Noita sairaita stalkkereita. 🙄
Kunpa minussa ei kiehtoisi mikään
17
270
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ne on kyllä sairaita päästään.
- Anonyymi00002UUSI
Hyppää kaivoon ja älä tuu takas!
- Anonyymi00003UUSI
Stalkkeri puhuu 🙄
- Anonyymi00004UUSI
Ja mikä saa sut luulemaan, että kyse olis kiehtomisesta?
- Anonyymi00005UUSI
Mistä siinä on kyse? Mua kiinnostaa. Sivusta.
- Anonyymi00006UUSI
Kerro jo! Mistä on kyse stalkkaamisessa?
- Anonyymi00007UUSI
Älä tee niille materiaalia mitä voi seurata.
Vaan ihan muuta missä et näy.
Siihen loppuu äkkiä koko stalkkas
Jos kuvaatkin sun harrastusta tai lemmikkiä . Tai sisusta tai tavaroita vain .
Ilman että sä itse näyt mitä stalkit etsii!
Kuva kulmanvaihdos minöstö ja selfiestö muuksi niin loppuu touhu äkkiä! - Anonyymi00008UUSI
Oot mennyt ärsyttämään väärää henkilöä ja se on puhunut susta valheita verikoirilleen, koska voi. Nyt sulla on sitten lauma maksettuja seuraajia perässä, jotka ei tajua et niitäkin kusetetaan. Lisäksi sulla on lähipiirissä rikollisia. Tietäjä.
- Anonyymi00010UUSI
Ooks itämaasta?
- Anonyymi00014UUSI
En oo alottaja, mut kommenttis sopii moneen.
Lisäks syitä voi olla yhtä monta ku stalkkujakin; yks vihaa, toinen "rakastaa', raha, kateus, uteliaisuus, jne. jne. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ooks itämaasta?
hauska 🤣
- Anonyymi00009UUSI
Älä muuta virka!!
- Anonyymi00011UUSI
Juuei, eikä varsinkaan kiihota.. näät sen peilistä.
- Anonyymi00012UUSI
Onko sulla paha olla?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko sulla paha olla?
Ei tarvi rumemmista kiinnostua.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei tarvi rumemmista kiinnostua.
Miksi kirjoitat niille täällä?
Niin
- Anonyymi00017UUSI
me voi ottaa vaikka miljoonaa kuvaa, silti niillä ei ole mitään,
ne voi minun puolesta vaikka printata yhden kuvan ja sulloa sen.. 😵💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910