Mietin missä hän on ja miten voi. Pitkään aikaan en ole ikävästä itkenyt, mutta tänä iltana taitaa kyynel tulla silmään... Miksi sydäntä pitää särkeä näin? 💔
Tänä iltana on jotenkin erityisen surullinen olo
11
479
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yksin kotona. Myös surullinen, kun hän ei rakasta minua. Myös läheisyyttä ja s*ksiä kaipaan.
Mieheltä- Anonyymi00003
Se on totta, että en rakasta ketään ja myös se on totta, etten enää koskaan halua harrastaa seksiä kenenkään kanssa! Näin päätin jo sillloin, kun aikoinaan erosin lasteni isästä! Olisi kannattanut kysyä ne kysymykset ennen projektin aloitusta, niin olisin kertonut etten aio harrastaa seksiä enää koskaan kenenkään kanssa! Halut loppuivat heti, kun vaihdevuodet alkoivat!
- Anonyymi00011
No mut ei hätää, onhan sulla 2 kättä.
- Anonyymi00002
Minulla on hyvä olo, koska päätin, että joko en etsi enää koskaan ketään elämääni ja ystäväksi, tai haluan ystäväksi vain noin 70v miehen!
- Anonyymi00004
Sama ❤️❤️❤️
- Anonyymi00005
Älå huoli, hyvin menee. Paremmin kuin itselläsi, vaikka "virallisesti" sulla lieneekin paketti paremmassa kunnossa, on status ja talous aina turvattu. En ole kuitenkaan koskaan ollut oikeasti itsetuhoinen.
- Anonyymi00006
maanantainen henkinen krapulako vaivaa?
- Anonyymi00007
Ei se johdu krapulasta, vaan siitä että kerron totuuden juuri sellaisena kuin se on! En halua koskaan olla tekemisissä palon nuoremman kanssa, koska en pidä hänestä! Eikö minulla ole oikeutta olla tätä mieltä! Pidän vain joko ikäisistäni miehistä tai muutamaa vuotta minua vanhemmista miehistä, koska vain he ovat sellaisia joita haluan halata! Minulle täysin mahdoton ajatus edes halata pakkomielteistä ihmistä koskaan!
- Anonyymi00008
Miten voi? Hän on varmasti kotona ja laittanut voin jääkaappiin, älä murehdi.
- Anonyymi00009
Surullista. Toivottavasti hän voi hyvin ja tietää että välität. Toivotaan että teille joku yhteys löytyy vielä joskus jos molemmat niin haluaa. Mutta älä sure liikaa. Sinulla omakin elämä kannettavana.
- Anonyymi00010
Mitäsvalehtelit
Ja olit itsekeskeinen .
Sitä saa mitä tilaa...
Luulin että mies rakasti
Mutta hän olikin
Itsekeskeinen petoeläin ...
Ei mitää jota voi hyvällä omallatunnolla kutsua ihmiseksi! Tai sielunpuolikkaaksi.
Naiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414608Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113858
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh60847Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834- 137785
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48726