🤔🧹🧼 Sain whatsappiin niin kivan kiitoksen kiireisen poikamiehen boxin siivouksesta, että olen lukenut sen moneen kertaan.
Toisen piristäminen pienellä teolla ei edes maksanut mitään.
Joskus pienet asiat ovat merkityksellisiä!
7
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Teo-Sofin Multispektraattinen vaikutus fb-tönön postilooraan".
-MuovipussiPäällä - Anonyymi00002
Ihan hyvin voisit siinä sivussa korvenmiehinkin moniviikkoisen kevätsiivouksen tehdä. Älä ota nyt tätä ihan kirjaimellisesti, etkä otakaan.
Mulla riittää siivousta ihan tarpeeksi sitten kun lähden lääkärikeikkojen jälkeen mökille. Siivous oli äkkiä tehty. Pojalla on sellainen nykyaikainen yksiö, johon on tungettu samaan tilaan nukkumiset, olohuone ja keittiö. Vanhemmissa yksiöissä keittiöpuuhat oli pienessä keittiössä. Ei haissut koko kämppä hernekeitolle tai kaalipadalle ruokaa laitettaessa. Milloinkahan ne säästää kustannuksissa ja jättää vessan sekä kylppärin väliseinät pois?
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla riittää siivousta ihan tarpeeksi sitten kun lähden lääkärikeikkojen jälkeen mökille. Siivous oli äkkiä tehty. Pojalla on sellainen nykyaikainen yksiö, johon on tungettu samaan tilaan nukkumiset, olohuone ja keittiö. Vanhemmissa yksiöissä keittiöpuuhat oli pienessä keittiössä. Ei haissut koko kämppä hernekeitolle tai kaalipadalle ruokaa laitettaessa. Milloinkahan ne säästää kustannuksissa ja jättää vessan sekä kylppärin väliseinät pois?
Piru ollen kun on näppärä asunto pojallasi. Toistakymmentä huonetta joka viikko siivoan vaikka yksin asun. Mielenkiinnolla odottelen mökkielämäsi uusia ihmeellisyyksiä.
- Anonyymi00003
Pienistä ja ihan arkielämästähän se elämä koostuu ja ei sinä mitään vikaa. Tänäänkin aamulla jo viidenjälkeen saattoi sahailla polttopuita rangoiksi ja pölkyiksi. Valoisuus täällä pohjoisessa lisääntyy ettei mukana pysy.
Lupasivat pari sateista päivää, vaikka eihän ne säätiedotukset aina paikkaaansa pidä. Jostain syystä luvattiin takatalveakin vaikka vielähän on almanakan mukaan talvea. Joskus lunta on ihan huhtikuun lopuille Espoossakin.
- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Lupasivat pari sateista päivää, vaikka eihän ne säätiedotukset aina paikkaaansa pidä. Jostain syystä luvattiin takatalveakin vaikka vielähän on almanakan mukaan talvea. Joskus lunta on ihan huhtikuun lopuille Espoossakin.
On täällä pohjoisessa kyllä kevät kuukauden etuajassa. Mutta onhan tässä Vapunpäivään vielä aikaa ja monenlaista ilmaa tulee olemaan. Kunnon itämämyräkät taisi jäädä nyt jo pois, näin se ilmasto muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273555Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142810Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212741Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162408Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt192352Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501678Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431401- 1441334