Kuka uskaltaa, niissähän on toisen ihmisen liat ja bakteerit?
Ostaako kukaan käytettyjä alusvaatteita?
16
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitä olen itsekin miettinyt mutta kyllä vaan ostaa, oon myynyt monet vuosien mittaan ja jokuset myös livenä ja ovat olleet ihan kiimoissaan.
- Anonyymi00003
Missä olet myynyt, ja paljonko olet veloittanut?
- Anonyymi00031
Anonyymi00003 kirjoitti:
Missä olet myynyt, ja paljonko olet veloittanut?
Mulla on ollut kolme vakiostajaa vuosien takaa, yleisesti en oo myynyt. Saivat aina itse määritellä hinnan ja kaikki halua maksaa mulle 50e mikä on korkeampi hinta kun perus hinnat. Mutta ne tykkäs kun en tehnyt yleisesti ja halusin että ovat 100pros tyytyväisiä. Ja halus just multa. Parit on mennyt livenä, maksoivat 100e
- Anonyymi00002
Kiimaiset ukot vähät välittää vaikka niissä käytetyissä rytkyissä olisi satiaisia, visvaa ja paskaa kunhan saavat tyhjentää pakottavat pallinsa.
- Anonyymi00004
Niistä visvoista ne maksaa...
- Anonyymi00028
Sitähän se sun pääs on täynnä. Häähähää mitäs olet visva pää.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sitähän se sun pääs on täynnä. Häähähää mitäs olet visva pää.
Sää mää ja bää on visvapää buaahaa
- Anonyymi00012
Ostan kyllä alusvaatteeni uutena kaupasta!
- Anonyymi00014
Niin minäkin.
Ei vanhoista kiinnostuneet pukeudu ostoksiinsa. Mahtuu sopivasti keskijalkaan. - Anonyymi00016
Mee vessan pönttöjä puunaamaan pirihoro
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voin hyvin puunata vessanpönttöjä. Se on työtä josta maksetaan.
Toiset pystyy työhön ja toiset ei. - Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voin hyvin puunata vessanpönttöjä. Se on työtä josta maksetaan.
Toiset pystyy työhön ja toiset ei.Vaan sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan pirihoro
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vaan sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan pirihoro
Tänään iltavuorossa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vittu mikä sinä ketään pirihoroksi haukkumaan. Katos peilin sieltä se löytyy ei täältä. Vittu mistä noita saman paskan jauhajia oikein piisaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vaan sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan pirihoro
Vaan sinähän se tuonkin ittestäs pirihoro tiedät. Oletko koskaa tehnyt muuta vetänyt kamaa ja jakanut persettäs homo.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Vaan sinähän se tuonkin ittestäs pirihoro tiedät. Oletko koskaa tehnyt muuta vetänyt kamaa ja jakanut persettäs homo.
Sää mää ja bää on homo buaahaa
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572400- 662233
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1541996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1321669Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571240- 751231
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1491045Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103921