Nautin suuseksin antamisesta ja siitä, kun kumppanilta tulee.. I Love it
Antamisen nautinto
11
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Porsas röh röh
- Anonyymi00002
Ei tämä ole porsasten hommaa. Tämä on normaalia naisen ja miehen välistä nautintoa. Eli terveiden ihmisten seksuaalisuuden tarpeiden tyydyttämistä ja yhteenkuuluvuuden vahvistamista sekä sitoutumista. Ihanaa..
- Anonyymi00003
Tuo porsas se jaksaa röhkii. Mees takas karisnaas mitäs edes tuli sieltä tänne röhkii.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuo porsas se jaksaa röhkii. Mees takas karisnaas mitäs edes tuli sieltä tänne röhkii.
Sää mää ja bää se vaan röhkii buaahaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sää mää ja bää se vaan röhkii buaahaa
Hähähää sää mää ja bää mitäs röhkit buaahaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hähähää sää mää ja bää mitäs röhkit buaahaa.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00005
Suihinottoon koukkuun jäämisestä varoituksen sana. On kuin huumetta, jota on pakko saada ja mielessä pyörii vain saada suihinotto. Kokemusta on. Ottaa täysin hallintaan. T. Koukuttunut mies
- Anonyymi00008
Porsas röh röh
- Anonyymi00009UUSI
No minulla päinvastoin. On tarve antaa sitä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos oot nainen, oot nainen minun makuuni 😉
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Otatko useinkin suihin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1203521EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202527Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141965Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491792Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521177Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu67997Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18885- 109879
Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p26811Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty71767