Naista joka tykkää nuolettaa,voit vaikka istua mun naamalle ja hieroa ihanaa pillua vasten kasvojani!! Jaksan nuolla pitkään ja saat nauttia kunnolla! ota yhteyttä joensuu61ätgmail.com.olen siisti ja luotettava mies
Haluatko nainen nuolettaa
24
1001
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen vielä melko nuori likka varmaan sulle mutta muuten olisi mukava kokeilla sun kanssa. Saisit nuorta pimppiä vähän maistaa. Asun Helsingissä. Arvaa minkä väriset pikkuhousut mulla on nyt päällä!
🤫🤫🤫- Anonyymi00003
Mustat pitsiset stringit
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mustat pitsiset stringit
Väärin! Mulla on päällä siniset maxi-alushousut. Siis tumman vihreiden sukkahousujen alla. Kyllä mä joskus käytän mustiakin alushousuja. Mutta harvemmin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Väärin! Mulla on päällä siniset maxi-alushousut. Siis tumman vihreiden sukkahousujen alla. Kyllä mä joskus käytän mustiakin alushousuja. Mutta harvemmin.
Hyvin latisti tunnelman 🤣
- Anonyymi00002
Kyllä olisi hieno kokemus nainen toisi pyllyn naaman päälle. Mies 02al
- Anonyymi00005
Vittu mä en ymmärä tätä nettihakua tälläiseen. Ihmiset puhuu itsestään netissä kaikkea ja sopivat sitten asioita tapaamisessa. Sitten matkustetaan ”tuhat” kilomeriä tapaamiseen ja petytään toiseen. Itku silmässä lunastetaan lupaus ja jälkeenpäin hakataan päätä vitutuksesta tiiliseinään.
Kun itse on ollut aikuinen jo 1980 luvun lopussa, niin ei ollut muuta kuin face-to-face kohtaaminen. Kohtaamisessa se toinen nähtiin heti ja siitä tykättiin tai ei. Ihminen on siitä hyvä, että 99 pinnaa pitää mölyt näkemästään. Kyllä siihen yhteen prosenttiin mshtuu mahtu sekin joka tekee aloitteen. Ei sillä. Olen itsekin kohdannut ihmisen netissä ja jutellut asioita hänen kanssaan ihan livessä.- Anonyymi00006
Täällä muutenkin liikaa näitä teinejä pelleilemässä.. Helposti lukee jo testistä onko siellä jotkut kikattelevat teinit vastaamassa.
Harmi. Se on sit meiltä pois jotka oikeasti haluaa löytää seuraa.
Terkuin nainen 39v ;) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Täällä muutenkin liikaa näitä teinejä pelleilemässä.. Helposti lukee jo testistä onko siellä jotkut kikattelevat teinit vastaamassa.
Terkuin nainen 39v ;)Haluisitko nuolettaa istua naamalle nainen 39. Mies 59v.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Terkuin nainen 39v ;)Näin se on, mistäs kaukaa nainen 39 on.
- Anonyymi00009
Siisti itsestään huolehtiva 60v. Mies haluaisi tuot pyllysi naamani päälle nuolisin antaumuksella pilluasi. 02 AL.
- Anonyymi00011
Sinä nuorempi nainen tule nuolettamaan itsesi voit hingata kunnolla pimppiä vasten naamaani.58 mies varsinaissuomi.
- Anonyymi00013
Minä vastaan naisena. Nautin kun saan laskea upean pyllyni miehen kasvoille ja nuolettaa sekä pillun että pyllyn. Siinä on hyvin palvottu olo kun toisen naama on täysin kontrollissani. Kauniit pyöreät pakarat menisivät myöskin hukkaan mikäli niillä ei istuisi miehen kasvoille eikä kukaan pääsisi niitä läheltä tutkimaan. On kiihottavaa miten mies haluaa "hukkua" pakaroideni väliin, haistella, maistella ja puristella. Sellaisen miehen kanssa en voisi kuvitella olevani suhteessa joka ei tästä pitäisi. Oma ikäisiä kiinnostaa enemmän tylsät aktit, kun taas vanhemman miehen kanssa voidaan pitkään ja hartaasti harrastaa facesitting juttuja monessakin eri asennossa eikä hän arastele sitä. Nim. Nainen 35v ja mies 58v.
- Anonyymi00014
Uuh, mikä nainen 😘
- Anonyymi00015
Kyllä tuo olisi hieno homma toteuttaa kanssasi.60v. Mies.02al
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Uuh, mikä nainen 😘
En tiedä onko meitä naisia harvassa jotka tästä tykkää, mutta miehen puheiden perusteella ex vaimo ei välittänyt tällaisesta. Pidämme myös farkkupeppu istunnoista julkisilla paikoilla, esim pukukopit missä koitetaan erilaisia farkkuja miltä ne näyttävät päälläni ja testaan niitä miehen naamalla mikäli pukkarissa jakkara niin miehen pää sitä vasten ja siihen istun farkut päällä tiukasti hajareisin. Jos vaikea toteuttaa niin pyllistän hieman ja mies työntää naamansa pyllyä vasten polvillaan ja palvoo täyteläistä farkkupeppua. Koska kyse on julkisesta paikasta niin nämä ovat vain pieniä hetkiä. Kesäiltana rannalla aurinkotuolilla stringibikineissä.. Vain mielikuvitus rajana! Kotona tietysti on enemmän kieli mukana.. 😊
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En tiedä onko meitä naisia harvassa jotka tästä tykkää, mutta miehen puheiden perusteella ex vaimo ei välittänyt tällaisesta. Pidämme myös farkkupeppu istunnoista julkisilla paikoilla, esim pukukopit missä koitetaan erilaisia farkkuja miltä ne näyttävät päälläni ja testaan niitä miehen naamalla mikäli pukkarissa jakkara niin miehen pää sitä vasten ja siihen istun farkut päällä tiukasti hajareisin. Jos vaikea toteuttaa niin pyllistän hieman ja mies työntää naamansa pyllyä vasten polvillaan ja palvoo täyteläistä farkkupeppua. Koska kyse on julkisesta paikasta niin nämä ovat vain pieniä hetkiä. Kesäiltana rannalla aurinkotuolilla stringibikineissä.. Vain mielikuvitus rajana! Kotona tietysti on enemmän kieli mukana.. 😊
Taitaa aika harvassa olla, upea estoton nainen olet
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Taitaa aika harvassa olla, upea estoton nainen olet
Joskus ajattelen että olisi kiihottavaa istua vieraan miehen kasvoille alushousut/sukkahousut/farkut päällä, mikäli löytyy sopiva satula. Uskon että miestäni ajatus kiihottaa kun tietää että hän on se joka pääsee maistamaan ja nuuhkimaan syvimmältä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joskus ajattelen että olisi kiihottavaa istua vieraan miehen kasvoille alushousut/sukkahousut/farkut päällä, mikäli löytyy sopiva satula. Uskon että miestäni ajatus kiihottaa kun tietää että hän on se joka pääsee maistamaan ja nuuhkimaan syvimmältä.
Huhhuh kyllä kiihottais nuuskia sun pikkareita tai sukkiksia varsinkin jos saa samalla silitellä ja puristella mehevää persettä 😘
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä nuolisin koko alapään pakaravakoa myöden.02al
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Huhhuh kyllä kiihottais nuuskia sun pikkareita tai sukkiksia varsinkin jos saa samalla silitellä ja puristella mehevää persettä 😘
Onko sulla s-postia niin voimme vaihtaa ajatuksia siellä?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onko sulla s-postia niin voimme vaihtaa ajatuksia siellä?
Sain viestisi mutta ei lähde viestit läpi sulle
- Anonyymi00024
Voi kun saisi nuolasta. Vanhempi mies.
- Anonyymi00026
Vielä kun olisi alistava nainen nuolettaisi kunnolla. Iäkkäämpi mies. Eteläsuomi
- Anonyymi00028
Me exsän kanssa harrastimme paljonkin. Exsä istui naamalleni ja nylkytti pitkin vedoin, hän nautti ja tulvi valtavasti että olin hukkua mutta ihanaa oli.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637