Pohjois-Karjalan pelastuslaitos kertoo tiedotteessaan, että jää oli erittäin heikkoa, vaikka sitä oli noin 20 senttimetriä. https://www.lieksanlehti.fi/paikalliset/9320658
Taitaa olla jäätielläkin ajelut ajeltu tältä keväältä.
Kalastajien peräkärry vajosi jäihin Pielisellä
13
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
No nyt jäivät Lieksalaiset ilman kalua.
- Anonyymi00002
Ahvenat ja muut kala kaverit siellä pohjassa ottavat peräkärrin uudeksi kutupaikaksi 🤠
- Anonyymi00004
Ja ulkopaikkakuntalaiset nauravat lieksalaisille, ei mulla muuta MOI.
- Anonyymi00006
Ponssejen sekaan mahtuu yksi peräkärry
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja ulkopaikkakuntalaiset nauravat lieksalaisille, ei mulla muuta MOI.
Lieksalaiset ei hukkunut, kuten etrlän pölvästit tekee. MOI 😁
- Anonyymi00003
Työttömien peräkärri missä uhkeita pimuja? 🤔
- Anonyymi00007
Lieksanpojat ei välitä eikä valita jos uhkeat pimutkin upposi siinä samalla, mutta kun peräkärri! 😱Perämiesten peräkärri! Se on hirvittävän järkyttävä tapahtuma!😭
- Anonyymi00008
Painava on ollut kärri, kun forecan jäänmittaaja sanoo 40 cm olevan jäätä.
- Anonyymi00010
Lieksalaisilla on niin painavaa asiaa ettei sitä heikot alustat kestä.
- Anonyymi00011
Täys lasti pirccaa painaa rutosti!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Täys lasti pirccaa painaa rutosti!
Eipä ole asiaa ettei olisi vaningoniloa? Trump sanoi myös kun se muuan äijä kuoli äskettäin, joka tutki Trumpin rikokisa,,, että hyvä kun kuoli, olen iloinen. Saamaa voitaneen sanoa, kunhan Trump keikahtaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eipä ole asiaa ettei olisi vaningoniloa? Trump sanoi myös kun se muuan äijä kuoli äskettäin, joka tutki Trumpin rikokisa,,, että hyvä kun kuoli, olen iloinen. Saamaa voitaneen sanoa, kunhan Trump keikahtaa.
Uuno Turhapuro odotti yhtä tyhjä tyhjänpotkaisua jotta appiukon rahoista pääsisi nauttimaan nyt koko maailma odottaa kahta tyhjän potkaisua Trumppi ja Putler
- Anonyymi00014
Potkaisin kelan pimua 🙋🏼
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633291Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371028
- 81974
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61788Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86736Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626