Silloin laiturilla😂
Muistatko vielä
22
378
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saariston Sirkka, muistanhan viel. Kesällä kerran kanssas kun siel ta dai dai rai rai rai rai, a rai rai rai rai rai rai rai!
- Anonyymi00002
Keski-ikäiset muistelevat jotain vanhoja rakastelukeissejä. 🙄
- Anonyymi00003
Ja sä muistelet keski-iässä sitä, kun kirjoittelit palstalla.
- Anonyymi00018
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja sä muistelet keski-iässä sitä, kun kirjoittelit palstalla.
Olen keski-ikäinen.
- Anonyymi00004
yritin ajaa sun yli
- Anonyymi00011
Junalla vai yhteysaluksella? -kumivenepakkolaiset
- Anonyymi00005
Ois varmaan siinä spermat tullu housuun, jos olis suudeltu. Oli tosi voimakkaat feromonit.
- Anonyymi00006
"Silloin laiturilla😂"
Joo, oli aika kylmä! - Anonyymi00007
Muistan oli ihana hetki.siitä kun ois voinut jatkaa.
- Anonyymi00021
Kuules ny sielunkummppari käykö sulle kaveruus millään lailla.
- Anonyymi00009
Sait elämäsi ekat orkut laiturilla.
- Anonyymi00012
🤤
🟡👊
🩲🍆💦
🦶🦶🌊 - Anonyymi00020
No niinkin voi sanoa.
- Anonyymi00010
Ai ku esitit kurkkuna käärmettä?
- Anonyymi00013
Voi ei. Muistin just et pussasin naapurin poikaa laiturilla lapsena🫣
Naiselta ..
Siiton aikaa yli 30 vuotta- Anonyymi00014
Ja vieläkin ootat sitä Ogelin asemalla?
- Anonyymi00015
Ai että, mitä muistoja! Noi on hauskoja kun se tupsahtaa jonku muun asian yhteydessä mieleen😂
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ai että, mitä muistoja! Noi on hauskoja kun se tupsahtaa jonku muun asian yhteydessä mieleen😂
Niinpä . Muistan miten herkkän ja nolon tuntuistakin se oli kun se oli just sitä hyi poikia vaihetta ja ikää jolloin tytöt ja pojat oli yleensä erillään ... Ihastumisen ja kiinostunidet alko puolin ja toisin yläasteen puolella ... .uutta minä olin tuolloin 5 luokalla 😂😂
Mutten muistele pahalla se oli aika söpö tyyppi,
- Anonyymi00017
Nyt kun miettii niin yllättävän paljon on muistoja ja tapahtumia laiturilta. Mikähän niistä mahtaa olla kyseessä tällä kertaa?
- Anonyymi00019
Mä muistan kun olin rakastunut lastauslaiturilla joskus. Harmillisesti sössin sen suhteen.
- Anonyymi00022
muistan joo ku oksensin veteen raskauspahoinvoinnin ollessa erityisen vaikea:-)
- Anonyymi00023
Uijui🤢Ei kiva muisto.
Mulla taas lähinnä mieluisia muistoja ihanien ihmisten tai läheisten kanssa laiturilta. Erään erityisen kanssa myös ollaan kohdattu laiturilla. Kaipaan häntäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1586358Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6933873SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1333162Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3502932Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti222088"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1492009Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091909Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4901492Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re261491Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .2321201