voida ei kumpikaan. Kuulumisia voidaan vaihtaa nopeasti jos kohdakkain osutaan. Enempää en uskalla. Etkä sinäkään enää.
- Anonyymi00024
Miksi niitä kuulumisia pitäisi vaihtaa, eihän niitä ole vaihdettu aikaisemminkaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miksi niitä kuulumisia pitäisi vaihtaa, eihän niitä ole vaihdettu aikaisemminkaan.
No ei sitten puhuta mitään, kierretään toisemme vaan
- Anonyymi00017
Hirvee soutamista huopaamista.
- Anonyymi00018
Oletko soutanut ennen aallokossa
- Anonyymi00020
Välillä on aallokkoa, välillä tyyntä ja välillä paistaa aurinko. Jos olisi yhtä auringon paistetta, niin ei osaisi soutaa aallokoissa ja myrskyssä.
Mutta vastaus kysymykseesi. Koko elämä on ollut aallokossa soutamista pitäen huollta muiden merihädästä. Jospa nyt vähän helpottaisi, vaikka se ei tarkoita pelkkään sunshinesia 🫶
- Anonyymi00019
Kerroppa 3 hyvää syytä, että miks et vöi?
- Anonyymi00026
Ai siksi kun estit mut, ei se mitään..
- Anonyymi00027
Kyllä sinä voit lähestyä ja toivon, että lähestyt. Kun saamme purettua tilanteemme, kaikki muuttuu ja hyvä alkaa.
- Anonyymi00028
Uskaltaisin mutta en halua.
Sillä osa minusta odottaa vieläkin näkevänsä sinut yli 2 m
Sellaisena mitä mulle aina lupasit .
Ja todellisuus on että oli lyhyt
Sitä en halua kohdata!
Miehelle
Pitkä onneton nainen..... - Anonyymi00029
Jos hän vastasi sulle kielteisesti ole hyvä ja siirry elämässäsi eteenpäin
- Anonyymi00030
Ai kaiken sen jälkeen vai?
- Anonyymi00031
Muistat vaan ettei ole mitään. Yritin mut en enää.
- Anonyymi00033
Tuskin minulle kun ei voi sanoa ettei olisi
- Anonyymi00032
Heh, kirjoittelen aina sääntöjen vastaisia viestejä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4044863Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit4813023Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292601Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1932542Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2312539"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –711654Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5951537Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4781362Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki161344Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v421080