Että rakastuit minuun niin palavasti?
Mikähän siinä oli
51
790
Vastaukset
- Anonyymi00001
Amor ampui nuolensa. Pakara on vieläkin kipeä!
- Anonyymi00009
Yleensä se ampuu nuolensa kyllä sydämeen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yleensä se ampuu nuolensa kyllä sydämeen.
Pierusydän oli sen yhden naisen nimi siinä luolamies-komediassa.
- Anonyymi00002
Ai suhun joku rakastunut? Kuka on niin sekasin??
- Anonyymi00003
Seksikkyys, eroottisuus, kokonaisuus. Naisessa ihanassa.
- Anonyymi00004
Hanki silmälasit!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hanki silmälasit!
Et ole hän siinä tapauksessa.
- Anonyymi00006
Kumpihan se ensin rakastui?
- Anonyymi00007
Ei sua kukaan rakasta....
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei sua kukaan rakasta....
Mene hoitoon hullu.
- Anonyymi00008
Varmaan ihan yhtä helppoa selittää ja ymmärtää kuin hänenkin. Niin vain tapahtui.
- Anonyymi00010
jaa a kuule.
- Anonyymi00011
En koskaan ole kuvitellut, että joku olisi minuun palavasti rakastunut. En edes osaa kuvitella miltä se tuntuisi.
- Anonyymi00012
Kyllähän siinä menee sekaisin, kun toinen on maailman ihanin.
- Anonyymi00029
Kuka on maailman ihanin?
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuka on maailman ihanin?
Sain häneltä pakit, joten sillä ei ole väliä.
- Anonyymi00013
Ihastun melko helposti, mutta siihen se sitten jää. Olen yhden miehen nainen 😀
- Anonyymi00014
Herkkyys? Tuo ujon heikko kohta mihin ujo rakastuu palavasti.
- Anonyymi00015
Häpeän sitä ujoutta
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Häpeän sitä ujoutta
Älä häpeä ujouttasi. Ujous on hieno piirre. Sivusta
- Anonyymi00022
Minulla se ei ole noin! Tärkein asia on miehen ikä. koska pidän joko suunnilleen itseni ikäisistä, tai jonkin verran minua vanhemmista miehistä. Isäni oli äitiäni kuusi vuotta vanhempi, lasteni isä oli minua kuusi vuotta vanhempi ja siskoni mies oli siskoani kuusi vuotta vanhempi!
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Älä häpeä ujouttasi. Ujous on hieno piirre. Sivusta
Se korostui sinun takia
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Se korostui sinun takia
Syytät toista?
- Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minulla se ei ole noin! Tärkein asia on miehen ikä. koska pidän joko suunnilleen itseni ikäisistä, tai jonkin verran minua vanhemmista miehistä. Isäni oli äitiäni kuusi vuotta vanhempi, lasteni isä oli minua kuusi vuotta vanhempi ja siskoni mies oli siskoani kuusi vuotta vanhempi!
Siitähän tulee pedon luku 666. Ilmankos projekti meni pieleen.
- Anonyymi00016
Olisin halunnut olla sinussa kiinni 24/7. Ehkä et kestänyt hullaantumistani. Kerran luulin että pääsin yli, mutta ei kun siinä oli vaan niin paljon kaikkea muuta touhua. Tuntui elämältä. Mutta tietysti siitäkin totuus jossain kohtaa paljastui. Et voi tietää keitä uudet kaverit ovat.
- Anonyymi00020
viimesinä vuosina vihasin itkin koko toisen raskauden kun olin niin hajalla jo
- Anonyymi00026
sinulla on siis lapsiankin..
- Anonyymi00021
Koska olet unelmieni mies. Miksi et usko!?
- Anonyymi00036
Vaikea uskoa, mutta jo kerran olet sitä mieltä, niin jees mikä etten olis! m>n
- Anonyymi00023
Se meni yhtä äkkiä kuin tulikin.
- Anonyymi00024
Olen "huomannut" sut jo toistakymmentä vuotta.Joitakin vuosia sitten katsoit mua ajaessasi ohi autolla.Ei muuta tarvittu.. tai ehkä vähän mukavaa juttelua.
- Anonyymi00027
En tiedä. Ehkä myös se kun kilpailu hänestä ( huomiosta) on kova mielestäni ja saatavuuden puute luo kysyntää.
Tai romanttisemmin: hän on vain niin ihana.- Anonyymi00031
Kuka on ihana?
- Anonyymi00028
Joissakin naisissa vaan on sellaista tunteisiin vahvasti vetoavaa, kauniit silmät, ihanan leikkisä ja ystävällinen luonne sekä rakkauden avoin sydän.
- Anonyymi00033
Hyvä pyrstö
- Anonyymi00035
Mä rakastuin, koska kaipaan rakkautta ja koska näin hänessä sen saman kaipuun. Rakastuin myös siksi, että tajusin, millainen mies hän on ja kuinka hyvin me sovittaisiin yhteen.
- Anonyymi00037
Niinpä. Joskus sen tajuaa vasta jälkeenpäin. Kun on jo vähän myöhäistä.
- Anonyymi00038
Koska oot toinen puoliskoni🔥💫🔥
- Anonyymi00039
Vaikeahan sitä on ymmärtää. Oishan se ollut kiva jos tunteelleen olisi saanut vastakaikua.
- Anonyymi00040
Katsoin niitä kuvia minkäs teet.
- Anonyymi00041
Rakastuin mieheen heti. Hän on kuin minä, samat arvot ja paljon yhteistä mielenkiintoa, sit tietyt asiat täysin vastakohtia. Mä en oo esim koskaan halunnut lapsia ja hän niitä on sitten senkin edestä tehnyt. Ne ei oo mulle onhelma, mut toki sydän särkyi kun kuulin silloin et taas uus tulos ja jonkun toisen kaa ku ne muut. Mä tarvin itsenäisyyttä ja vapautta, eli haluun olla välil yksin, mut haluaisin tavata hämet USEIN ja jos ois kysyny, oisin pyrkinyt muuttaa lähemmäs. Mut pelkkään seksiin must ei oo, haluun sen rakkaudenkin ja siitä tehdä sopimis jos nikn joskus läy, mutta ei näillä näkymin ku kohta 5 vuotta mennyt. xD Mulle rakkaus, etenkin tällainen näin iso rakkaus, jossa tuntee Jumalan rakkaudenkin (en ole aina uskonut) tarkoittaa sitä et me tehdään sitä vaan sit sen täydellisen parin kaa keskenään kun on aikaa kojdata ja viettää aikaa. Oon hieman erilainen, joten ymmärrän kyl häntä, mutta jos sen takia ei voi sydäntään vapauttaa, niin rakkaus on vangittuna (hänellä) ja varmaan hänen omasta tahdostaan, kun yrittää väkisin et kyl pystyy jatkaa muuta elämää, mut ei pysty ilman et oon aina mielessä. Tän tietää vain AIDOT peilisielut, ja itse uskon että heidän kuuluisi olla yhdessä tai muuten edes elämäntehtävää ei voi aloittaa ja se velvollisuus muuttaisi maailmaa, paremmaksi kaikille. <3
Kelpaisin hänelle seksiin, tiedän et rakastsa kyl mua ja vissiin eniten maailmas romanttises mieles kuolemaan asti, ja sama itellä. Mutta hän pelkää kuulemma? Ei kerro mitään ja miksi, mut et kaipaa ja rakastaa... Ei olla väleis nyt. Silti joka päivä haaveilen et oltais viel me ja ihan tässä elämässä. :) <3 from S to S
Sori jos sua satuttaa mun rakkaus tai jos luulet että tekoni osoittaa sitä vastaan, niin ajattele mitä muuta voin köyhänä seksiaddiktina, jolla ei ole mahdollisuutta normi työelämään ku pilasin asiani nuoruuden vastoinkäymisten takia ja tääkään ei onnistu enää en tiedä miks! Ja se lisää ikävää ja välil vihaa sua kohtaas, mut rakastan sit aina yhä enemmän kun oon koittanut vihata hetken, kun ei mennytkään mun halujen mukaan asiat. :)
Kuuluisin oikeesti eläkkeelle mut se hylättiin 4 x noin 20 vuotiaana... Tiedän et se on väärin enkä tätä halua (se mitä joudun tekee), mutta kun demiseksuaalina helpolla en rakastu ja nyt en edes voi kun sut silloin tapasin ja mut lumosit täysin, niin mul ois kyl ihan eri unelmat mitä tahtosin täs elämäs. Lisäks toivon että Jumala antaa anteeksi. Oon kuitenkin tehnyt parannuksen 5 v sit, mut oon eksyksissä nyt. Sain sentään ystävän kanssa riidan sovittua eilen ja se tuntuu hyvältä. Pyysin kunnol anteeksi ja sain. Kyllä minä virheeni aina tunnustan jos rikon jotain vastaan.
Sydämeni tunnetilassa kirjoittaen,
-sivuongelma- - Anonyymi00042
Ehkä se oli se rohkeus tai jokin avoimuus? Jokainen tarvitsee joskus toista ihmistä lähelleen, sitä joka kuuntelee huonommatkin tarinat, istuu vieressä ja antaa pitää kädestä. Kosketuksessa on paljon voimaa silloin kun sydän on yksinäinen.
Istuin ja pidin kädestä.
Sinä olit siinä, minä tässä.
Hetken olimme yhtä,
maailman ääniä kuuntelematta. - Anonyymi00043
se että n*ssin sua ei kertonu mitään rakkaudest
- Anonyymi00044
No ei niin mutta kaikki muu olikin valetta ei se muuta asiaa
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
No ei niin mutta kaikki muu olikin valetta ei se muuta asiaa
kaikki oli pelkkää leikkiä ei tietoakaan mistään todellisesta
- Anonyymi00046
Hölmöt silmät...
- Anonyymi00047
Ja ne räpytteli?
- Anonyymi00048
pallot?
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ja ne räpytteli?
Kaihoisat koiranpentusilmät joista ei oikeen ota selvää että tuleeko itku vai aivastus 😉
Ihan positiivisessa mielessä.
Härreguuuud mietitään nyt tätäkin että kenestä puhun... Mitä varmasti teettekin.
- Anonyymi00050
ehkä se oli vain himotusta
- Anonyymi00051
Oliko mies aötavastaaja vai tuliko liian myöhään / aikaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869