Tieteen tekijät ovat persujen someraivon ja vihapuheen kohteena
Tutkijat joutuvat vihapuheen kohteeksi monesti tutkimuskohteensa vuoksi. Vihapalautetta kohdistuu esimerkiksi maahanmuutto-, rasismi- ja naistutkimusta tekeviin tutkijoihin sekä seksuaalisisten vähemmistöjen tutkijoihin.
Persu ei arvosta tiedettä, persu uskoo horoskooppeihin
26
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
YLE Areenassa oli ohjelma persujen someraivosta ja vihapuheesta
https://areena.yle.fi/1-50041426- Anonyymi00027
Tähtitiede on hyvä ja horoskooppi huuhaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nostradamus ei ollut astrologi vaan astronomi (tähtitiede).
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Persu ei usko tieteeseen.
- Anonyymi00002
Äärioikeiston terrorismin kohteena mm. sisäministeri
https://yle.fi/a/74-20038099 - Anonyymi00004
Vielä vakavampaa on asiantuntjoitten vähättely päätöksenteossa.
Asiantuntijoita hallitus kuuntelee vain jos se sattuu olemaan
hallituksen "jees-mies". Muitten asiantuntijoitten yli hallitus kävelee.- Anonyymi00007
Hallitusta on monesti moitittu huonosta lakienvalmistelusta.
EI seurannaisvaikutuksista eikä asiantuntijoitten lausunnoista välitetä. - Anonyymi00016
No jos asiantuntija sanoo,että mies voi synnyttää ja sukupuolen voi vaihtaa,niin tälläisiä tieteenvastaisia höpöjuttuja ei pidäkkään mitenkään uskoa
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
No jos asiantuntija sanoo,että mies voi synnyttää ja sukupuolen voi vaihtaa,niin tälläisiä tieteenvastaisia höpöjuttuja ei pidäkkään mitenkään uskoa
Kuka asiantuntija on väittänyt tuollaista?
- Anonyymi00005
Oot sitten pari vuotta vanhoja juttuja tähän vetaissut. Tuoreemmmat jutut oletkin jo moneen kertaan aloittanut.
- Anonyymi00006
PS:n kannattajia on tutkittu
https://vastapaino.fi/sivu/tuote/mika-perussuomalaisia-vaivaa-/3856979
Ei ole hihasta tempaistu esimerkiksi se, että persu uskoo eniten horoskooppeihin.
Persun perustelu horoskoopin luotettavuudelle on se, ettei horosokooppeja
laadi mikään epäluotettava instituutti. (ne vedetään hatusta ... se tekee
ne luotettaviksi :D- Anonyymi00008
Tuo kirja pitää lainata kirjastosta jos siellä on. Kuulosta hauskalta kirjalta.
- Anonyymi00011
En ole persu mut uskon esim horoskooppeihin, vaihtoehtotieteisiin(kansanparannus esim) ja uskon henkimaailmaan(kokemusta on koko ajan 24/7 eikä se ole ongelma minulle kun eräs lähimmäinen joka kuoli tässä fyysisessä maailmassa siirtyi toiselle tasolle henkimaailnmaan ja on koko ajan läsnä mun kanssa).
Mun syntymämerkki on härkä(13.5). Nouseva merkkini on neitsyt(ilmankos olenkin niin tarkka esim) ja kuumerkkini kauris. Kaikki 3 päämerkkiäni on maamerkkejä eli olen aika tasainen ja tarkka tapaus (tunnepuolen ilmaisu voi olla niukkaa välillä) mut äitini syntymerkistä(jousimies) oon saanut spontaaniutta ja suoruutta hieman.
Uskon myös ennustajiin mutta en usko kaikkiin ennustajiin koska niissäkin on harhauttajia eli valehtelijoita tai ei niin päteviä kuten kaikissa muissakin ammateissa jotkut on parempia ammateissaan kuin toiset.- Anonyymi00012
Äitini syntymerkistä jousimiehestä oon saanut myös hieman tulisuutta luonteeseeni =)
Isäni syntymerkki on rapu ja hänen koko kartta on vaaka-rapu painotteinen.
;Mun oma kartta siis 3 päämerkkiä kaikki maamerkkejä ja mun kartalla aika paljon myös vaakaa eli vaaka on ilmamerkki ja vaaka on tasapainon ja rauhallisuuden merkki ja joskus vaakoja luullaan tunnekylmiksi kun tunnepuolen ilmaisu on niukkaa mutta vaakoilla kuitenkin tunteita paljon pään sisällä (ei näy ulospäin).
- Anonyymi00013
Sossu yritysjohtajana on samanlainen kuin sossupuolue puoluekentässä.
Asiakkaiden tai kannattajien saaminen perustuu kilpailijoiden mustamaalaamiseen, koska kestokyky vapaaseen, rehelliseen markkinatalouteen tai politiikkaan ei riitä.- Anonyymi00015
Tradekan sosdemjohto on juuri mustamaalajien kärkeä
EKA- kansa - punapääomaan johto oli alkoholisteja jotka tuhosivat kaiken
myös sundequistin perheen STS-pankin
- Anonyymi00018
Rahmamin aikana on kuitengin rahan käyttö ja synittömän lihan syönti sallitua
milloin sitä muuten ihminen elää jos ei enään olenkaan syö edes rahmanin aikana
tukevasti - Anonyymi00019
Olen vasemmistopersu, enkä usko horoskooppeihin.
- Anonyymi00020
Et ole. persu on nazi.
- Anonyymi00021
Oikeistopopulistit kuten PS yrittävät tuhota ihmisten luottamuksen
tieteeseen ja yleensäkin instituutioihin.
Kun Tynkkynen sai ensimmäisen tuomionsa Purra väitti, että oikeuslaitos
on erehtynyt, tuomio on väärä.
Kun Tynkkynen sai kolmannen tuomionsa Purran julisti taas, että oikeuslaitos
on erehtynyt - taas !
Kolmannen kerran ? - Anonyymi00023
Haluaisiko PS tehdä "orbanit", vaihtaa mieleisemmät tuomarit ?
Onneksi se ei ole Suomessa mahdollista. - Anonyymi00024
Oikeistopopulistien keskeinen keino on avainhenkilöitten vaihtaminen "omiin".
- Anonyymi00025
PS haluaa alistaa median, tieteen ja kulttuurin toimijoita vahvempaan
poliittiseen kontrolliin. Keinoina käytetää mm. määrärahojen leikkaamista
ja avainhenkilöitten vaihtamista.
Pari PS:n palkkaamisyritystä on jo tyrmätty. - Anonyymi00026
Persu arvostaa vain sitä mitä pienillä aivoillaan voi vähän ymmärtää.
- Anonyymi00030
Eräs toimittaja kertoi elämänkerrassaan, että viikkohoroskoopit
lehteen nostetaan kirjaimellisesti hatusta, siis arpomalla.
Niitä ei tee astrologi, joka sekin on humpuukia. - Anonyymi00031
Moni pertsukko palstalla uskoo että tyyppi on bsykoloki jos sillä on horoskooppi
kaulassa ja valkonen takki vielä pää osassa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2412761- 1011154
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231131Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 59917
- 63851
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238835- 130830