todella ihmetellyt, että onko häirikkö joko todella itsepäinen, tai ymmärtämätön sille mitä ei saa tehdä ja mitä voi tehdä! Pakkomielteinen käyttäytyminen ei ole kenenkään mielestä hyvä asia ja jos ei tunne toisen luonnetta ja tapoja toimia, tulee sellainen tunne, ettei uskalla sanoa yhtään mitään, koska ei tiedä sitä miten hän toimii, kun saa kielteisen vastauksen! Ja hänen totaalisen hiljaisuutensa voi käsittää monella tavalla!
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Saitko kielteisen vastauksen joltakin?
- Anonyymi00002
En, koska en etsi ketään elämääni! On vain yksi ikäryhmä jonka ikäisen kanssa voisin olla ystävä, mutta nyt en jaksa tutustua keneenkään moneen vuoteen! Olen liian rikki, jotta jaksaisin tutustua keneenkään! Haluan vain korvaukset!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En, koska en etsi ketään elämääni! On vain yksi ikäryhmä jonka ikäisen kanssa voisin olla ystävä, mutta nyt en jaksa tutustua keneenkään moneen vuoteen! Olen liian rikki, jotta jaksaisin tutustua keneenkään! Haluan vain korvaukset!
Ilman korvauksia menetän elämänhaluni lopullisesti!
- Anonyymi00006
Kyllä, miehelle antoi varmaankin kielteisen vastauksen mm puolustusvoimat. Oliko muuta muru
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sama en jaksa puhuttaa niinku ketää enääN
- Anonyymi00004
Ymmärtämätön.
- Anonyymi00009
Niin taidat olla joo.
- Anonyymi00005
Kiusaaminen lähtee ihan samasta syystä kuin parin vuoden ikäisellä "vauvalla". Vauvan mielestä lelu kuuluu sille vaikka se ei oikeasti kuulu. Siis halutaan puuttua toisen elämään voimakkaasti ja omasta mielestä on oikeus puuttua toisen ihmisen elämään kysymättä ja oikeasti puuttua pahimmillaan jopa ihan irl, joka voi aiheuttaa paljon pahaa usein viattomalla ja tuntemattomalle ihmiselle. Tietenkin kyse on aina rikokseen viittaava ja vastaava asia aina kun asioita tehdään ilman kohteen suostumusta ja väkisin.
- Anonyymi00010
No älä aloittajaäijä muuta sano toisen elämän vaikuttajia larppaaville tolloille esim mm. T
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
No älä aloittajaäijä muuta sano toisen elämän vaikuttajia larppaaville tolloille esim mm. T
En ole tehnyt yhtään aloitusta ainakaan vuoteen tai pitemmältä ajalta, en edes muista ja olen kyllä mies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56502
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427