En mä sulle mitään ikävää kirjoita. En edes ikäviä ajattele. Koko ajan tiesin, että todennäköisyys ei ole sen puolella, että meidän välille tulisi mitään. Siksi en myöskään uskaltanut heittäytyä. Siitä huolimatta, että varoin, mun sydän on vähän rikki, mutta kyllä se siitä. Se tarvii vähän aikaa. Kaikki on silti hyvin meidän välillä, ainakin mun puolelta.
n->m
Sydän otti osumaa
10
683
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaunis, mutta surullinen viesti. Harmi, ettei teillä tullut mitään, jos tunteita kuitenkin oli ja molemmat vapaita ja suhtkoht normaaleja ihmisiä. No, noinkin on hyvä, jos niin päättää. (sivusta)
- Anonyymi00002
No ei olla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ei olla.
Mitä noista ette ole?
Normaaleita, vapaita vai tuntevia?
- Anonyymi00003
Oletko nainen miettinyt sitä, mitä siitä olisi voinut tulla jos olisit vain heittäytynyt? Siinä olisi käynyt ihan hyvin, vaikket sitä usko. m>n
- Anonyymi00005
Luulisin, että ohi. Mielestäni heittäydyin mahdollisuuksien rajoissa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sä et oo aloittaja.
Mä olen, enkä mä vastannut tähän. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sä et oo aloittaja.
- Anonyymi00009
en mä viittiny olit niin vttumainen vedin mielummi käteen
- Anonyymi00004
Voimia sinne, samaistun.
- Anonyymi00010
ole vähemmän vttumainen jatkossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1062921Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1522072IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl632032- 1061745
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al341704Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t281574- 1441359
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161123kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!211079Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa2581036