Auton mukana tuli vielä juuri ja juuri lailliset kesärenkaat.
Löysin netin syövereistä uuden Nokilaisen setin DOT 1319 puoleen hintaan,
Koko 0n entisten 245 sijaan 235
Uskallanko ostaa??
Kesärengasaika
5
135
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Miten kukaan toinen voi tietää sinun uskalluksesi tasosta mitään?
Riippuu tietenkin paljon siitä kuinka paljon ajat, eli kauanko renkaat kestää sinun käytössäsi. - Anonyymi00002
Mitä järkeä on maksaa 7 vuotta vanhoista puolta hintaa.
- Anonyymi00003
no kunuudet on 10o% kalliimmat.
- Anonyymi00005
Kannattta muista ja huomoida myös se, että renkaissa on "parasta" ennen päivä.
"Renkaalle on vaikea määrittää mitään tiettyä maksimikäyttöikää, koska renkaan kuluminen ja ikääntyminen riippuvat monista eri tekijöistä. Kansainvälisen käytännön mukaisesti renkaan käyttöiäksi suositellaan enintään 6 vuotta, mutta yleensä renkaat kuluvat loppuun huomattavasti sitä nopeammin."
- Anonyymi00004
Et uskalla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556