Löytyykö miestä jonka sitoisi minut ja kuljettaisi penkkiin, laittaisi isot rintani lypsykoneeseen. Samalla voisit laittaa mahdollisimman ison dildorobotin työntymään pilluun. Kun olisit rääkännyt minua tarpeeksi niin saisit siementää oikein kunnolla. Mistä tämmöisiä miehiä löytää?
Haluaisitko lypsää utareeni tyhjiksi
30
694
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lötyy, missä liikut ja saako sinun yhteyttä jollain tavalla?
- Anonyymi00002
Kerrohan vähän mitä tekisit minulle..
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kerrohan vähän mitä tekisit minulle..
Voin kertoa jossain muualla kuin täällä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voin kertoa jossain muualla kuin täällä.
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00014 kirjoitti:
sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00003
Jonkun miehen fantasioit tuo aloitus.
- Anonyymi00004
Ei ole, ihan naisellinen nainen olen. Kaikki naiset ei aina halua pelkkää romantiikkaa kynttilänvalossa karhuntaljalla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole, ihan naisellinen nainen olen. Kaikki naiset ei aina halua pelkkää romantiikkaa kynttilänvalossa karhuntaljalla.
Täällä olisi mies voisin sitoisin tissisi laittasin nikka ranne tankon olet perse pystyssä lykkään suuren mustan tekokullin pilluusi lopuksi siemennän.Mukava mies onko sinulla KIK
- Anonyymi00015
Joku navetta urpo taas asialla 😅🤣
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Täällä olisi mies voisin sitoisin tissisi laittasin nikka ranne tankon olet perse pystyssä lykkään suuren mustan tekokullin pilluusi lopuksi siemennän.Mukava mies onko sinulla KIK
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joku navetta urpo taas asialla 😅🤣
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
Katos sehän on meidän oma pikkukikkeli vajakki. Mitäs olet hähähää
- Anonyymi00007
Jos olet aito nainen niin varmaan osaat kertoa itsestäsi enemmän ja mistäpäin Suomea olet?
- Anonyymi00017
Olenkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olenkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
Mitäs olet hähähää!
- Anonyymi00008
Lehmillä ovat utareet, naisilla rinnat. Koirilla ja kissoilla voi olla tissit.
- Anonyymi00018
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
Mitäs se navetta utare vajakki taas täällä piipität. Pysysit nyt vaan siellä navetassasi. Täällä puhutaan naisten rinnoista ja niistähän sä hönö et tajuu mitään.
- Anonyymi00010
Olen kylmäkalu ammatiltani. Missä homma hoidetaan?
- Anonyymi00011
Täällä olisi, mutta tekisin omien halujeni mukaan. Eli olisit täysin alasti kontallasi, saisit remmistä perseellesi ja sen jälkeen fistaisin sinua samassa asennossa. Persereikääsikin menisi muutama sormi. Vasta sitten tulisi kullia.
- Anonyymi00020
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
No piere. Mitäs tänne tulit esitteleen ittees. Painu hönö sirkukseen.
- Anonyymi00012
Fistaus olisi ihanaa mutta ei ihan nyrkki mahdu, vielä turhan ahdas pillu. Jos runkkaat minua isolla pumpattavalla dildolla niin kusi lentää kaaressa kun vedät dildon ulos. Haluaisin niin kovaa käsittelyä kun vaan mielikuvituksesi antaa myöten.
- Anonyymi00013
Voisin olla myös useamman miehen leikkikaluna, kunnon nöyryytystä ja pakottamista. Huh kun alkaa valua jo pelkästä ajatuksesta.
- Anonyymi00021
Hyi saatana rämesika
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hyi saatana rämesika
Hyi hemmetti mitäs olet. Tuo näky se peilistäs puskee esiin.
- Anonyymi00030
No on kyllä! Joku nainen esittelee itsensä lehmäksi, kun utareistansa puhuu. Mene johonkin isoon maataloon, jossa on aitoja sarvipääsonneja. Ne voisi sinut astua.
- Anonyymi00031
Missä päin tälläinen tapahtuma ois .. lypsykone ois tuttu väline.
- Anonyymi00032
Tuollaisen naisen maitoa olisi ihana maistaa ja tehdä siitä vaikka myös voita ja juustoa. Tulee herkulliset aamiaiset munakkaaseen ja pekoniin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707