Kaikki ihmiset syntyvät ja tuntevat Jumalan, mutta se miten tiedolla lapsia opetetaan saa monet kadottamaan ymmärryksen Jumalasta. Siksi tutkin vanhimpia Raamatun tekstejä ja käännän työkaluilla hepreaa ja kreikkaa. Sana kerrallaan että varmasti ymmärrän sen olevan Jumalasta. Ja olen kyllä järkyttynyt maailman yhteisöistä, kuten näistä yhteisöistä jotka kirkoiksi itseään kutsuvat. Kuten Israelin valtio on naamioitunut Israelin nimeen, joka raamatussa annettiin Jaakobille, eli ihmiselle.
Se on väärin että Raamattua monet käyttävät toisten ihmisten hallitsemiseen, pelotteluun ja jopa tappamiseen, vaikka jokainen joka lukee Raamatun niin ymmärtää ettei ole toista Jumalaa kuin Elävä Jumala. Kukaan ihminen ei siis voi toiselle sanoa, että tee sitä tai tee tätä, koska kaikki ovat vastuussa vain Jumalalle.
Voimme tehdä asialle jotain.
Aattele rakas vaimoni!
8
135
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minä en ole kenenkään vaimo! Enkä halua ollakaan koskaan! Lopettakaa se paljon nuoremman tyrkyttäminen!
- Anonyymi00002UUSI
En pidä hänestä, enkä tule koskaan pitämäänkään! Haluan vain korvaukset ja etsin vain ikäistäni ystävää! Teen rikosilmoituksen, jos hän vielä kerrankin lähestyy minua! Menetin elämäni ihanimman työpaikan hänen takiaan ja sitä en anna koskaan anteeksi!
- Anonyymi00003UUSI
Mitä sille voi tehdä?
- Anonyymi00005UUSI
Evankeliumia täytyy ilmeisesti jatkaa yhtenäisesti, neljälle eri ymmärrykselle. Tieteellisesti, tunteellisesti, käytännöllisesti ja tahdon voimaisesti. Niinkuin Paavali kirjoitti Kristuksen teoista ja sanoista ihmisille, että ymmärrys lisääntyisi.
- Anonyymi00004UUSI
Voi ihanaa Akseli!
- Anonyymi00006UUSI
Oon T, en akseli.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oon T, en akseli.
Ai, ootko se tunnettu T-gaymies.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai, ootko se tunnettu T-gaymies.
Heh, en oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67926
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895