Itsestäni. Sait pahaa jälkeä aikaan.
Nyt taas välitän
26
401
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä niin. Se on melko helppoa varmasti jos /kun sulla ei edes niitä lapsia ole. Olisit lähinnä typerä jos et välittäisi itsestäsi kun sulla on kaikki aika vain itsellesi
- Anonyymi00002
Korjauta ne silmäpussit
- Anonyymi00003
juurikin tätä yritinkin tehdä että kun jos tytöt ajattelevat itsestäänkin että olen arvokas, auttaa jo sinänsäkin masennukseenkin... joku niin no joku niin High-Level Negotiator...
- Anonyymi00005
"Lentävä puukenkä, Tiede & Kotilieden kaasu". -VainJumpperiPuuttuu
- Anonyymi00004
Lapsettomat ihmiset ovat itsekkäitä.
- Anonyymi00007
Tos voi olla perää...
- Anonyymi00014
Eivät kaikki lapsettomat ole vapaaehtoisesti lapsettomia, joten itsekkyydestä on tuskin kyse. Lisäksi tuodaanhan tänne jatkuvasti työvoimaa riesaksi saakka ulkomailta niin kuin Wolt-kuskaaminen olisi kovinkin tärkeää kaikkien kannalta, joten ei nyt tulevaisuuden veronmaksajienkaan synnyttäminen ole välttämätöntä. Voidaan sitten kaikki vuosikymmenten kuluttua olla vanhainkodissa ymmärtämättä sanaakaan hoitohenkilökunnan puheesta ja saada yliannostus insuliinia, kun yksiköt ja millilitrat menevät ristiin, kun ei osata lukea ohjeistuksia. Sarkasmia.
Se mikä taasen on todellista on se seikka etten olisi lainkaan varma haluaisinko synnyttä lapsia tähän kaikin puolin rikastettuun yhteiskuntaan, jossa tulevaisuuden näkymät niin työllistymisen kuin kaiken muunkin suhteen ovat vähintäänkin kyseenalaiset.
- Anonyymi00006
Lapsen tasolle jääneet vasta itsekkäitä ovatkin.
Oli heillä lapsia tai ei.- Anonyymi00008
No toi nyt on jo varmaa!
- Anonyymi00009
Ajattele se kärsimys opinläksynä. En itse olisi se mikä olen, ilman kurjia kokemuksia. Kivoja ollut niitäkin tietysti myös. Sinulla on varmaan ollut traumakemiasuhde hänen kanssaan. Se toinen on ollut osoittamassa, missä kohtaa ne sinun traumasi ovat. Ja sinä pääset niihin käsiksi, kunhan pääset siitä ihmisestä eroon. Olen itse käynyt läpi helvetin ihmissuhteessa, mutta tarvitsin sitä. Kyllä ne traumat on ollut jo ennen sitä persoonallisuushäiriöistä kiusaajaakin,
Mahdollisesti voivat aiheuttaa niitä lisää tai siis pahentaa jo olemassa olevia traumoja, jos liian kauan on tekemisissä. Kannattaa oppia kuuntelemaan omaa hermostoa siinä kohtaa, kun tapasa uuden ihmisen. Ei seurata niinkään mitään eleitäkään, he ovat loistavia näyttelijöitä.
Vaan aisti se tunnelma. Millainen sinun on olla siinä paikalla? Rentoutunut vai jännittynyt ja epävarma? Hermosto kertoo sinulle totuuden välittömästi, onko sinun ihminen vai ei. Hienoa, että välität itsestäsi. Muista, kukaan sinun ulkopuolelta ei määrittele sitä, kuka sinä olet 💖 - Anonyymi00011
Tilaa taxi, varuuksi.
Jaxuhali.
https://m.youtube.com/watch?v=4OA6bTZTVAo- Anonyymi00013
Sun ei tarvi, ku sulle on tilattu jo Pollari.
- Anonyymi00015
Mihinkäs taxi auttaa tai tuo iloa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mihinkäs taxi auttaa tai tuo iloa?
Matalaan oloon. Taxilla vaan.
T.prioriteettisi, senkin tervis.
https://m.youtube.com/watch?v=NGG3eb9cWxQ
- Anonyymi00016
Valitsit mies huijata minua.
Etkö kestä seurauksia.
Vaan käytäydyt kuin lapsi.
Ensi kerralla varaudu siihen että asiat
Voi mennä toisinkin kuin luulet ja tahdot.
Tee siis myös varasiunitelma!- Anonyymi00017
Jep. Sut ainaki on jo ilmotettu Maatalousmessuille. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi00020
Pitää kyllä. Sillä selvä.
T.lesbo mieheksi
Pyrkiä ohjeisinne.
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8&list=RDpVZ2NShfCE8&start_radio=1&pp=ygUSVGVybWluYXRvciAyIHRoZW1loAcB
- Anonyymi00018
Hyvä niin, koska ylläpito poistaa asiattomat kommentit yleensä.
- Anonyymi00021
Hänen tyydytyksensä keskeytyi? Mihin keskeytyi?
- Anonyymi00022
Mitä ongelmia siitä seurasi?
- Anonyymi00023
Henkinen frustraatio
- Anonyymi00024
Kehitys alkoi hidastua
- Anonyymi00025
Tunteesi ylikuumenivat nopeasti.
- Anonyymi00026
Hänen lähtönsä jätti syvän pelon?
- Anonyymi00027
Mä halutessani saan aikaiseksi todella pahaa jälkeä mu olit varmaan onnistuneessa parisuhteessa nassen kanssa ihan yhtä pahaa jälkeä jättää jälkeensä niin mieheen kuin naiseenkin mies nasselle vaan siitä ikävä nainen tappaa kun pelkää tarpeeksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk635464Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6123549SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842929Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872759"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851434Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241391Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141341Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183948