Ihan h*lvetin kiinnostunut H-naisesta.
Joku on selvästi
11
248
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kukaan ei tykkää siitä!
- Anonyymi00002UUSI
Ei näytä siltä.
- Anonyymi00003UUSI
Monta vuotta sä sitä hoota oot täältä etsinyt??
- Anonyymi00004UUSI
Et sä sitä ikinä löydä!!
- Anonyymi00005UUSI
apauttiarallaa vuodesta 2009
- Anonyymi00008UUSI
Tuu tänne sanoon niin vedän pataan!
- Anonyymi00009UUSI
Oliko ap: sääntöjen vastaiset nimet 😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00011UUSI
hmm... H-naisia on paljon, joten on myös useita kiinnostuneita vai onko vain yksi kiinnostunut, mitäpä luulet?
- Anonyymi00013UUSI
Tuskin haluaa löytää ketään heistä, koska olisi jo löytänyt jos olisi halunnut löytää?
- Anonyymi00012UUSI
Ei se nyt niin ihmeellistä oo. Et tarvii oma aloitus aiheesta. Aina niitä kiinnostuneita ollut 🫣😅
- Anonyymi00014UUSI
Niitä löytynee moniakin onnistuin yhden myymään monellekin kun jätin kertomatta paljon en tiedä kelpuutikko niistä yhtäkään ei kuulu minulle ei ollu mulle mielekäs en tee naisella mitään jolla on narsistiset tavat ei sovellu minun lapselle äidiksi joutusin liikaa jännittämään ettei lapsi tapa äitiään olen sen jo kertaalleen käyny läpi ei huvita toistaa samoja virheitä jollein nösölle täydellinen äiti lapselle ehkä mu kannattaa varoa ettei tule nyrkistä jos et tee just niin kuin hän haluaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910