Rakkauden eteen mutta rajansa siinäkin mitä tekee ja miten, nyt saattoi mennä vähän liian pitkälle☹️ ehkä yritit näyttää että olit tosissasi mutta silti oon surullinen..
Saahan sitä taistella
25
581
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se rakkautta ole vaan omistushalua narsismilla. Joku nyt kokee että tuo nainen on hänen omaisuuttaan ja mennyt todella yli toimissaan.
- Anonyymi00002
Niitä taitaa olla useampi ja pari kateellista muuta
- Anonyymi00003
Naiset osaa myös.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naiset osaa myös.
Ei siinä mittakaavassa.
- Anonyymi00007
Mielenkiintoista....
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei siinä mittakaavassa.
Ei tietenkään kun naiset käyttää valehtelua päämääriensä saavuttamisessa
- Anonyymi00004
Liikaa Draamaa. Ainakin itse olen kyllästynyt siihen, että minuna esinnytään ja tunnisteeni poimitaan välittömästi, keskusteluitani jatketaan minuna jatkuvasti enkä edes aina palaa niihin joten sotkijat varmaan onnistuneet monenlaisessa. En voi muuta kuin luottaa siihen, että mies tuntee minut kasvotusten jo niin hyvin, että tietää etten taistele hänestä, en kieroile, en kirjoita koskaan mitään voimakkaasti tunnepitoista, loukkaavaa, perään itkevää, en rakkauspommitusta, en kiusaavaa tai ilkeää sillä en jaksa minkäänlaista draama. En osallistu mihinkään draamaan. Olen kasvotusten sekä täällä asiallinen sillä tunnesäätelyni, mielenterveyteni, itsearvostukseni on kunnossa, ja olen aikuinen ihminen. Oletan, että mies osaa varmasti tunnistaa omasta lähipiiristään heidät joilla on tuollaisia käytösmalleja ja motiiveja ja siten tunnistaa kuka kirjoittaa minuna. En ole parisuhteessa kun en jaksa mitään turhaa draamaa ja oikea tietää tämän.
- Anonyymi00016
Samat sanat. Mitä täällä on sitten tapahtunut?
Tulin vasta palstalle. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Samat sanat. Mitä täällä on sitten tapahtunut?
Tulin vasta palstalle.En tiedä. En ollut varma oletko ominut jotain joten halusin varmistaa ja muistuttaa, että mitä tahansa täältä luetkaan niin sun on hyvä tiedostaa nämä eroavaisuudet. Liitän lisäksi aina mukaan jonkin kahdenkeskeisen tunnisteen. Viimeaikoina olen tehnyt kaksi aloitusta. Se on todella paljon minulta. Vaikka tilanne on hämmentävä. Voit silti halutessasi osallistua projektiimme esim.tänään tai joskus toiste.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
En tiedä. En ollut varma oletko ominut jotain joten halusin varmistaa ja muistuttaa, että mitä tahansa täältä luetkaan niin sun on hyvä tiedostaa nämä eroavaisuudet. Liitän lisäksi aina mukaan jonkin kahdenkeskeisen tunnisteen. Viimeaikoina olen tehnyt kaksi aloitusta. Se on todella paljon minulta. Vaikka tilanne on hämmentävä. Voit silti halutessasi osallistua projektiimme esim.tänään tai joskus toiste.
Voitko kertoa onko siitä jo jonkin aikaa kun olemme nähneet silmätysten vai olemmeko nähneet hiljattain.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voitko kertoa onko siitä jo jonkin aikaa kun olemme nähneet silmätysten vai olemmeko nähneet hiljattain.
23.2.n.klo.10-11
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
En tiedä. En ollut varma oletko ominut jotain joten halusin varmistaa ja muistuttaa, että mitä tahansa täältä luetkaan niin sun on hyvä tiedostaa nämä eroavaisuudet. Liitän lisäksi aina mukaan jonkin kahdenkeskeisen tunnisteen. Viimeaikoina olen tehnyt kaksi aloitusta. Se on todella paljon minulta. Vaikka tilanne on hämmentävä. Voit silti halutessasi osallistua projektiimme esim.tänään tai joskus toiste.
Tiedän. Nappasin tämän senkin takia että asenteeni on se että luotan siihen mitä susta ajattelen. Sivuutan paljon juttuja täällä ja johonkin vastannut. Yhden laitoin piristämään tai jotain kertomaan.
- Anonyymi00006
No miten helvetissä .täällä ketään mitään tunnista,luulet vaan.sua ei täällä ketään tunne eikä tiedä.
- Anonyymi00009
Hämmennystä, ehkä jotain kiinostaa ja jää tänne roikkumaan, että sulla on taas kivaa ja voi taas pelata tekstishakkia ja kuiskaajaa?
- Anonyymi00010
... testishakkia, kuiskaajaa, Nukkekotia, tai sitten ihan vain Kusitornia. 👌
- Anonyymi00011
No kun oon ujo kilttimies, niin join eka 2 päivän aikana 4 litraa Koskenkorvaa, kunnes olin tarpeeksi rohkea kertomaan rakkaudenpaloni sulle. Mutta se alaovi oli lukossa kun oli jo melkein 23 illalla ja päätin, et nyt tai ei ikinä! Otin rappurallin ja rikoin sillä alaoben lasin. Anteeksi myös siitä, että lauloin postiluukustasi rakkauden paloani kuvaavia serenadeja ja lausuin myös kauniita runoja samasta aiheesta. Olitko se sitten sinä joka ne plliisit soitti hakemaan minut ja veivät putkaan. Jos olisin todellinen alfa-adonis, ei tarttis taas itkeä sakkolappu pöydällä surkeuttaan. No ainakin yritin.... Kaipaat kai vain jännämiehiä väkivallan uhka ilmassa ja et tykkää tällaisista tvallisista suomalaosista pyöreäposkisista mkehistä, joilla on siniset silmät ja huono parran kasvu, sekä kun oon vielä kaljuuntumassa. Meidät on tuomittu olemaan ilman rakkautta. Pitää kai ruveta tykkäämäön mkehistä ja yritää edes saada seksiä joltakkn heistä. Mut pitää olla gemiinknen twinkki, eikä mikään pullaposki huonoilla hius- ja partageeneillä.
- Anonyymi00012
Jäi putki pääöle ku paljastuit tollaseksi h*roksi... on se kumma kun ei tavallinen suomalaknen kilttimies kelpaa naisille...
- Anonyymi00013
Voi eiiii...........
Oot käynyt väärässä paikassa vahingossa. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi eiiii...........
Oot käynyt väärässä paikassa vahingossa.Jep. Ei kannata Lähi-Tapiolasta hakee korvauksia, jos vakuutus on ollu Pohjolalla. -sivu
- Anonyymi00015
Väärä osoite
En tiedä missä kävit? - Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jäi putki pääöle ku paljastuit tollaseksi h*roksi... on se kumma kun ei tavallinen suomalaknen kilttimies kelpaa naisille...
Kannattaisi sinunkin siirtyä niihin kiltteihin naisiin. Sivusta huomautan.
- Anonyymi00019
Minusta luojan olisi pitänyt suuressa viisaudessaan luoda mekanismi, jota käyttää miestä vastaan tarvittaessa. Tässä elämässä ja maailmassa nainen on elämää synnyttävä ja ylläpitävä voima. Sensijaan mies keskittyy liian usein vain oman ja muiden elämän tuhoamiseen. Siksipä naisella pitäisi olla valtaa esim. häivyttää mies kuin taikasauvasta olemattomiin. Joku ajattelee että kaikki miehet häiviäisi maapallolta, ei häviäisi ellei taikasauvan käyttäjänä olisi mies.
- Anonyymi00020
Jos Luoja mistään mitään olis osannu ennustaa, ni olis jättäny sunkaltasten syntymät kokonaan tapahtumatta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos Luoja mistään mitään olis osannu ennustaa, ni olis jättäny sunkaltasten syntymät kokonaan tapahtumatta.
No siellä alistava mies menee henkilökohtaisuuksiin kun omat resurssit loppuvat.
- Anonyymi00022
Jatkan tätä vielä. Silloin ihmisten alkuaikoina, miestä tarvittiin puolustamaan naista esim. muita eläimiä ja vaaroja vastaan ja mies hieman voimakkaampana sopi siihen rooliin. Nykyään kun ei ole uhkaavia eläimiä naista uhkaamassa, väkivalta ja uhkaaminen on turhaa, koska siitä joutuu itse vain nykyään vaikeuksiin. En tiedä onko mies geneettisesti muuttunut alkuajoista, mutta luonnon kannalta olisi ollut viisaampaa jos miehetkin kykenesivät luomaan ja rakentamaan tätä maailmaa paremmin kuin nykyään, enkä tarkoita missään materialistisessa mielessä vaan nimenomaan ihmisen ja yhteistyön kannalta, yhteistoimin voimat yhdistäen, asiat olisivat vieläkin paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707