Miksi kiusaaminen

Anonyymi-ap

yhä jatkuu. Kerroin etten halua enää koskaan uutta ystävää elämääni! Tässä talossa asuessani elämääni on häiritty lähes joka päivä! Ja niitä vuosia on ollut paljon! Kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä, miten paljon pahaa se on saanut aikaan! Miksi minun pitäisi jaksaa ruveta tutustumaan häirikköön, jonka takia menetin itselle mieluisan vakituisen työpaikan! Sitten kun totaalista hiljaisuutta on kestänyt yhtäjaksoisesti kahden vuoden ajan, alan voida paremmin! Silloin ikäisiäni miehiä on enemmän kuin nyt ja silloin on helpompi löytää ikäiseni ystävä!

3

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikkin jotka ovat olleet projektissa mukana on hylätty! Mitään ei tapahdu ennen kuin korvaukset on maksettu!

• Anonyymi00002

Yli kymmenen vuoden syvät kärsimykset takana ja vähät välitetään siitä, etten saa edes niitä rahoja, jotka kuuluvat minulle! Pysyvä lähestymiskielto kaikille niille loppuelämän ajaksi joiden nimi on tiedossa! Minulta ei heltiä minkäänlaista empatiaa stalkkerille koskaan! Hän on suurin syyllinen monivuotiseen pahaan olooni!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Yli kymmenen vuoden syvät kärsimykset takana ja vähät välitetään siitä, etten saa edes niitä rahoja, jotka kuuluvat minulle! Pysyvä lähestymiskielto kaikille niille loppuelämän ajaksi joiden nimi on tiedossa! Minulta ei heltiä minkäänlaista empatiaa stalkkerille koskaan! Hän on suurin syyllinen monivuotiseen pahaan olooni!

En halua elämääni enää yhtään samanlaista nyhveröä, kuin lasteni isä oli! Miten häirikkö voi yhä luulla että haluaisin tutustua häneen, koska jo pelkkä hänen naamansa näkeminen saa minut voimaan pahoin! Minun on täysin mahdotonta edes ajatella olla samassa tilassa hänen kanssaan. Ajatelkaa sitä, että hän on "roikkunut" minussa jo yli kymmenen vuoden ajan! Se jos mikä on saanut minut voimaan todella huonosti! En ikinä olisi suostunut olemaan projektissa mukana, jos olisin ymmärtänyt mikä sen tarkoitus oli, mutta koska minulle ei kerrottu juuri mitään, en ymmärtänyt mistään mitään moneen vuoteen! Hyi te jotka aloititte projektin saisitte hävetä! Ette ole hyviä ihmisiä! En ole enää mukana projektissa!! Etsikää uusi kiusattava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe