IRL nähdä minua enää. Helpottiko omat päätökset?
Nyt sun ei tarvitse
23
362
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos se näkeminen on liian tuskallista.
- Anonyymi00004
Suunnittelin välillä jopa muuttavani pois paikkakunnalta sen takia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suunnittelin välillä jopa muuttavani pois paikkakunnalta sen takia.
Mahtavaa! Heippa
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mahtavaa! Heippa
En kuitenkaan valitettavasti voi muuttaa vielä pois poikkeen.
- Anonyymi00002
Ei ole mitään syytä miksi en haluaisi nähdä.
- Anonyymi00003
Mutta et näe koska emme koskaan kohtaa
- Anonyymi00005
Mikä olis sun stanssi ns tähän palstaäijän dramaattiseen täkyyn? Oot äärimmäisen minäkeskeinen tms outoa
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta et näe koska emme koskaan kohtaa
Mutta haluan nähdä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta haluan nähdä.
Mitä teet sen eteen
- Anonyymi00006
Minulla on oma saari nyt- sinä et tule sinne1
- Anonyymi00011
Laiturilla on räjähde
- Anonyymi00015
Ai oma Ilo-kuppila, Cimonsaari Irlannissa. Vihree ku koko kansas. ;)
-rätistäpäivää - Anonyymi00022
Älä esitä muita 🤣
- Anonyymi00009
Joo
- Anonyymi00010
Kyllä
- Anonyymi00012
Helpottaahan se, kun ei tarvitse miettiä tekemisiä tai menemisiä näkeminen/ välttely mielessä.
- Anonyymi00013
Pelkäätkö häntä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pelkäätkö häntä?
Sivusta kommentti, että vaikka olisi kuinka vahvoilla, puistattaa se mikäli on katsonut pahuutta silmästä silmään. Itsevarmempi olo kun oikeasti pystyisi puolustautumaan oletetun pahan paikan tullen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pelkäätkö häntä?
Vtut!
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pelkäätkö häntä?
En pelkää, mutta omia tunnemyrskyjä pelkään. Niihin ei olisi aikaa eikä tarvetta.
- Anonyymi00017
Milläpä tavoin satunnaiset kohtamiset vaikuttaisivat päätöksiini?
Päätös numero 1: Henkisyyden opettajat ja tarot tulkitsijat saavat painua helvettiin. En koskaan luottaisi yhteenkään heistä saatika osallistuisi heidän roskakursseilleen.
Päätös numero 2: Tällä hetkellä teen kaikki päätöksen vain ja ainoastaan omasta näkökulmastani katsoen enkä huoli ei-toivottuja neuvoja. - Anonyymi00018
Kenen ketä mä ole tehny päätöksiä juurikaan kuin työnsuhteen ja sen kenenkä kassa lapsen teen miksi ei ole ihan kenestä tahansa lapselleni äidiksi on sellain kiva tasapainottelu lauta mä olen säälimätön lapsianikin kohtaan en tunteeton (kiellät liikaa mitä luultavammin kiusallaankin tekee sen mitä kiellettiin) rangaistus sinällään on turha eivät välttämättä pelkää kipua (eihän iskäkään pelkää) ja sen ny luulis ihan joka lapsen oppivan että omilla teoilla on seuraukset toiset ei taas muutoin kai saa huomiota vanhemmaltaan/vanhemmiltaan kuin satuttamalla itseään
- Anonyymi00019
En ole tietoinen tuollaisesta irl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844462Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252461Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3172417Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1502323Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1912173Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4771193Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841118Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki111010Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38913- 92878