Yrittänyt vaikka IRL et lopulta uskaltanut
Olet sinä kyllä
26
445
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä olisi pitänyt tehdä?
- Anonyymi00002
Ei sillä ole väliä. Mulla on nyt muita ongelmia. Parempi keskittyä niihin.
- Anonyymi00019
Ehkä se vähän niin kuin näkyi sinusta, että ongelmia on tulossa.
- Anonyymi00003
Ehkä siinä oli kyse toisen asettamien rajojen kunnioittamisesta.
- Anonyymi00017
Niin ainakin olisi pitänyt olla!
- Anonyymi00004
Näytti niin pahalta lopulta.
- Anonyymi00005
Olisin uskaltanut, jos olisi ollut selkeää ja hän ei olisi panikoinut tjs.
- Anonyymi00011
En tiedä.
- Anonyymi00006
Yhteyttä vaan ottamaan, vain sillä saa selvyyden.
- Anonyymi00007
Ei kiinnosta, jos ensimmäinen kysymys on elimen koko, menee tapaus lorttoluokkaan.
- Anonyymi00009
Kysyikö ihan irl? Mulle lähinnä haluttiin kertoa epävirallista kautta että on muuten iso
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kysyikö ihan irl? Mulle lähinnä haluttiin kertoa epävirallista kautta että on muuten iso
🙄 on kyllä ihan oma sivistymätön ihmisryhmänsä nämä koostakeskustelijat.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos kysymyksessä on 170cm blondi M ja pienempi blondi N, kaupunkina Rovaniemi. Toivottavasti nyt Se suuri koko ei ole ongelma, koska rakkaus sinuun on paljon suurempaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
🙄 on kyllä ihan oma sivistymätön ihmisryhmänsä nämä koostakeskustelijat.
olen täysin samaa mieltä
- Anonyymi00012
En lopulta tahtonut irl!
Kun ilmeni yksityiskohtia mistä en pidä.
Jotka osuu pahassa kulmassa asioihin muuttaen ne aivan muuksi mistä hänessä miehessä pidin ja pidän.
Mielipiteeni muuttuikin viime hetkillä
asioiden oikean maailman ja käytännön kuvakulman tarkastelun myötä.
Haavemaailma ja todellisuus eivät kohdanneet tarpeeksi.
Eivätkä vastanneet odotuksia.
Joten poistuin yrittämästä yhtään lisää
Anteeksi.
Naiselta miehelle- Anonyymi00016
Mitään anteeksipyytelyjä et ole velkaa. Ymmärrät myöhemmin miksi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitään anteeksipyytelyjä et ole velkaa. Ymmärrät myöhemmin miksi.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00024
Tämä voisi olla myös minulta.
Naiselta - Anonyymi00026
En sitten kirjoittanut tätä kryptistä valaistumistekstiä. Ei ole ilmennyt mitään, miksi en olisi halunnut lähellesi.
- Anonyymi00013
Tämä oli varmaan kehu? 🤩
- Anonyymi00015
Kuka yrittäny mitä eipä multa ainakaan uskallusta puutu näytäppä mulle yksikin toinen joka kehtaa/uskaltaa julkisesti sanoa vasten kasvoja toiselle tämän omat ajatuksensa miksi sen takia on musta turha soittaa poliisille ne tuntee mut ja siksi toisekseen se ei ole rikos mä vain sanon yleensä ääneen ne ajatukset joita toinen ei kehtaa edes itse itselleen myöntää ajattelevansa miksi niillä lasten hyväksikäyttäjillä varmintapa saada turpaansa kenties jopa varmintapa päästä hengestään kun uskaltautuvat sanomaan kaverilleen fantasioivansa tämän tyttärestä tai lapsenlapsesta kuulemma kun edes ajatuksesta ei ole kuin yksi känni toteutukseen
- Anonyymi00020
Ja Sinä olet Ei, kuin hahmo James-007 -elokuvasta 007 ja Dr. Njej
- Anonyymi00022
Mä ole koskaan yrittäny yhtään mitään jos jotain päätän teen enkä yritä
- Anonyymi00023
Missä muualla voi muka yrittää kuin IRL? Siellä minä olen ainoastaan joskus yrittänyt. En enää.
Naiselta - Anonyymi00025
Olisit selvittänyt asian perinpohjaisesti ennemmin, etkä lähtenyt vain huithapellen juoksemaan yhden kauniin kommentin jälkeen. Silloin hän olisi tullut ja asiat olisivat toisin.
- Anonyymi00027
😭😭😭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771612Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031611Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869