Veronpalautusta saan 70€
Sillä saa siis reilusti yli 1000 kupillista Juhla Mokkaa.
Veroilmoitus oma verossa tänään
12
191
Vastaukset
- Anonyymi00001
hyvä
tiesitkö että bolshevismimaissa ei ollut veroja eikä tehty edes veroilmoituksia
koska kontrollia ei tällä tavalla ollut eikä virasto veroja varten
kaiken varastetun rahan sai pitää, siitä ei perään kyselty
Seuraus oli se, että itä-Euroopan maissa hotellisiivooja - joka pääsi länsituristien
kanssa ostamaan kumitossuja ja teepaitoja ja juhlamokkaa - tienasi enemmän
kuin yliopiston professori
Itä-Eurooppassa on vieläkin epäselvää mitä verot ovat koska ne ovat työläisten
työtulojen riistämistä minkä marxilainen taloustiede kieltää riistona, joka lisääntyy
ja aiheuttaa vallankumouksellisen tilanteen jossa kansa nousee kapinaan ja keskuskomitea ja politybyro ottaa siltä sitten vallan ja siirtää kansalle eli itselleen- Anonyymi00003
Aiva oikke. Varastetaan mekin vaan kaikki. Se on bolshevismia. Eläköön kleptokratia!
- Anonyymi00002
Itse en saa veron maksuja enkä palautuksia.
- Anonyymi00004
1000 kupillista juhlamokkaa saa kun liottaa yhtä teepussia vedessä
1000 kertaa. - Anonyymi00005
Vero tiedot tulivat aamun lehtijakelun mukana eteisen lattialle.
Palautusta tuli, mutta enemmän meni, kun 40 % on pidätysprosentti!
Kolme kuukautta vuodessa on tulottomia!
Repikää siitä jutunjuurta.- Anonyymi00007
Onpa sinulla hyvä eläke.
Minun veroprosenttini on 3.
Siitä voit laskea mikä on eläkkeeni. - Anonyymi00008
Kyllä noin suuresta eläkkeestä riittää rahaa joka kuukaudelle !
- Anonyymi00006
Onnittelen positiivisen asenteesi johdosta!
Itse olen pessimisti. Minun ja vaimoni yhteen lasketut palautukset ovat noin 150€.
Palvelutalon epäkäytännöllisen kaksion vuokra on 960€/kk.
Lisäksi hyvinvointialue laskuttaa vaimoni 4krt/vrk hoidosta suunnilleen saman verran.
Yhteiset palautuksemme kattavat yhden kuukauden kustannuksista alle 10%. - Anonyymi00009
Saan viitisenkymppiä, eli hyvin on mennyt ennakot.
- Anonyymi00010
Mulla näytti olevan 7 euron palautus?
- Anonyymi00011
Miten kaikki saa palautuksia, minä maksan aina lisää. Ennen se oli 5 tonnin luokkaa, nyt vain reilu tonni
- Anonyymi00012
Jospa korottaisit veroprosenttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581